Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!

HSM Linda Playa zdaniem specjalistów Urlop.pl

HSM Linda Playa to doskonały wybór dla osób poszukujących komfortowego wypoczynku w atrakcyjnej lokalizacji. Hotel charakteryzuje się przyjemną atmosferą oraz życzliwą obsługą, dzięki czemu goście mogą czuć się swobodnie i mile widziani. Obiekt utrzymywany jest w wysokim standardzie czystości, co przekłada się na komfort pobytu. Jednym z głównych atutów hotelu jest jego położenie w pobliżu plaży, co pozwala na łatwy dostęp do nadmorskich atrakcji. Z wielu pokoi można podziwiać piękne widoki na morze, które mogą uprzyjemnić każdy poranek. Oferta gastronomiczna jest urozmaicona i smaczna, spełniając oczekiwania wielu odwiedzających. HSM Linda Playa to miejsce, które łączy wygodę, estetykę i wysoką jakość obsługi, stanowiąc świetny wybór na udane wakacje.

  • Nr 6 wśród 29 hoteli w Paguera
  • ok. 150m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 2h 30min.
  • basen
  • siłownia
  • sporty wodne

Opis hotelu HSM Linda Playa

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności odwykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania wformie bufetu

HB (Half Board - 2posiłki) - śniadanie iobiadokolacja wformie bufetu.

Napoje doobiadokolacji płatne.

FB (Full Board - 3posiłki) - śniadanie, obiad ikolacja wformie bufetu.Napoje doobiadu ikolacji płatne.

All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja wformie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe ibezalkoholowe serwowane wwyznaczonych barach wwyznaczonych przez hotel godzinach; wwiększości hoteli wciągu dnia dostępne są przekąski.

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Hotel HSM Linda Playa Hotel jest oddalony ook. 8km odSanta Ponsa (Portals Nous około 12km, Palma de Mallorca ca.

22km).Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje sięok.100m odhotelu.Na plaży leżaki doopalania iparasole słoneczne dostępne są zaopłatą.Do turystycznego centrum jest ok.550m.

Trzeba pokonać około 100m, aby dotrzeć dosupermarketu bądź pozostałych sklepów.Najbliższe bary irestauracje znajdują sięwodległości ok.20m.Dyskoteka również znajduje sięwodległości ok.20m.Z hotelu można wygodnie dotrzeć donastępujących atrakcji: Katmandu Park (ok. 9km), Marineland (ok. 12km) oraz Catedral Palma (ok. 22km).

Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (ok. 400m) iprzystanek autobusowy (ok. 50m) zapewniają mobilność nawakacjach.W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony ook. 22km szpital.Lotnisko (PMI) położone jest ok.34km odhotelu.Wyposażenie :Ten 6-piętrowy hotel został zaprojektowany wstylu śródziemnomorskim ioddaje dodyspozycji gości 161pokoi mieszczących sięwbudynku głównym oraz aneksie.Hotel posiada całodobową recepcję (check-in odgodz. 14:00, check-out dogodz. 12:00), lobby zbarem, 3windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut.

W hotelu znajduje sięklimatyzowana restauracja.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać zwi-fi.Z myślą ogościach zniepełnosprawnościami obiekt ma dodyspozycji windę dostosowaną dotransportu wózków ibezbarierowe wejścia.Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna.

Usługa prania iprasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje siębasen zesłodką wodą zoddzielnym basenikiem dladzieci.W strefie basenowej są dostępne leżaki doopalania iparasole słoneczne (bezpłatnie).Znajdujący sięprzy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza odgodziny 12:00 - 15:00).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane wgodzinach 07:30 - 10:30) wformie szwedzkiego stołu.Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie ikolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe irekreacyjne: tenis stołowy (bezpłatnie), rzutki (bezpłatnie) isiłownia.

Pole golfowe oddalone jest odhotelu ookoło 5km.Miłośnicy jednośladów korzystać mogą zwypożyczalni rowerów.Oferty wellness: sauna bezpłatnie.Masaże odpłatnie.

Strefa spa zaewentualną opłatą.W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać zprogramu animacyjnego zwieczornymi pokazami.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy odpory roku ilokalnych warunków klimatycznych.Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku ipo hiszpańsku.

Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.

.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", cooznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc whotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę zaprzelot liniami rejsowymi lubinne składniki zarezerwowane przez Klienta)  idopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy zaprzelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lubwięcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena zaprzelot, każdy kolejny bilet jest droższy.

.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać sięzkomunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi isanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.

W przypadku rezerwacji wakacji wPolsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć nastronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania iKontroli Chorób.

W każdym hotelu znajdą sięwytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), zsystemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają sięzewzgledu nasezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo dowprowadzania  zmiany zasad korzystania zoferty hotelowej również zgodnie zwymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia iregulacje mogą sięzmieniać dynamicznie imogą być wprowadzane wtrybie nagłym.

.

