Opis kontrahenta
Opis ogólny:Około 80m odpiaszczystej plaży leży hotel Sirena.
Na plaży leżaki doopalania iparasole słoneczne dostępne są zaopłatą.Miasto Nessebar jest oddalone ookoło 2km (Burgas około 30km).Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok.10m.Najbliższe bary irestauracje znajdują sięwodległości ok.100m.
Postój taksówek (ok. 100m) iprzystanek autobusowy (ok. 150m) zapewniają mobilność nawakacjach.Lotnisko (BOJ) położone jest ok.27km odhotelu.Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone ook. 100km.Wyposażenie :Ten 7-piętrowy hotel oddaje dodyspozycji gości 66pokoi.Zostały one całkowicie wyremontowane w2020roku.
Hotel posiada recepcję (check-in odgodz. 14:00, check-out dogodz. 12:00), lobby bar, 2windy, sejf (odpłatny), minimarket, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut.W hotelu znajdują siędwie restauracje.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać zwi-fi.Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać zplacu zabaw.
Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje siębasen zesłodką wodą zzintegrowanym basenikiem dladzieci (możliwość użytkowania odczerwca dowrześnia).W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne ileżaki doopalania (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane wgodzinach 08:00 - 10:00).Sport/czas wolny:Aktywności sportowe irekreacyjne: siłownia.W odległości ok.100m odhotelu można skorzystać zoferty sportów wodnych, np. skuter wodny inarty wodne (realizacja przez firmy zewnętrzne).Oferty wellness: saunę zaopłatą.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.
Część usług zależy odpory roku ilokalnych warunków klimatycznych.Personel hotelu mówi po angielsku, francusku ipo rosyjsku.
.
BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI LOT, RYANAIR, WIZZAIR, CORENDON
Oferta zprzelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą zDYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, cooznacza, że cena wycieczki odmomentu zrobienia rezerwacji domomentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA natelefon zmożliwością ustalenia spotkania whotelu.Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI).Zmiana Uczestnika wiąże sięzkosztami zgodnie ztaryfą przewoźnika imoże być równoznaczna zkoniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.Klientów obowiązują prawa iobowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1szt.
bagażu podręcznego owymiarach 40x30x20cm.Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10kg lubbagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26kg lub32kg -cena wsystemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1szt.bagażu podręcznego owymiarach 40x20x25cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10kg owymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny zpierwszeństwem wejścia napokład -dostępność tej usługi jest ograniczona nakażdym locie; 10kg rejestrowanego - należy nadać go wpunkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lubbagażu rejestrowanego owadze 20kg - cena wsystemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie zprzepisami dotyczącymi nadbagażu wsamolocie zgodnie ztaryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Dokupienie bagażu możliwe jest do5dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne zdanymi wpaszporcie/dowodzie).
Po założeniu rezerwacji ipotwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych dozakupienia iwystawienia biletu.
.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", cooznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc whotelu/samolocie (rodzaj pokoju lubinne składniki zarezerwowane przez Klienta) idopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać sięzkomunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi isanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji wPolsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć nastronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania iKontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą sięwytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), zsystemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają sięzewzgledu nasezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo dowprowadzania zmiany zasad korzystania zoferty hotelowej również zgodnie zwymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia iregulacje mogą sięzmieniać dynamicznie imogą być wprowadzane wtrybie nagłym.
.
ŚWIADCZENIA W CENIE
Cena zprzelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięzazwyczaj wdniu przyjazdu odgodz. 14:00-15:00, kończy ogodz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny wprzypadku przelotów liniami rejsowymi iczarterowymi (Wizzair, Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko wprzypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lubpolskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, wregionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego wprzypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący doBułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lubanglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych zrezydentem, Klienci dysponują telefonem wprzypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia sięzKlientami whotelu określonego dnia ookreślonej godzinie.
UWAGA!
Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na5dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA!
Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lubanglojęzycznego rezydenta.
Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1dzień przed powrotem dokraju - telefonicznie, poprzez informację wrecepcji lubwpokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięwdniu przyjazdu odgodz. 14:00, kończy ogodz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta natelefon; wyżywienie w/g opisu.
.
WAŻNE INFORMACJE
Część usług, sportów igier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje natemat płatnych ibezpłatnych usług wramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują whotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo domodyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni sięwzależności odsezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje iposiłki) wwyznaczonych barach igodzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują namiejscu.W sezonie zimowym iw niskim sezonie (do połowy czerwca, odpołowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów.
Pokoje rodzinne oniepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dladzieci wpostaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie wewczesnych godzinach rannych należy zapytać wrecepcji dzień wcześniej omożliwość pobrania rano "lunch box`u"; wprzypadku późnego wyjazdu zhotelu oferta zakwaterowania włącznie zeświadczeniami (ALL, HB, FB) kończy sięwraz zwymeldowaniem.
.
Udogodnienia
- Bez paszportu
- Kurorty nadmorskie
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
- Hotel Sirena
- Sirena (Apartament)
- Sirena
- Sirena (Pokój Typu Large)
- Sirena Hotel
Hotele, okolice i regiony