Oferta
Oferta jest realizowana w oparciu o przeloty czarterowe, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi (w systemie dynamicznego pakietowania) oraz na dojazd własny.
Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Na miejscu turyści są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta i mogą być oddwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Opis hotelu znajduje się na naszej stronie internetowej www.oasistours.com.pl lub w panelu Klienta.
Oferta zawiera w podstawowej cenie transfer do hotelu.
UWAGA! Klient zobowiązany jest przekazać właściwe dane Uczestników - zgodne z dokumentem uprawniającym do podróży (paszport/dowód osobisty), niezbędne do zakupienia i wystawienia biletu lotniczego. Zmiana danych wiąże się z opłatami, opisanymi w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa.
Opis
POŁOŻENIE - w niedużej, turystycznej miejscowości SUTOMORE, ok. 1,5 km od centrum; w spokojnej części promenady, ze sklepikami i restauracjami. Lotnisko Podgorica - ok. 30 km
PLAŻA - publiczna, wydzielona część dla gości hotelu, piaszczysta, miejscami żwirkowa, długość ok. 2 km, szerokość ok. 40 m, łagodne zejście do morza, ok. 50 m od hotelu, serwis plażowy płatny
HOTEL - 330 pokoi, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna z tarasem
POKOJE - Standard dwuosobowy z możliwością dostawki dla dziecka lub osoby dorosłej, ok. 18m, klimatyzowany w wysokim sezonie, łazienka (wanna lub prysznic, wc), tv
WYŻYWIENIE - All Inclusive - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej; popołudniowe przekąski w wyznaczonym czasie i miejscu przez hotel; limitowane, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
Przelot, bagaż, serwis
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład);
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm;
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cmRyanair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- dodatkowego bagażu podręcznego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie Regular z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie)
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm;
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 119x119x81 cmPLL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze do 23 kg.
Corendon - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Czarter - cena oferty zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Cena zawiera/nie zawiera
W przypadku przelotu CZARTEREM cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, TFP, TFG, bagaż główny i bagaż podręczny, telefoniczną opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, bagaż zgodnie z usługą wykupioną w wybranej linii lotniczej, TFP, TFG, telefoniczną opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanegoW przypadku DOJAZDU WŁASNEGO cena zawiera:obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, podatek VAT, TFP, TFG, telefoniczną opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta.
Informacje dodatkowe
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotele aktualizują oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu. Podane w ofercie godziny serwowania posiłków, godziny otwarcia barów, funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom w zależności od decyzji dyrekcji hotelu i zarządzania serwisem hotelowym. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, moga one ulegać zmianom, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Na 2-3 dni przed datą wylotu Organizator przesyła Klientom/pośrednikom - dokumenty podróży zawierające m.in. informacje na temat transferu, ubezpieczenia oraz karty pokładowe.
Zmiana dla podróżujących
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Aktualne warunki wjazdu - covid 19
TEST: NIE
TEST DLA DZIECKA: NIE
ZWOLNIENIE Z TESTU: BRAK TESTUUWAGA!!!
Ministerstwo Zdrowia Czarnogóry zniosło z dniem 11.03. br. obowiązek przedstawiania przy wjeździe do Czarnogóry poświadczenia o wykonaniu szczepień, przebytej chorobie, czy negatywnego wyniku jednego z testów: PCR lub szybkiego testu antygenowego (tzw. Covid potvrda).
Więcej informacji:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
https://www.covidodgovor.me/me/osnovne-informacije-o-covid-19
Cena zawiera / nie zawiera
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy w przypadku oferty z przelotem,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- telefoniczna opieka przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- przelotu i transferu w przypadku oferty na Dojazd własny
UWAGA! Dodatkowy bagaż (linie rejsowe) można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego."
Udogodnienia
- Przy plaży
- Bez paszportu
- Kurorty nadmorskie
- Sporty wodne
- Tenis
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotele, okolice i regiony