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI - WARUNKI

Oferty zprzelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą zDYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane izmieniane przez linie lotnicze, cooznacza, że cena wycieczki odmomentu zrobienia rezerwacji domomentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 

Uczestnik imprezy zobowiązany jest dopotwierdzenia, u Organizatora lubAgenta, aktualnych godzin lotu 48h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak ipowrotów zwakacji).

Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.

Klientów obowiązują prawa iobowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1szt.bagażu podręcznego owymiarach 40x30x20cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1podręczna walizka nakółkach napokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej ipierwszeństwo wejścia napokład); - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 10kg iwymiarach 55x40x20cm; - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 20kg iwymiarach 149,9x119,4x171,5cm; - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 32kg.

Ryanair - cena oferty zawiera 1szt.bagażu podręcznego owymiarach, które nie przekraczają 40x20x25cm.

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu omaksymalnej wadze 10kg iwymiarach nieprzekraczających 55x40x23cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go wpunkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; wtaryfie zwykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia napokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona nakażdym locie) lubbagażu rejestrowanego owadze 20kg.

PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23kg.

CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x23).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie zprzepisami dotyczącymi nadbagażu wsamolocie zgodnie ztaryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie zwarunkami przewoźnika.

Ceny dodatkowych bagaży nakażdej linii są aktualizowane wsystemie rezerwacyjnym izależą odwagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Oferta zprzelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):

Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięwdniu przyjazdu odgodz. 14:00-17:00, kończy ogodz. 10:00-12:00 - godziny mogą sięwahać wzależności oddecyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe ipaliwowe, podatek VAT,  odprawę online wprzypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair.

OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela.

Klienci otrzymują numer alarmowy dobiura na1-2dni przed wylotem.

Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.

CENA NIE ZAWIERA TRANSFERU (wyloty od01.11.2024do końca marca 2025) - transfer prwytatny nazapytanie-kontakt zbiurem.

Oferta liniami lotniczymi Wizzair iRyanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe dodokupienia.

.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana wsystemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA.

Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego odchwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta domomentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, cojest równoznaczne zmożliwością zmiany ceny całego pakietu.

W przypadku większości ofert zDynamicznego Pakietowania namiejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta.Klienci mają możliwość kontaktu wjęzyku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są wdokumentach podróży).Oferta pochodząca zdynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych zrezydentem.

Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne zdanymi wpaszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji ipotwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych dozakupienia iwystawienia biletu.

Oferta nie zawiera bagażu głównego.

Warunki bagażu danej linii sprawdź wopisie oferty.Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko (brak transferu dohoteli wmiejscowości Palma de Mallorca).

Ważne informacje

Część usług, sportów igier dodatkowo płatna.

Szczegółowe informacje natemat płatnych ibezpłatnych usług wramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują whotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo domodyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni sięwzależności odsezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje iposiłki) wwyznaczonych barach igodzinach.

Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują namiejscu.W sezonie zimowym iw  niskim sezonie (do połowy czerwca, odpołowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.

Pokoje rodzinne oniepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dladzieci wpostaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", wprzypadku późnego wyjazdu zhotelu oferta zakwaterowania włącznie zeświadczeniami (ALL, HB, FB) kończy sięwraz zwymeldowaniem.

Zgodnie zrozporządzeniem Parlamentu Balearów whotelach zlokalizowanych wMagaluf, Playa de Palma oraz Arenal wprowadzone są zasady dotyczącego ograniczenia spożywania alkoholu.

Turystyczne obiekty noclegowe mogą sprzedawać napoje alkoholowe wyłącznie pojedynczo iza cenę widniejącą wposiadanym cenniku.NIE mogą oferować napojów alkoholowych wcenie pobytu, zwyjątkiem maksymalnie trzech jednostek napoju alkoholowego naklienta oraz usługi lunchu lubkolacji, cooznacza, że  napoje alkoholowe wydawane są jedynie podczas obiadu ikolacji wlimicie 3szt naos., pomiędzy posiłkami napoje alkoholowe są płatne.

.

Udogodnienia

  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Minigolf
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Życie nocne

Hotel znany jest również jako

  • Hsm Linda Playa
  • Hsm Linda Playa Hotel

Hotele, okolice i regiony

Dane teleadresowe
Hotel Linda Playa, 07160, Carrer Tarongers, 2, 07160 Peguera, Illes Balears, Hiszpania tel. +34 971 68 65 50
Dane GPS
N 39º 32' 18.8808"
E 2º 27' 6.9156"

Opinie o hotelu HSM Linda Playa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1139 opinii z różnych źródeł
5.3 / 6
Bardzo dobry
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
752 opinie
5.0
92 opinie
4.0
185 opinii
3.0
83 opinie
2.0
16 opinii
1.0
11 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu HSM Linda Playa

Hotel i otoczenie

HSM Linda Playa to kameralny hotel położony w malowniczej okolicy Paguery, zaledwie kilka minut spacerem od plaży Palmira. Obiekt oferuje piękne widoki na morze, szczególnie z wyższych pięter, oraz nowoczesny wystrój, który przyciąga uwagę. Części wspólne, takie jak basen i ogród, są zadbane, co tworzy przyjazną atmosferę. Dzięki spokojnej lokalizacji i bliskości lokalnych atrakcji, hotel jest doskonałym miejscem na relaksujący wypoczynek.

