Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Dlaczego warto wybrać ten hotel?

Hotel Kadmo by Aycon to doskonały wybór dla osób szukających spokojnego miejsca na wypoczynek. Jego lokalizacja w cichej okolicy zapewnia relaks, jednocześnie będąc w bliskiej odległości od plaży oraz atrakcji turystycznych. Pokoje są przestronne, nowoczesne i zawsze utrzymane w nienagannej czystości, co sprawia, że pobyt staje się komfortowy. Goście chwalą również przyjazną atmosferę oraz profesjonalną obsługę, która jest gotowa pomóc w każdej sytuacji. W hotelu znajduje się basen, idealny do spędzania czasu w słoneczne dni, a także sauna, co dodatkowo podnosi komfort pobytu. Warto również zwrócić uwagę na bogaty wybór śniadań, które zadowolą wielu gości. Kadmo by Aycon to miejsce, które łączy w sobie wygodę, czystość i przyjazną atmosferę, co czyni go idealnym wyborem na wakacje.

  • Nr 2 wśród 24 hoteli 4* w Budvie
  • ok. 600m od plaży
  • plaża kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • wifi
  • basen
  • sporty wodne

Opis hotelu Kadmo by Aycon

Naszym zdaniem
Dobrej klasy hotel usytuowany w 5-piętrowym budynku nieopodal centrum słynnego, tętniącego życiem kurortu Budva, niedaleko jego zabytkowej części. Zadbane wnętrza, piękne widoki, kameralna atmosfera, restauracja, bar, basen. Dobre miejsce na relaks, zwiedzanie Budvy i dalsze wycieczki po wybrzeżu czarnogórskim. 
Położenie
W Budvie, ok. 600 m od centrum, w pobliżu innych hoteli, restauracji, sklepów itd., ok. 1,5 km od publicznej plaży (żwirowo-kamienista z promenadą i licznymi atrakcjami przy niej; leżaki, parasole, baldachimy - odpłatnie), ok. 2 km od Starego Miasta, ok. 800 m od stacji autobusowej, ok. 22 km od Kotoru i Zatoki Kotorskiej, ok. 66 km od lotniska w Podgoricy.  
Wyposażenie
Lobby, recepcja, winda, restauracja, bar w lobby, sezonowy bar przy basenie, taras na dachu, usługi pralnicze, bezpłatne łącza Wi-Fi, bezpłatny parking. 
Pokoje
W hotelu znajduje się 26 pokoi; 
Superior balcony DSO - pokój dwuosobowy z możliwośćią dostawki; sypialnia, łazienka, klimatyzacja, sejf, łącza Wi-Fi, minibar (płatny), telewizor, balkon (widok na okolicę). Powierzchnia - ok. 30 m kw. 
Standard family room FSO - pokój rodzinny; sypialnia (łóżko podwójne i rozkładana sofa), łazienka, klimatyzacja, sejf, łącza Wi-Fi, minibar (płatny), telewizor, balkon (widok na okolicę). Powierzchnia - ok. 35 m kw. Zakwaterowanie dla maks. 2 dorosłych + 2 dzieci. 
Superior single room - pokój jednoosobowy. 
Wyżywienie
BB - śniadania (bufety)
HB - śniadania (bufety), kolacje (set menu, napoje płatne)
Sport i rozrywka
Basen z tarasem, sauna.
Dla dzieci
Wysokie krzesełka, łóżeczka niemowlęce. 
COVID
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Powrót do Polski
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Uwagi
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Cena zawiera
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).
Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT oraz w niektórych hotelach, taksy klimatycznej. Koszt taksy uzależniony jest od standardu obiektu i wynosi od 0,5- 4 EUR/os. za noc. Jest ona płatna bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu.
Informacje o lotach liniami LOT, Wizz Air
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
///
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.
WIZZ Priority:
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
///
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  
Bagaż rejestrowany za dopłatą.
Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.
Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
 
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Aktualizacje COVID-19
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Inne zasady obowiązują przy powrocie z obszaru występowania mutacji wirusa (Virusvariantengebiet) i krajów wysokiego ryzyka. Obecnie (28 kwietnia 2022 r.) na liście krajów występowania mutacji wirusa i krajów wysokiego ryzyka nie ma żadnego kraju. Komunikaty należy jednak śledzić na bieżąco.
Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile   
POWRÓT DO POLSKI
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
 
Warunki wjazdowe
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych Lufthansa zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. 
Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Klienci jadący samochodami - proszeni są o zapoznanie się z przepisami krajów tranzytowych.  
POWRÓT DO POLSKI
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
 
Informacje dodatkowe
Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Darmowe WiFi
  • Jazda konna
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Parking
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Kadmo By Aycon
  • Hotel Kadmo
  • Kadmo
  • Kadmo By Aycon
  • Hotel Kadmo (Pkt)
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Avala, Vila Margot, Max, Bianca (Kolasin). Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Dobrota - Huma Kotor Bay, Budva - Lusso Mare by Aycon, Petrovac - Harmony by Aycon oraz Budva - Tate
Dane teleadresowe
Kadmo by Aycon, Svatovska bb, 85300 Budva, Czarnogóra, Tel. +38233682862, E-mail. [email protected],
Dane GPS
N 42º 17' 22.8884"
E 18º 50' 33.6067"

