Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!

Opis hotelu Cloud 9

Opis hotelu
- Hotel Cloud 9 *** położony jest na obrzeżach miejscowości Malia.
Odległość od mielscowości Stalida około 5km, Heraklionu około 32km, przystanek komunikacji miejskiej około 900m.Odległość od publicznej plaży około 500m ( leżaki i parasole płatne ).Odległość od lotniska około 35km
Do dyspozycji Gości: całodobowa recepcja,  restauracja główna, basen, taras słoneczny, WiFi, przechowalnia bagażu.Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne
Hotel dysponuje pokojami o różnym standardzie w budynku głównym i aneksach, pokoje typu standard wyposażone są w łazienki ( WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów ), aneks kuchenny, TV Sat, telefon, balkon/taras ).
Hotel oferuje pokoje rodzinne
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO
- oferta bez wyżywienia
BB
- śniadania w formie bufetu
HB (Half Board
- 2 posiłki)
- śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.Napoje do obiadokolacji płatne
FB (Full Board
- 3 posiłki)
- śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.Napoje do obiadu i kolacji płatne
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
.
.
.
.

.

DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana)
.
RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon.Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI).Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23).
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu
4.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu
.
.
.
.
.
.
.

.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE
- Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych
- miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna
- płatna na miejscu za pokój/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2*
- ok. 2 EUR; 3*
- ok. 5 EUR , 4*
- ok. 10 EUR, 5*
- ok. 15 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT
- nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta
Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta
- Klienci mają możliwość kontaktu w języku angielskim z przedstawicelem kontrahenta podany w dokumentach podróży.
Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem
UWAGA!
Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu
- licząc dni pracujące
.
.
.
.

.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.

.

Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.
Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u"
.
.
.
.
.
.
.

.

Udogodnienia
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Cloud 9 Hotel
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Zantina, Sun and Sea, Semeli (Roda), Andreas Santorini. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Kreta - Sirena Apartments, Kreta - Costas & Chrysoula, Rodos - Emerald (Ialyssos) oraz Santorini - Anamar Santorini
Dane teleadresowe
Hotel Cloud 9, Dimokratias 68, Malia 700 07, Grecja Tel: +30 699 599 7000
Dane GPS
N 35º 17' 17.0952"
E 25º 27' 43.2828"

Opinie o hotelu Cloud 9

Aktualna średnia ocena

podsumowując 63 opinie z różnych źródeł
3.7 / 6
Przeciętny
55% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
30 opinii
5.0
0 opinii
4.0
5 opinii
3.0
2 opinii
2.0
0 opinii
1.0
26 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Cloud 9

Lista najczęściej zadawanych pytań

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Heraklion International Airport (Nikos Kazantzakis Airport)" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Cloud 9 ?

Czy hotel Cloud 9 jest polecany przez klientów ?

Lokalizacja hotelu Cloud 9

Historyczne dane pogodowe dla Malia

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
17
20
24
27
29
29
27
24
20
17
średnia temp. w nocy
9
8
9
12
15
19
22
22
20
17
13
10
śr. ilość dni słonecznych
16
15
21
23
27
29
31
31
27
25
19
16
śr. ilość dni deszczowych
15
13
10
7
4
1
0
0
3
6
11
15
średnie opady (mm)
77.5
64
62.2
21.2
11.1
1.2
0.5
1.2
9.7
40.1
69.3
89

Odwiedź najbliższy salon podróży