Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Opis hotelu Happy

Opis obiektu
Obiekt posiada łącznie 80 studiów i apartamentów - rozmieszczonych w jednym, pięciopiętrowym budynku; 2 windy, hol, całodobowa recepcja, bar przy basenie, ogród; za opłatą: Internet bezprzewodowy (3,5 EUR/tydz.), sejf w recepcji (2,5 EUR/dzień).
Położenie: ok. 1,5 km od centrum SŁONECZNEGO BRZEGU, ok. 200 m od sklepów i barów, ok. 1 km od parku wodnego Aquapark Action, ok. 4 km od St. Vlas, ok. 8,5 km od Nessebaru; ok. 35 km od lotnisk w Burgas; ok. 500 m od hotelu przystanek komunikacji miejskiej.
Plaża: ok 800 m od hotelu, piaszczysta, publiczna, wyróżniona Błękitną Flagą, przejście przez ulicę i miasto (leżaki i parasole płatne).
Studia jednopokojowe: indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, WC), aneks kuchenny: naczynia, sztućce, czajnik, kuchenka, lodówka, telewizor, (żelazko do wypożyczenia w recepcji);), balkon.
Sport i rozrywka: basen z wydzielonym brodzikiem dla dzieci - bezpłatne parasole i leżaki; siłownia (podstawowe wyposażenie).
Kaucja 20 EUR/studio/pobyt, zwracana w całości w momencie wykwaterowania pod warunkiem braku szkód w studio.
Kategoria lokalna 2*
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, CORENDON jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Covid 19
TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTUOd 13 kwietnia 2022 r. Bułgaria zniosła ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski, przybywający do Bułgarii nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!
Więcej informacji: https://www.mfa.bg/en/customnews/main/24737
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Aparthotel Happy
  • Happy Aparthotel
  • Apart Hotel Happy
  • Apart-Hotel Happy
Dane GPS
N 42º 42' 24.1164"
E 27º 42' 45"

Opinie o hotelu Happy

Aktualna średnia ocena

podsumowując 109 opinii z różnych źródeł
4.6 / 6
Dobry
74% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
57 opinii
5.0
0 opinii
4.0
19 opinii
3.0
18 opinii
2.0
10 opinii
1.0
5 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (100%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób szukających spokoju (50%)
  • nowożeńców (50%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób szukających rozrywek (50%)
Ocena klientów
Holiday Check
3.7 / 6
Przeciętny
67% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie4.1
Pokoje3.3
Położenie i okolica4.0
Gastronomia1.0
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia3.7
Opinie użytkowników

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Happy

Lista najczęściej zadawanych pytań

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Burgas Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Happy ?

Czy hotel Happy jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Happy według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Happy ?

Czy Hotel Happy jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Lokalizacja hotelu Happy

Historyczne dane pogodowe dla Słoneczny Brzeg

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
8
9
12
15
20
25
27
27
23
18
13
9
średnia temp. w nocy
1
1
4
7
11
16
19
19
15
12
6
3
śr. ilość dni słonecznych
21
20
23
24
25
25
27
26
25
24
23
21
śr. ilość dni deszczowych
10
9
8
6
6
5
4
5
5
7
7
10
średnie opady (mm)
59.9
38.3
49.4
31.2
36.7
25.2
22.6
52.2
52.5
95
61.3
59.5

Odwiedź najbliższy salon podróży