0
Opis ogólny:
Hotel plażowy Amara Hotel & SPA położony jest bezpośrednio przy piaszczystej plaży.
Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie.Do turystycznego centrum jest ok. 8 km.Miasto Durres jest oddalone o około 8 km (Tirana około 40 km).Najbliższe sklepy znajdują się ok. 8 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 50 m.
Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 50 m.Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 8 km.Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Venetian Tower (ok. 8 km) oraz Roman Amphitheater (ok. 8 km).Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 500 m) zapewniają mobilność podczas urlopu.
W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 8 km szpital.Lotnisko (TIA) położone jest ok. 32 km od hotelu.Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer
Wyposażenie :
Ten 5-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 63 pokoi.Hotel posiada recepcję, lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny) oraz parking (bezpłatny).
W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi.Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę.Poza tym hotel posiada salę konferencyjną.
Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna.Usługa prania jest dostępna odpłatnie
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen z zintegrowanym basenikiem dla dzieci.W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu.
Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja.Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach.W określonych przez hotel godzinach: Napoje bezalkoholowe, piwo, wino , kawa i herbata , przekąski oraz jeden posiłek w restauracji á-la-carte
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka.W odległości ok. 50 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. skuter wodny i pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne).
Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą.W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z muzyką na żywo.Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat)
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.
Personel hotelu mówi po angielsku i po włosku.Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard
Double/Twin Standard Pokój
Nowoczesne pokoje wyposażone są w łóżko queen size, podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, rozkładaną sofę z możliwością spania, parkiet, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (bezpłatnie), balkon, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie), ekspres do kawy na kapsułki (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację.Łazienka z prysznicem.
Jednoosobowy z dzieckiem Standard
Nowoczesne pokoje wyposażone są w łóżko queen size, podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, rozkładaną sofę z możliwością spania, parkiet, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (bezpłatnie), balkon, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie), ekspres do kawy na kapsułki (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację.Łazienka z prysznicem.
.
.
.
.
.
.
.
.
WYŻYWIENIE
- WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO
- oferta bez wyżywenia
BB
- śniadania w formie bufetu
HB (Half Board
- 2 posiłki)
- śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.
Napoje do obiadokolacji płatne
FB (Full Board
- 3 posiłki)
- śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.Napoje do obiadu i kolacji płatne
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
.
.
.
.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana)
.
Opis
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi.
Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu
.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.
.
Cena zawiera
- CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- telefoniczna opieka polsko/anglojęzycznego przedstawiciela naszego kontrahenta
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie
- podatku turystycznego.
.
.
.
.
.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.
Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego
W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem
.
.
.
.
.
.
.
.
Przelot, bagaż, serwis
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład)
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA!
odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na mniej niż 24 h przed wylotem i mniej niż 24 h przed powrotem powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji.Lotnisko w Tiranie wymaga wydrukowanych kart pokładowych.3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu
4.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu
5.W przypadku przelotów rejsowych linie lotnicze proszą o stawienie się na lotnisku 3 h przed godziną wylotu
....
...
.
Udogodnienia
- Kurorty nadmorskie
- Przy plaży
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
- Amara Hotel & Spa
- Amara Hotel & Spa (Pkt)
Hotele, okolice i regiony