Opinie o hotelu Kadmo by Aycon

Aktualna średnia ocena

podsumowując 497 opinii z różnych źródeł
5.3 / 6
Bardzo dobry
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
340 opinii
5.0
37 opinii
4.0
82 opinii
3.0
24 opinii
2.0
10 opinii
1.0
4 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Hotel i otoczenie

Kadmo by Aycon to urokliwy hotel położony w spokojnej dzielnicy mieszkalnej, zaledwie kilka minut spacerem od plaży i centrum Budvy. Wspaniałe widoki na miasto i góry można podziwiać z przestronnych balkonów. Czystość i porządek są tu na najwyższym poziomie, a nowoczesne wnętrza i dobrze utrzymane części wspólne zapewniają komfortowy pobyt. Goście mogą cieszyć się ciszą i spokojem, co czyni to miejsce idealnym wyborem dla osób szukających relaksu. Hotel stanowi doskonałą bazę wypadową do zwiedzania okolicy, oferując przyjazną atmosferę i wysoką jakość usług.

Pokoje

Pokoje w hotelu Kadmo by Aycon są przestronne, czyste i nowoczesne, oferując komfortowe warunki do wypoczynku. Wiele z nich posiada balkony z pięknymi widokami, co dodatkowo podnosi atrakcyjność pobytu. Łazienki są dobrze wyposażone, choć niektóre opinie wskazują na brak drzwi prysznicowych, co może prowadzić do zalania podłogi. Klimatyzacja działa sprawnie, zapewniając przyjemną temperaturę w pokojach. Ogólnie, hotel oferuje wysoki standard zakwaterowania, co czyni go doskonałym wyborem na relaksujący wypoczynek.

Gastronomia

Różnorodne śniadania serwowane w hotelu Kadmo by Aycon cieszą się uznaniem gości za swoją jakość i bogactwo świeżych składników, stanowiąc doskonały początek dnia. Kolacje, choć czasami powtarzalne, zazwyczaj są dobrze oceniane pod względem smaku. Hotel posiada również własną restaurację i bar, gdzie można skosztować lokalnych specjałów. Dla tych, którzy cenią sobie różnorodność, w pobliżu znajduje się wiele restauracji oferujących alternatywne opcje kulinarne.

Basen

Odkryty basen w hotelu Kadmo by Aycon jest dobrze utrzymany i czysty, stanowiąc przyjemne miejsce do relaksu. Choć basen jest niewielki, doskonale nadaje się na orzeźwienie po dniu spędzonym na zwiedzaniu. Warto jednak zauważyć, że liczba leżaków jest ograniczona, co może być wyzwaniem w pełni sezonu. Dla gości ceniących sobie prywatność i spokój, basen zapewnia kameralną atmosferę. To miejsce idealne dla tych, którzy szukają spokojnego wypoczynku w przytulnym otoczeniu.

Plaża

Hotel Kadmo by Aycon znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie 5-10 minut spacerem od plaży, co czyni go idealnym miejscem dla miłośników morskich atrakcji. Choć pobliska plaża jest kamienista i bywa zatłoczona, bliskość hotelu do morza zapewnia wygodne miejsce na relaks. Dla osób preferujących ciszę i spokój, hotel usytuowany jest w spokojnej okolicy, z dala od miejskiego zgiełku. W pobliżu znajdują się również liczne sklepy i restauracje, co ułatwia planowanie dnia na plaży.

Położenie i okolica

Idealne miejsce dla tych, którzy pragną odkrywać uroki Budvy i jej okolic. Kadmo by Aycon położony jest w spokojnej dzielnicy mieszkalnej, co zapewnia ciszę i relaks, a jednocześnie umożliwia łatwy dostęp do najważniejszych atrakcji miasta. W zasięgu krótkiego spaceru znajduje się piękna plaża oraz urokliwe Stare Miasto, które oferuje wiele możliwości do zwiedzania i odkrywania lokalnej kultury. W pobliżu hotelu znajdują się liczne sklepy i restauracje, co sprawia, że goście mają wszystko, czego potrzebują na wyciągnięcie ręki. Bliskość dworca autobusowego ułatwia podróże do innych miejsc, takich jak Kotor czy Sveti Stefan, co czyni hotel doskonałą bazą wypadową do eksploracji całego regionu.

Holiday Check

(33 opinii)

97%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.5

Serwis

5.0

Położenie

4.8

Gastronomia

3.8

Sport i rozrywka

3.5

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Kadmo by Aycon

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Kadmo by Aycon ?
Czy hotel Kadmo by Aycon jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Kadmo by Aycon według Urlop.pl ?
Czy hotel Kadmo by Aycon posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Kadmo by Aycon

Historyczne dane pogodowe dla Budva

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
11
12
15
18
24
28
30
30
26
22
17
12
średnia temp. w nocy
4
5
8
11
15
19
21
21
17
14
10
6
śr. ilość dni słonecznych
19
18
21
19
22
25
27
26
22
21
17
16
śr. ilość dni deszczowych
12
11
10
11
9
5
4
5
8
10
13
15
średnie opady (mm)
91.3
103
98.8
83.4
63.5
50.1
30.7
43
118
80.4
146
140

Odwiedź najbliższy salon sprzedaży