Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg.Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży)
.
.
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji.
Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7.Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze)
.
Położenie - Expo hotel Sofia:
Hotel Expo Sofia znajduje się w dogodnej lokalizacji w stolicy Bułgarii, Sofii, blisko terenów wystawienniczych oraz stacji metra.
Najbliższe sklepy, bary i restauracje są oddalone o około 300-500 metrów, co umożliwia szybki dostęp do lokalnych udogodnień.Międzynarodowe lotnisko w Sofii znajduje się w odległości około 7 km od hotelu, co zapewnia łatwy dojazd dla gości
.
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 2004.
Obiekt oferuje łącznie 99 pokoi.Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service.Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy.Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat.
Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych.Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk.Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych.Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów.
Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw.Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna.Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu.Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie.
Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center
.
.
.
.
.
.
.
.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie i łazienkę.
Pokoje dysponują łóżkiem typu queen size oraz sofą.Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka.W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty.Ponadto dostępne są zestaw do prasowania i prasa do spodni.
Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie).Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę.W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki.
Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne.Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych
.
.
.
.
.
.
.
.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem.
Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności
.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi.
Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak jazda na nartach, studio fitness, spa, sauna, zabiegi masażu i hydroterapia.Program animacyjny i miniklub to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego
.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne.
W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa.Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski.Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe
.
Karty kredytowe:
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania.
Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel.Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty.W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne.
Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi.Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii
Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego
.
.
.
.
.
.
.
.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej
.
.
.
.
.
.
.
Hotel Check-in / Check-out:
- Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem
- od ok. godziny 14:00
- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu
- do ok. godziny 11:00
- 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania.
Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu
.
.
.
.
.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny.
Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się
+ LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg
+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony.1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).*Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt.
20 kg w obie strony.Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony.1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN
++Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN
++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
*Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu
.
.
.
.
.
.
.
.
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotele, okolice i regiony