Opis kontrahenta
Hotel miejski Rove Downtown Dubai jest oddalony o ok. 10 km od Deira.
W okolicy hotelu znajduje się kilka obiektów handlowych i supermarket.Dodatkową rozrywkę podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 2 km).Lotnisko (RKT) położone jest ok. 108 km od hotelu.Między hotelem a lotniskiem odbywa się transfer (ewentualnie odpłatny).
Kolejne lotnisko (DWC) jest oddalone o ok. 62 km
Wyposażenie :
Ten 15-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 420 pokoi.Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę, klimatyzację, sejf (za ewentualną opłatą), sklep oraz parking (za ewentualną opłatą).W hotelu znajduje się restauracja.Poza tym hotel posiada salę konferencyjną.
Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia.Za obsługę pokojową oraz usługę prania i prasowania mogą obowiązywać opłaty
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.Personel hotelu mówi po angielsku i po arabsku.
Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa
.
.
.
.
.
.
.
.
WYŻYWIENIE
- WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO
- oferta bez wyżywenia
BB
- śniadania w formie bufetu
HB (Half Board
- 2 posiłki)
- śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.
Napoje do obiadokolacji płatne
FB (Full Board
- 3 posiłki)
- śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.Napoje do obiadu i kolacji płatne
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
.
.
.
.
RODZAJ OFERTY-USŁUGI
1. Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi.Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
WIZZAIR - Cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- usługi Wizz Priority: 1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie (stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład - oferta jest limitowana)
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm lub 20 kg o wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm (cena uzależniona jest od wagi bagażu, kierunku i terminu lotu)
FLY DUBAI - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz bagaż rejestrowany 20 kg (75x55x35 cm)
EMIRATES - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz bagaż rejestrowany 23 kg (suma wymiarów - długość+szerokość+głębokość nie może przekroczyć 300 cm)Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa
LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23 cm).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg
4.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu
Zapytanie o dodatkowy bagaż należy złożyć do Organizatora minimum 5 dni przed datą wylotu
....
...
.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych
.
.
.
.
.
.
.
.
CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA
- Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz. 11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny (zgodnie z warunkami przewozu danej linii lotniczej)
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi i wybranymi rejsowymi (Fly Dubai, Emirates)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- opieki polskojęzycznegorezydenta
- bagażu głównego w przypadku przelotów wybranymi liniami rejsowymi (t.j.Wizzair/Ryanari/Easyjet/Lot)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci otrzymuja telefon alarmowy do anglojęzycznego przedstawciela kontrahenta na miejscu
.
.
.
.
.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.
.
Uwagi dot. zakwaterowania w hotelach w ZEA
-
- W Zjednoczonych Emiratach Arabskich obowiązuje podatek turystyczny, który jest pobierany od Klientów bezpośrednio w hotelu w momencie zakwaterowaniu lub wykwaterowania.
Opłata jest lokalnej walucie za pokój/ za noc i jest uzależniona od standardu hotelu, w jakim Klienci mieszkają: 5*
- 20 AED, 4*
- 15 AED, 3*/2*
- 10 AED
- Wszystkie hotele w Dubaju przy zakwaterowaniu pobierają od gości DEPOZYT.Wysokość depozytu zależy od standardu hotelu, opcji wyżywienia.Kwota depozytu służyć ma pokryciu ewentualnych kosztów związanych z dodatkowymi usługami typu mini bar itp.Depozyt pobierany jest w gotówce w Euro lub USD, może być także w formie zablokowanej kwoty na koncie bankowym lub karcie kredytowej.
Depozyt zostaje zwrócony po rozliczeniu ewentualnych rachunków hotelowych
- W większości hoteli w ZEA, w przypadku zakwaterowania 2 osób dorosłych i dziecka w pokoju dwuosobowym, dziecko śpi na wspólnym łóżku z rodzicami lub na sofie (jeśli pokój posiada na wyposażeniu)
W niektórych hotelach istnieje możliwość wykupienia dodatkowej dostawki dla dziecka
.
.
.
.
.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu.
Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem
.
.
.
.
.
.
.
.
ZEA
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi - prosimy o sprawdzenie limitów bagażowych i warunków przewozu linii lotniczych wybranej oferty
Na miejscu turyści są objęci opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
Transfer z i na lotnisko odbywa się shuttle busem
.
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotele, okolice i regiony