Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Opis hotelu Kalithea

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Kalithea Sozopol jest oddalony o ok. 300 m od piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Burgas jest oddalone o około 30 km (Primorsko około 22 km, Pomorie około 52 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 350 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 350 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 600 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 36 km). Przystanek autobusowy (ok. 400 m) zapewnia mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 36 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 36 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 44 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 168 km.Wyposażenie :Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 28 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby oraz sejf (odpłatny).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:30) w formie bufetu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 1 km od hotelu). W odległości ok. 2 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI LOT, RYANAIR, WIZZAIR, CORENDON
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
ŚWIADCZENIA W CENIE
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
WAŻNE INFORMACJE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Kurorty nadmorskie
  • Rowery
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
Hotel znany jest również jako
  • Kalithea Sozopol
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Imperial , Belitsa, Blue Sky, Sun Gate. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Riwiera Bułgarska - Aqua View, Riwiera Bułgarska - Riviera Fort Beach, Riwiera Bułgarska - Chuchulev oraz Bańsko - Platinum Casino Bansko
Szczególnie polecany dla
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • nowożeńców (100%)
Udogodnienia
  • Rowery
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
Dane teleadresowe
Adres: ul. "Lyulin" 24, 8130 Tsentar, Sozopol, Bułgaria Telefon: +359 87 982 1139
Dane GPS
N 42º 25' 5.7678"
E 27º 41' 34.0205"

Opinie o hotelu Kalithea

Aktualna średnia ocena

podsumowując 283 opinie z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
119 opinii
5.0
121 opinii
4.0
23 opinii
3.0
11 opinii
2.0
8 opinii
1.0
1 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • nowożeńców (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób szukających rozrywek (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Widoki
Ocena klientów
Holiday Check
5.0 / 6
Bardzo dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie5.0
Pokoje5.0
Położenie i okolica5.0
Gastronomia5.0
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(3 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.6 /6

Hotel

5.6

Pokój

5.2

Serwis

5.6

Położenie

5.6

Gastronomia

5.0

Sport i rozrywka

4.4
Opinie użytkowników

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Kalithea

Lista najczęściej zadawanych pytań

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Burgas Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Kalithea ?

Czy hotel Kalithea jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Kalithea według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Kalithea ?

Czy Hotel Kalithea jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Czy hotel Kalithea posiada darmowe WiFi?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Kalithea?

Lokalizacja hotelu Kalithea

Historyczne dane pogodowe dla Sozopol

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
8
9
12
15
20
25
27
27
23
18
13
9
średnia temp. w nocy
1
1
4
7
11
16
19
19
15
12
6
3
śr. ilość dni słonecznych
21
20
23
24
25
25
27
26
25
24
23
21
śr. ilość dni deszczowych
10
9
8
6
6
5
4
5
5
7
7
10
średnie opady (mm)
59.9
38.3
49.4
31.2
36.7
25.2
22.6
52.2
52.5
95
61.3
59.5

Odwiedź najbliższy salon podróży