Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Dlaczego warto wybrać ten hotel?

Four Seasons (Limassol) to hotel, który wyróżnia się wyjątkową atmosferą i dbałością o komfort gości. Obsługa hotelowa cechuje się wysokim poziomem uprzejmości i profesjonalizmu, co sprawia, że pobyt tutaj jest niezwykle przyjemny. Goście doceniają również różnorodność i wysoką jakość serwowanych posiłków. Obiekt utrzymywany jest w nienagannej czystości, co znacząco wpływa na komfort wypoczynku. Hotel znajduje się w malowniczej okolicy, bezpośrednio przy plaży, oferując idealne warunki do relaksu. Pokoje są przestronne i dobrze wyposażone, zapewniając wygodę podczas pobytu. Four Seasons (Limassol) to doskonały wybór zarówno dla osób szukających luksusowego wypoczynku, jak i dla rodzin, które mogą korzystać z licznych udogodnień. To miejsce, które pozostawia niezapomniane wspomnienia.

  • Nr 4 wśród 28 hoteli w Limassol
  • ok. 114m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 3h 40min.
  • wifi
  • zjeżdżalnie wodne
  • basen

Opis hotelu Four Seasons (Limassol)

Opis hotelu
Prestiżowy, niezależny hotel Four Seasons położony jest napiaszczystej plaży nawschód odLimassol, mniej więcej wpołowie drogi między lotniskami Larnaka iPafos itylko kilka minut jazdy odcentrum miasta.

Ten pięciogwiazdkowy ośrodek to szczyt luksusu istylu, łączący nienaganne udogodnienia zeświatowej klasy gościnnością iobsługą.

POKOJE - 292pokoje w6-piętrowym budynku, wtym 4pokoje dlaosób niepełnosprawnych

Telewizory LED 49" i55" zkanałami wwielu językach iinteraktywnymi usługami dlagości.Funkcja udostępniania treści zurządzeniami gości.Bezpłatne Wi-Fi 30Mb/s.Inteligentna technologia pokojowa ztabletem sterującym: zaprogramowane oświetlenie, temperatura wpomieszczeniu, elektryczne zasłony, nie przeszkadzać iwskaźniki pomieszczenia serwisowego.

Telefon zpocztą głosową, dzwonek dodrzwi, suszarka dowłosów, duży elektroniczny sejf, mini bar, zestaw Nespresso izestaw doparzenia kawy/herbaty.Łazienki wyposażone są wmarmurową armaturę, kabinę prysznicową zoświetleniem doterapii Chroma, rolety zapewniające prywatność, duże lustra, pluszowe szlafroki Frette, kapcie ikosmetyki Molton Brown.Wszystkie pokoje wyposażone są wkabinę prysznicową lubwannę ikabinę prysznicową.

Wszystkie obszary hotelu są dostępne dlawózków inwalidzkich, 4pokoje specjalnie wyposażone dlaosób oograniczonej sprawności ruchowej, 2z widokiem naląd i2z widokiem namorze.Pokoje te wyposażone są wpodnoszone prysznice, dodatkowe poręcze iopuszczane siedziska prysznicowe, opuszczane poręcze są również montowane przy toaletach.

W pokojach znajdują sięwłączniki światła naniskim poziomie, sejfy iotwory szpiegowskie.

Restauracje ibary: Vivaldi by Mavrommatis, Seasons Oriental, Tropical Restaurant, Colors Café, Vista Bar & Terrace, Splash Bar, Garden Pool Bar, Beach Café Bar,  Garden Court & Bar (częśc czynna sezonowo)

OBIEKTY SPOTKAŃ

Przez ponad dwie dekady nasze obiekty eventowe gościły jedne znajważniejszych wydarzeń korporacyjnych, społecznych ikulturalnych zCypru izagranicy.Dzięki ponad 800m2powierzchni idwóm wyróżniającym sięsalom konferencyjnym, wydarzenia odowolnej skali mogą być obsługiwane odmałego spotkania po międzynarodową konferencję, uroczyste bankiety lubpremiery produktów odużym znaczeniu.