Pokoje

Pokoje w hotelu są nowocześnie i funkcjonalnie urządzone, choć niektóre mogą być nieco małe, co może być wyzwaniem dla rodzin. Wiele z nich oferuje widok na morze, co dodaje uroku. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, telewizor i małą lodówkę, a łazienki są czyste i nowoczesne, choć czasami brakuje miejsca na przechowywanie rzeczy. Czystość i estetyka pokoi zapewniają komfortowy wypoczynek, a sprawnie działająca klimatyzacja jest szczególnie cenna w cieplejsze dni.

Gastronomia

W HSM Linda Playa goście mogą delektować się posiłkami w formie bufetu, obejmującymi śniadania i kolacje. Bufet oferuje szeroki wybór świeżo przygotowywanych dań, zapewniając różnorodność i wysoką jakość. W restauracji panuje przyjemna atmosfera, a obsługa dba o komfort gości. Dodatkowo, bar hotelowy oferuje napoje serwowane przez uprzejmy personel, co dopełnia pozytywne wrażenia kulinarne.

Basen

Na terenie hotelu znajdują się zarówno basen wewnętrzny, jak i zewnętrzny, oba cieszące się dobrą opinią wśród gości. Basen zewnętrzny otoczony jest wygodnymi leżakami, co sprzyja relaksowi, a podgrzewany basen wewnętrzny pozwala na kąpiele w chłodniejsze dni. Dodatkowo, organizowane są zajęcia sportowe, takie jak aqua aerobik, które zapewniają aktywny wypoczynek.

Plaża

Hotel znajduje się w niewielkiej odległości od pięknej plaży w Paguera, co stanowi jeden z jego największych atutów. Piaszczysta i zadbana plaża jest idealnym miejscem na relaks, a pobliska promenada oferuje liczne sklepy, restauracje i bary. Lokalizacja hotelu umożliwia łatwy dostęp do atrakcji turystycznych oraz lokalnych środków transportu, co sprzyja wygodnemu zwiedzaniu okolicy.

Udogodniania dla dzieci

HSM Linda Playa to miejsce, które wyróżnia się serdeczną atmosferą, szczególnie docenianą przez rodziny z dziećmi. Choć hotel nie oferuje specjalnych programów dla najmłodszych, dzieci mogą korzystać z basenu, a przyjazna obsługa zapewnia rodzicom poczucie spokoju. Dogodna lokalizacja, zaledwie kilka minut spacerem od plaży, stanowi dodatkowy atut dla rodzin szukających relaksu nad morzem. Czystość i dbałość o detale w pokojach oraz na terenie obiektu podnoszą komfort pobytu. Mimo braku dedykowanych udogodnień dla dzieci, bliskość plaży i przyjazna atmosfera czynią hotel atrakcyjnym wyborem dla rodzin.

Rozrywka i sport

Goście hotelu mogą korzystać z różnorodnych form rozrywki, takich jak wieczorki tematyczne czy mini dyskoteka dla dzieci. Dla osób aktywnych dostępny jest dobrze wyposażony fitness room oraz zajęcia na świeżym powietrzu, takie jak joga. Na terenie obiektu znajduje się również basen zewnętrzny, idealny do relaksu. Regularne animacje prowadzone są w sposób nienachalny, co pozwala na swobodne korzystanie z innych atrakcji. Miłośnicy sportów wodnych mogą skorzystać z oferty dostępnej na pobliskiej plaży.

Położenie i okolica

HSM Linda Playa znajduje się w centralnej części Paguery, oferując łatwy dostęp do plaży Palmira oraz bulwaru pełnego sklepów, barów i restauracji. Okolica zapewnia wiele możliwości, takich jak wypożyczenie samochodu czy roweru, co ułatwia zwiedzanie. Bliskość przystanku autobusowego umożliwia szybki dojazd do Palmy, co czyni hotel świetnym punktem wypadowym do odkrywania uroków Majorki.

Holiday Check

(4203 opinii)

Thumb up Holiday Check
98%
5.4 /6

Hotel

5.5

Pokój

5.3

Serwis

5.6

Położenie

5.7

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

4.6

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu HSM Linda Playa

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu HSM Linda Playa ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu HSM Linda Playa ?

Czy hotel HSM Linda Playa jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel HSM Linda Playa według Urlop.pl ?

Lokalizacja hotelu HSM Linda Playa

Historyczne dane pogodowe dla Paguera

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
20
23
27
30
31
28
24
20
17
średnia temp. w nocy
8
8
10
12
15
19
21
22
20
16
12
9
śr. ilość dni słonecznych
20
19
23
22
23
25
28
27
21
20
18
18
śr. ilość dni deszczowych
11
9
8
8
8
5
3
4
9
11
12
13
średnie opady (mm)
41
35.6
26.4
34.2
27.8
23.1
8
15.2
62.2
55.3
53.4
69.4

Odwiedź najbliższy salon podróży