Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Hotel Palm Beach (Benidorm)

Benidorm, Costa Blanca, (Hiszpania)

Opis hotelu Palm Beach (Benidorm)

WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.

Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski.
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Pierre Vacances Benidorm East jest oddalony o ok. 100 m od Benidorm (Alicante Airport około 50 km).

Najbliższa plaża znajduje się ok. 300 m od hotelu.Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m.Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m.Postój taksówek (ok. 100 m) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu.

Lotnisko (ALC) położone jest ok. 58 km od hotelu.Kolejne lotnisko (VLC) jest oddalone o ok. 148 km.Wyposażenie :Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 16:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, minimarket oraz parking (bezpłatny).W hotelu znajduje się restauracja.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi.Basen:Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.Wyżywienie:Śniadanie w formie szwedzkiego stołu.

Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację i menu dla dzieci.Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację.Menu dla dzieci.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.

Personel hotelu mówi po angielsku i po hiszpańsku.Dostępne opcje płatnicze: American Express, Visa oraz Eurocard/MasterCard.
.
PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt.

bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23).

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.

W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela.

Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie.Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna.

Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.

Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów.

Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

.
Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Kurorty nadmorskie
  • Rowery
  • Sport
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Palm Beach
  • Palm Beach Hotel
  • Hotel Palm Beach 4*
  • Pierre Vacances Benidorm East
  • Hotel Benidorm East By Pierre & Vacances
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla
  • osób szukających spokoju (50%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób niewymagających (50%)
  • osób oszczędnych (50%)
Udogodnienia
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Golf
  • Życie nocne
Dane teleadresowe
Hotel Palm Beach, C/ Oslo nº 2, 03503, Benidorm, Espana Tel. +34 96 585 04 00 Fax. +34 96 586 53 80 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 38º 32' 6.4555"
W 0º 6' 1.9437"

Opinie o hotelu Palm Beach (Benidorm)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2 opinie z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
100% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
0 opinii
5.0
1 opinii
4.0
0 opinii
3.0
1 opinii
2.0
0 opinii
1.0
0 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (50%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób niewymagających (50%)
  • osób oszczędnych (50%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Ogólne wrażenie
Ocena klientów
Holiday Check
3.9 / 6
Przeciętny
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie3.7
Pokoje4.0
Położenie i okolica3.6
Gastronomia3.9
infrastruktura4.3
Ogólne wrażenia3.8
Opinie użytkowników

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Palm Beach (Benidorm)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Palm Beach (Benidorm) ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Alicante-Elche Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Palm Beach (Benidorm) ?

Czy hotel Palm Beach (Benidorm) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Palm Beach (Benidorm) według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Palm Beach (Benidorm) ?

Czy Hotel Palm Beach (Benidorm) jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Czy hotel Palm Beach (Benidorm) posiada darmowe WiFi?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Palm Beach (Benidorm)?

Lokalizacja hotelu Palm Beach (Benidorm)

Historyczne dane pogodowe dla Benidorm

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
17
19
21
23
27
29
30
28
24
20
17
średnia temp. w nocy
6
7
9
11
14
18
21
22
19
15
10
7
śr. ilość dni słonecznych
22
22
25
24
25
27
30
29
24
24
22
23
śr. ilość dni deszczowych
9
6
6
6
6
3
1
2
6
7
8
8
średnie opady (mm)
51.6
25.6
25.8
23.9
30.6
4.3
2.1
4.6
35.1
36.8
31.3
35.2

Odwiedź najbliższy salon podróży