ZAPLECZE REKREACYJNE

Dwa odkryte baseny zesłodką wodą dlaTylko dladorosłych" .Basen kryty ogrzewany przez cały rok zhydroterapią.Sauna, dwie łaźnie parowe ipokój ICE.

Dwa oświetlone korty tenisowe, gigantyczne szachy naświeżym powietrzu, wpełni wyposażona siłownia zosobistym trenerem, aerobik

WYŻYWIENIE  (w zależności odwykupionej oferty)

BB - śniadania wformie bufetu

HB (Half Board - 2posiłki) - śniadanie iobiadokolacja wformie bufetu.Napoje dokolacji płatne.

FB (Full Board - 3posiłki) - śniadanie, obiad ikolacja wformie bufetu.Napoje doobiadu ikolacji płatne.

All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja wformie bufetu, wciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe ibezalkoholowe serwowane wwyznaczonych barach wwyznaczonych przez hotel godzinach

Więcej informacji ohotelu: https://www.fourseasons.com.cy/

.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", cooznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc whotelu/samolocie (rodzaj pokoju lubinne składniki zarezerwowane przez Klienta)  idopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY
Oferty zprzelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA cooznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki odmomentu zrobienia rezerwacji domomentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 

CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty nasam przelot)

- przelot

- transfer lotnisko-hotel-lotnisko

- zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięzazwyczaj wdniu przyjazdu odgodz. 14:00-15:00, kończy ogodz.12:00),

- wyżywienie według wybranej opcji

- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

- opieka polskojęzycznego rezydenta

- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1mały bagaż podręczny, który musi sięzmieścić pod siedzeniem pasażera zprzodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1mały bagaż podręczny, który musi sięzmieścić pod siedzeniem pasażera zprzodu, do10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

-miejsc obok siebie

-bagażu rejestrowanego idodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

- Drugiego bagażu podręcznego - 10kg zusługą pierwszeństwa wejścia napokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)

- Bagażu rejestrowanego 10kg lub20kg

BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

- bagażu podręcznego 10kg zusługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)

- bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26kg, 32kg

- miejsc obok siebie wsamolocie

WAŻNE! bagaż dokupowany wterminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair iWizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.

Klienci przylatujący naCypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.

.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać sięzkomunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi isanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.

W przypadku rezerwacji wakacji wPolsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć nastronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania iKontroli Chorób.

W każdym hotelu znajdą sięwytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), zsystemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają sięzewzgledu nasezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo dowprowadzania  zmiany zasad korzystania zoferty hotelowej również zgodnie zwymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia iregulacje mogą sięzmieniać dynamicznie imogą być wprowadzane wtrybie nagłym.

.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE
Część usług, sportów igier dodatkowo płatna.

Szczegółowe informacje natemat płatnych ibezpłatnych usług wramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują whotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo domodyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni sięwzależności odsezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje iposiłki) wwyznaczonych barach igodzinach.

Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują namiejscu.W sezonie zimowym iw  niskim sezonie (do połowy czerwca, odpołowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Wydarzenia whotelach (animacje, muzyka nażywo, gry) mogą sięzmieniać wtrakcie pobytu, są zależne odilości chętnych, pogody, sezonu.

Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.Pokoje rodzinne/pokoje zdostawką oniepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę wpostaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", wprzypadku późnego wyjazdu zhotelu oferta zakwaterowania włącznie zeświadczeniami (ALL, HB, FB) kończy sięwraz zwymeldowaniem.

Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed ipoza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- nawybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej imorza.Plaże naCyprze są publiczne, leżaki iparasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5Euro/koszt parasola 2,5Euro.

Fotelik dladziecka dolat 2na transferze płaty ok 5Euro wjedną stronę.

.

Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest dopotwierdzenia, u Organizatora lubAgenta, aktualnych godzin lotu 48h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak ipowrotów zwakacji).

Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.

2. Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie zprzepisami dotyczącymi nadbagażu wsamolocie zgodnie ztaryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie zwarunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży nakażdej linii są aktualizowane wsystemie rezerwacyjnym izależą odwagi, kierunku, terminu lotu.

Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie nakilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa.Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na5dni pracujące przed datą wylotu.

3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne zdanymi wpaszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji ipotwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych dozakupienia iwystawienia biletu.Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane doodprawy wczasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3dni przed datą wylotu.

W przypadk nie otrzymania danych lubotrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych doodprawy Klient poniesie koszty odprawy.

4.Na lotnisku należy stawić sięminimum 2,5h przed godziną wylotu.

5.ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA wliniach RYANAIR może sięodbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu sięUczestnika nastronie Ryanair. Link doweryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu sięUczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, naktórym Klient dokonał weryfikacji.

.
Udogodnienia
  • Internet
  • Aquapark
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Opieka nad dziećmi
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Four Seasons Hotel
  • Four Seasons
  • Four Seasons Cyprus
  • Four Seasons Hotel Limassol
  • Four Seasons Cyprus Hotel
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla
  • osób szukających spokoju (100%)
  • nowożeńców (100%)
  • wymagających klientów (100%)
Udogodnienia
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
  • Spa
Dane teleadresowe
Hotel: Four Seasons (Limassol), 67/69 Amathountos Avenue, Ag.Tychonas, Limassol 4532, Cypr Tel. +357 25 858000 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 34º 42' 33.1668"
E 33º 7' 41.4408"

Opinie o hotelu Four Seasons (Limassol)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1459 opinii z różnych źródeł
5.8 / 6
Fantastyczny
97% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Fantastyczny

6.0
1265 opinii
5.0
118 opinii
4.0
41 opinii
3.0
16 opinii
2.0
6 opinii
1.0
13 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (100%)
  • nowożeńców (100%)
  • wymagających klientów (100%)

Hotel i otoczenie

Four Seasons (Limassol) to luksusowy hotel położony nad morzem, otoczony zadbanymi ogrodami, które tworzą spokojną atmosferę. Goście mogą podziwiać malownicze widoki na morze z eleganckich pokoi i przestronnych tarasów. Obiekt wyróżnia się dbałością o czystość i detale, co widać zarówno w częściach wspólnych, jak i na całym terenie. Strefa basenów dla dorosłych zapewnia ciszę i relaks, a doskonała lokalizacja hotelu sprawia, że jest to idealne miejsce na wypoczynek na Cyprze.

Pokoje

Pokoje w hotelu są przestronne, nowocześnie urządzone i wyposażone w udogodnienia zapewniające komfortowy pobyt. Wiele z nich oferuje widok na morze, a wygodne łóżka sprzyjają relaksowi. Czystość jest utrzymywana na najwyższym poziomie, a łazienki są eleganckie i funkcjonalne. Dodatkowo, pokoje charakteryzują się dobrą izolacją akustyczną, co pozwala na spokojny wypoczynek.

Gastronomia

Hotel w Limassol oferuje wyjątkowe doznania kulinarne w kilku restauracjach serwujących dania różnych kuchni, takich jak włoska, chińska, japońska oraz fusion. Śniadania w formie bufetu zachwycają bogactwem wyboru, a wieczorne kolacje tematyczne, takie jak Noc Cypryjska, dostarczają niezapomnianych wrażeń. Goście mogą również odwiedzić kawiarnie i bary, gdzie serwowane są wykwintne desery i koktajle. Na prywatnej plaży dostępne są orzeźwiające napoje serwowane bezpośrednio na leżakach, co podkreśla luksusowy charakter tego miejsca.

Basen

Hotel oferuje różnorodne baseny, które spełnią oczekiwania każdego gościa. Do dyspozycji są basen główny, basen tylko dla dorosłych oraz basen dla dzieci z wodną zjeżdżalnią. Dodatkowo, dostępny jest kryty basen, idealny na chwilę relaksu. Baseny są starannie utrzymane, a obsługa przy basenie zapewnia wysoki standard usług. Dzięki dobrze zorganizowanej przestrzeni i dostępności leżaków, goście mogą w pełni cieszyć się wypoczynkiem w komfortowych warunkach.

