0
Opis ogólny:
Hotel plażowy Viva Mare Beach Hotel, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, znajduje się około 100 m od prywatnej piaszczystej/kamienistej plaży (bezpłatny transfer na plażę od czerwca do sierpnia co 30 minut).
Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie.Do turystycznego centrum jest ok. 1 km.Miasto BURGAS jest oddalone o około 30 km (SOZOPOL około 2 km, SOFIA około 400 km).Najbliższe sklepy znajdują się ok. 30 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m.
Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 100 m.Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 1 km.Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 1 km).Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: THE CASTLE RAVADINOVO (ok. 4 km), THE UPSIDE DOWN HOUSE (ok. 8 km) oraz ACUA PARK RAVADINOVO (ok. 4 km).
Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 1 km) zapewniają mobilność na wakacjach.Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 30 km.Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 44 km od hotelu.Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 168 km
Wyposażenie :
Ten 5-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 80 pokoi.
Obiekt posiada recepcję, lobby, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny), minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (płatny) oraz system kontroli dostępu.W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach.Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw.
Poza tym hotel posiada 2 sale konferencyjne z łącznie 140 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem.Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków.Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna.Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się 5 basenów ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września).
W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami
Wyżywienie:
Śniadanie w formie szwedzkiego stołu.Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację i menu dla dzieci.Częściowe wyżywienie Plus obejmuje śniadanie i kolację, menu dla dzieci i napoje podczas posiłków (limitowane) w wybranych restauracjach lub barach
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, siatkówka plażowa, tenis stołowy (bezpłatnie), piłka nożna i tenis (za dodatkową opłatą, ok. 100 m od hotelu).
W odległości ok. 100 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. skuter wodny i pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne).Oferty wellness: sauna i łaźnia parowa bezpłatnie.Strefa spa, taras słoneczny, hammam i masaże odpłatnie.Opieka nad dziećmi: mini klub
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.
Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.Personel hotelu mówi po angielsku, rosyjsku i po bułgarsku.Dostępne opcje płatnicze: Visa, karta EC oraz Eurocard/MasterCard
.
.
.
.
.
.
.
.
BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI LOT, RYANAIR, WIZZAIR, CORENDON
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu.Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI).Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt.
bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).
Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu
.
.
.
.
.
.
.
.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy
.
.
.
.
.
.
.
.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.
.
ŚWIADCZENIA W CENIE
- Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair, Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor
- telefoniczny kontakt
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie
UWAGA!
Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu
- licząc dni pracujące
UWAGA!
Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju
- telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu
.
.
.
.
.
.
WAŻNE INFORMACJE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów.
Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem
.
.
.
.
.
.
.
.
Udogodnienia
- Internet
- Klimatyzacja
- Dla dzieci
- Basen odkryty
- Darmowe WiFi
- Fitness / siłownia
- Kurorty nadmorskie
- Spa
- Sport
- Sporty wodne
- Tenis
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotele, okolice i regiony