WYŻYWIENIE
- WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO
- oferta bez wyżywenia
BB
- śniadania w formie bufetu
HB (Half Board
- 2 posiłki)
- śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.
Napoje do obiadokolacji płatne
FB (Full Board
- 3 posiłki)
- śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.Napoje do obiadu i kolacji płatne
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
.
.
.
.
Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel plażowy (w 2. linii) Villa Pattiera znajduje się około 200 m od kamiennej/kamienistej plaży.
Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą.Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków.Miasto Dubrovnik jest oddalone o około 20 km (Mostar około 140 km, Split około 245 km).Najbliższe sklepy znajdują się ok. 11 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 50 m.
Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 10 m.Dodatkową rozrywkę podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 22 km).Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: The House and Gallery of Vlaho Bukovac (ok. 300 m), Mausoleum Family Racic (ok. 500 m), Rectors Palace (ok. 50 m) oraz Old Town Cavtat.Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność na wakacjach.
W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 22 km szpital.Lotnisko (TIV) położone jest ok. 55 km od hotelu.Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (DBV) jest oddalone o ok. 6 km
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu tradycyjnym i oddaje do dyspozycji gości 12 pokoi.Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby, klimatyzację, sejf (bezpłatny), kiosk, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (płatny) oraz system kontroli dostępu.
W hotelu znajduje się restauracja.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach.Usługa sprzątania pokoi oraz obsługa pokojowa są bezpłatne.Usługa prania i prasowania, usługa konsjerża oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie
Wyżywienie:
Śniadanie la carte.
Opcja częściowego wyżywienia obejmuje kolację
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 3 km od hotelu).W odległości ok. 3 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne).Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.
W tym hotelu nie sweruje się napojów alkoholowych.Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku.Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Eurocard/MasterCard oraz Visa
.
.
.
.
.
.
.
.
CENA ZAWIERA
- CENA OFERTY Z DOJAZDEM WŁASNYM ZAWIERA :
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- opieki rezydenta
- opłaty klimatycznej: płatna na miejscu w Hotelu
- ubezpieczenia
CENA Z PRZELOTEM ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- telefoniczna anglojęzyczna inoflinia alarmowa przedstawiciela naszego kontrahenta
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie
- podatku turystycznego
- opieki rezydenta
.
.
.
.
.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy
.
.
.
.
.
.
.
.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.
.
WAŻNE INFORMACJE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu.
Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak swanego "lunch box`u"
Plaże w Chorwacji są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 10 Euro/koszt parasola 5 Euro
.
.
.
.
.
.
.
.
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotele, okolice i regiony