Plaża

Hotel znajduje się bezpośrednio przy prywatnej plaży, która oferuje doskonałe warunki do relaksu. Plaża jest dobrze zorganizowana, z wygodnymi leżakami i miejscami zacienionymi, co sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Goście mogą również korzystać z różnorodnych sportów wodnych, które są starannie przygotowane. Bliskość plaży pozwala cieszyć się widokiem na morze z wielu miejsc w hotelu, co czyni to miejsce wyjątkowym dla osób szukających luksusowego wypoczynku nad wodą.

Udogodniania dla dzieci

Four Seasons (Limassol) to idealne miejsce dla rodzin z dziećmi, oferujące szeroką gamę udogodnień dla najmłodszych. Na terenie obiektu znajduje się przestronny i dobrze wyposażony Kids Club, który zapewnia różnorodne atrakcje. Dzieci mogą korzystać z dużego basenu z wodnymi atrakcjami, w tym zjeżdżalnią, gwarantującymi wiele radosnych chwil. Rodziny mają do dyspozycji przestronne pokoje rodzinne z widokiem na morze oraz specjalne zestawy powitalne dla dzieci. Dzięki tym udogodnieniom, pobyt w hotelu staje się wyjątkowym doświadczeniem dla całej rodziny.

Rozrywka i sport

Hotel oferuje szerokie możliwości aktywnego wypoczynku i relaksu. Do dyspozycji gości jest nowoczesna siłownia z zaawansowanym sprzętem oraz zajęcia grupowe, takie jak joga i Pilates. Na terenie obiektu znajdują się liczne baseny, w tym basen dla dorosłych, basen ogólnodostępny z jacuzzi oraz basen dla dzieci z wodną zjeżdżalnią. Dodatkowo, goście mogą korzystać z kortów tenisowych i tenisa stołowego. Na plaży dostępne są również różnorodne sporty wodne, które są profesjonalnie zorganizowane.

Położenie i okolica

Hotel oferuje dogodną lokalizację, umożliwiającą łatwe odkrywanie uroków Cypru. Goście mogą uczestniczyć w wycieczkach do tradycyjnych wiosek, takich jak Lania i Omodos, gdzie można poznać lokalną kulturę i historię. Limassol z portem i mariną znajduje się w niewielkiej odległości, co czyni go łatwo dostępnym na wieczorne wyjścia. W pobliżu hotelu znajdują się również sklepy i supermarkety, co jest wygodne dla odwiedzających. Regularne połączenia autobusowe ułatwiają zwiedzanie okolicy.

Ocena klientów
Holiday Check
5.9 / 6
Fantastyczny
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie6.0
Pokoje6.0
Położenie i okolica6.0
Gastronomia6.0
infrastruktura5.5
Ogólne wrażenia6.0
Holiday Check

(63 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.8 /6

Hotel

5.8

Pokój

5.5

Serwis

5.9

Położenie

5.1

Gastronomia

5.8

Sport i rozrywka

5.5
Opinie użytkowników

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Four Seasons (Limassol)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Four Seasons (Limassol) ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Gdansk Lech Walesa Airport" a "Paphos International Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Four Seasons (Limassol) ?

Czy hotel Four Seasons (Limassol) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Four Seasons (Limassol) według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Four Seasons (Limassol) ?

Czy hotel Four Seasons (Limassol) posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Four Seasons (Limassol)

Historyczne dane pogodowe dla Limassol

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
17
17
20
23
27
30
33
33
31
28
23
19
średnia temp. w nocy
7
7
9
12
16
20
22
22
20
17
12
9
śr. ilość dni słonecznych
16
16
20
21
26
28
29
30
28
24
21
18
śr. ilość dni deszczowych
15
12
11
9
5
2
2
1
2
7
9
13
średnie opady (mm)
70.6
38.2
30.9
20.5
8.5
9.8
3.8
2.7
12.6
13.8
47.4
73.5

Odwiedź najbliższy salon podróży