Opis
LOKALIZACJA - wProtaras, ok.8km odAiya Napa, ok.67km odlotniska wLarnace.
Niedaleko hotelu supermarket, bary irestauracje
PLAŻA - ok.400m odhotelu, piaszczysta, publiczna, leżaki iparasole płatne
HOTEL - 88pokoi w10budynkach, 24h recepcja zlobby, sejf (płatny), parking, pralnia (płatna), minimarket,
restauracja, bar przekąskowy ibar przy basenie
POKOJE - typu Standard Studio - zaneksem kuchennym, łazienką (WC, wanna/prysznic, suszarka dowłosów), klimatyzacja (płatna), telefon, minilodówka, TV-sat, balkon/taras
Apartamenty posiadają aneks kuchenny oraz pokój dzienny ioddzielna sypialnię
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen, brodzik dladzieci, leżaki iparasole przy basenie bezpłatnie, tenis stołowy, plac zabaw
Więcej informacji ohotelu:www.windmillshotel.com.cy .
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności odwykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania wformie bufetu
HB (Half Board - 2posiłki) - śniadanie iobiadokolacja wformie bufetu.
Napoje doobiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3posiłki) - śniadanie, obiad ikolacja wformie bufetu.Napoje doobiadu ikolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja wformie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe ibezalkoholowe serwowane wwyznaczonych barach wwyznaczonych przez hotel godzinach; wwiększości hoteli wciągu dnia dostępne są przekąski.
WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY
Oferty zprzelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA cooznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki odmomentu zrobienia rezerwacji domomentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
CENA ZAWIERA (z wyłączeniem oferty nasam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięzazwyczaj wdniu przyjazdu odgodz. 14:00-15:00, kończy ogodz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1mały bagaż podręczny, który musi sięzmieścić pod siedzeniem pasażera zprzodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1mały bagaż podręczny, który musi sięzmieścić pod siedzeniem pasażera zprzodu, do10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie
-bagażu rejestrowanego idodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10kg zusługą pierwszeństwa wejścia napokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10kg lub20kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10kg zusługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26kg, 32kg
- miejsc obok siebie wsamolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany wterminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji - dotyczy obydwu linii - Ryanair iWizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący naCypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", cooznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc whotelu/samolocie (rodzaj pokoju lubinne składniki zarezerwowane przez Klienta) idopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE
Część usług, sportów igier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje natemat płatnych ibezpłatnych usług wramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują whotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo domodyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni sięwzależności odsezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje iposiłki) wwyznaczonych barach igodzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują namiejscu.W sezonie zimowym iw niskim sezonie (do połowy czerwca, odpołowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Wydarzenia whotelach (animacje, muzyka nażywo, gry) mogą sięzmieniać wtrakcie pobytu, są zależne odilości chętnych, pogody, sezonu.
Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.Pokoje rodzinne/pokoje zdostawką oniepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę wpostaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", wprzypadku późnego wyjazdu zhotelu oferta zakwaterowania włącznie zeświadczeniami (ALL, HB, FB) kończy sięwraz zwymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed ipoza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- nawybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej imorza.Plaże naCyprze są publiczne, leżaki iparasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5Euro/koszt parasola 2,5Euro.
Fotelik dladziecka dolat 2na transferze płaty ok 5Euro wjedną stronę.
.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać sięzkomunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi isanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji wPolsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć nastronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania iKontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą sięwytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), zsystemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają sięzewzgledu nasezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo dowprowadzania zmiany zasad korzystania zoferty hotelowej również zgodnie zwymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia iregulacje mogą sięzmieniać dynamicznie imogą być wprowadzane wtrybie nagłym.
.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest dopotwierdzenia, u Organizatora lubAgenta, aktualnych godzin lotu 48h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak ipowrotów zwakacji).
Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie zprzepisami dotyczącymi nadbagażu wsamolocie zgodnie ztaryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie zwarunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży nakażdej linii są aktualizowane wsystemie rezerwacyjnym izależą odwagi, kierunku, terminu lotu.
Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie nakilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa.Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na5dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne zdanymi wpaszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji ipotwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych dozakupienia iwystawienia biletu.Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane doodprawy wczasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3dni przed datą wylotu.
W przypadk nie otrzymania danych lubotrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych doodprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4.Na lotnisku należy stawić sięminimum 2,5h przed godziną wylotu.
5.ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA wliniach RYANAIR może sięodbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu sięUczestnika nastronie Ryanair. Link doweryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu sięUczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, naktórym Klient dokonał weryfikacji.
.
Udogodnienia
- Internet
- Klimatyzacja
- Dla dzieci
- Blisko lotniska
- Darmowe WiFi
- Kurorty nadmorskie
- Sport
- Ułatwienia dla niepełnosprawnych
- Windsurfing
- Zwierzeta domowe
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
- Windmills Apartments
- Windmills Hotel Apts
- Windmills Hotel Apartments
Hotele, okolice i regiony