Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Hotel SBH Fuerteventura Playa

Costa Calma, Fuerteventura, Wyspy Kanaryjskie, (Hiszpania)

Opis hotelu SBH Fuerteventura Playa

Opis kontrahenta
Ten czarujący hotel jest idealny dla rodzin i jest usytuowany w Costa Calma. Najbliższa plaża znajduje się tuż przed kwaterą. Ten hotel został odrestaurowany w roku 2015. Oprócz tego, na miejscu obecny jest bezprzewodowy dostęp do Internetu. Ten hotel oferuje całodobową recepcję, dla wygody gości. SBH Fuerteventura Playa nie oferuje łóżeczek na życzenie. Goście mogą cieszyć się wspaniałymi potrawami w restauracyjnej części nieruchomości. Oferta rozrywkowa na terenie nieruchomości sprawia, że nie ma nudnych momentów. Obecne są opcje aktywności sportowej i spędzania wolnego czasu, dostępne w SBH Fuerteventura Playa. Niektóre z niniejszych usług mogą podlegać dodatkowym opłatom.
Covid 19
Hiszpania Kontynentalna, Majorka, Teneryfa, Fuerteventura
TEST:  TAK  
RODZAJ TESTU: RT-PCR - maks. 72 h przed przylotem do Hiszpanii, test antygenowy - maks. 24 h przed przylotem do Hiszpanii
ZWOLNIENIE Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY
TEST DLA DZIECKA: od 12 roku życia
WYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ 
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. 
Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.Od 01.02.2022 r. ważność Unijnego Certyfikatu Szczepienia COVID wynosi 270 dni od momentu pełnego zaszczepienia.
Podróżujący do Hiszpanii są zobowiązani do przedstawienia negatywnego wyniku testu RT-PCR wykonanego na mniej niż 72 godziny przed planowanym przylotem lub antygenowego wykonanego na mniej niż 24 godziny przed planowanym przylotem. Zaświadczenie o wyniku testu musi być przedstawione w języku angielskim.
Z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:* osoby zaszczepione, posiadający zaświadczenie o przyjęciu pełnej dawki szczepionki na COVID-19, gdy od jej podania upłynęło więcej niż 14 dni. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie (Unijny Certyfikat COVID).
* ozdrowieńcy, czyli osoby, które posiadają zaświadczenie o przebytym COVID-19. Uznawane są zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR . Zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu RT-PCR. Zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu oraz wskazanie kraju, w którym przeprowadzono test.
* dzieci poniżej 12 roku życia.
Zakwaterowanie w hotelu
Zgodnie z wytycznymi władz Wysp Kanaryjskich okazanie negatywnego wyniku testu nie jest konieczne na lotnisku, jednak jest wymagane przy zakwaterowaniu w hotelu. Oznacza to, że należy posiadać negatywny wynik testu RT-PCR, RT-LAMP, TMA  wykonanego na mniej niż 72 godziny lub antygenowego wykonanego na 48 godzin przed zakwaterowaniem lub wykonać test na własny koszt na miejscu, przed zakwaterowaniem. Negatywny wynik testu musi zostać wystawiony w języku angielskim lub hiszpańskim.
Z obowiązku wykonywania testu zwolnieni są:* Podróżujący, którzy posiadają medyczne zaświadczenie o zaszczepieniu pełną dawką na COVID-19 w ciągu ostatnich 8 miesięcy a od jej podania minęło więcej niż 14 dni. Zaświadczenie o zaszczepieniu powinno zawierać najważniejsze informacje w języku angielskim, a pełne imię i nazwisko musi zgadzać się z dokumentem tożsamości.
* Podróżujący, którzy posiadają medyczne zaświadczenie o zaszczepieniu jedną dawką (w cyklu dwudawkowym) na COVID-19, gdy od jej podania minęło więcej niż 15 dni i mniej niż 4 miesiące poprzedzające wyjazd. Zaświadczenie o zaszczepieniu powinno zawierać najważniejsze informacje w języku angielskim, a pełne imię i nazwisko musi zgadzać się z dokumentem tożsamości.
* Ozdrowieńcy, czyli osoby, które okażą zaświadczenie o przechorowaniu COVID-19 w czasie do 6 miesięcy przed planowanym wjazdem. Dokument musi być przedstawiony w języku angielskim.
* Dzieci poniżej 12 roku życia.

Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim.
Cena zawiera/nie zawiera
SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona oraz na Teneryfa  obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony/Fueraventura oferta nie zawiera transferu.

Udogodnienia
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Sbh Fuerteventura Playa
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Urbanización Cañada del Río, Av. Jahn Reisen, 1, 35627 Costa Calma, Las Palmas, Hiszpania
Dane GPS
N 28º 10' 0.4908"
W 14º 13' 13.6956"

Opinie o hotelu SBH Fuerteventura Playa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 213 opinii z różnych źródeł
4.0 / 6
Dobry
65% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
44 opinii
5.0
71 opinii
4.0
26 opinii
3.0
28 opinii
2.0
8 opinii
1.0
36 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(1789 opinii)

60%
3.9 /6

Hotel

3.9

Pokój

3.4

Serwis

4.4

Położenie

4.6

Gastronomia

4.3

Sport i rozrywka

3.7

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu SBH Fuerteventura Playa

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Fuerteventura Airport" ?
Czy hotel SBH Fuerteventura Playa jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel SBH Fuerteventura Playa według Urlop.pl ?

Lokalizacja hotelu SBH Fuerteventura Playa

Historyczne dane pogodowe dla Costa Calma

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
22
23
26
25
25
27
29
30
30
28
25
23
średnia temp. w nocy
12
13
15
16
17
18
20
21
20
19
16
14
śr. ilość dni słonecznych
30
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
1
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
0
0
0.9
0
0
0
0
0
0
0
0
0

Odwiedź najbliższy salon sprzedaży