Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Hotel Brisamar Canteras

Las Palmas, Gran Canaria, Wyspy Kanaryjskie, (Hiszpania)

Opis hotelu Brisamar Canteras

Opis kontrahenta
Hotel plażowy Brisamar Canteras znajduje siębezpośrednio przy plaży.

Obiekt oddalony jest odturystycznego centrum ozaledwie kilka kroków.Najbliższe miasto to Las Palmas (Telde około 24km, Arucas około 13km).Najbliższe sklepy znajdują sięok.500m odhotelu, donajbliższego supermarketu można dotrzeć po ok.200m.Najbliższe bary irestauracje znajdują sięwodległości ok.10m.

Najbliższa dyskoteka oddalona jest ookoło 100m.Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino iteatr (ok. 500m).Z hotelu można wygodnie dotrzeć donastępujących atrakcji: Auditorium Alfredo Kraus (ok. 2km), Teror (ok. 21km), Vegueta (ok. 10km), Santa Ana Cathedral (ok. 6km) oraz Botanic Garden (ok. 11km).Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 100m) iprzystanek autobusowy (ok. 100m) .

Lotnisko (LPA) położone jest ok.25km odhotelu.

Wyposażenie :

Ten 7-piętrowy hotel został zaprojektowany wstylu tradycyjnym ioddaje dodyspozycji gości 41pokoi.Hotel posiada całodobową recepcję (check-in odgodz. 14:00, check-out dogodz. 12:00), lobby, 2windy oraz sejf (za ewentualną opłatą).Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać zwi-fi.Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna.

Usługa prania jest dostępna odpłatnie.

Sport/czas wolny:

Aktywności sportowe irekreacyjne: tenis (ewentualnie zaopłatą, ok.4km odhotelu).W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu można skorzystać zoferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne).W odległości ok.4km odhotelu znajduje siępole golfowe.

Informacje dodatkowe:

Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku ipo hiszpańsku.Dostępne opcje płatnicze: American Express, Eurocard/MasterCard oraz Visa.

.

WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE  (w zależności odwykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania wformie bufetu

HB (Half Board - 2posiłki) - śniadanie iobiadokolacja wformie bufetu.

Napoje doobiadokolacji płatne.

FB (Full Board - 3posiłki) - śniadanie, obiad ikolacja wformie bufetu.Napoje doobiadu ikolacji płatne.

All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja wformie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe ibezalkoholowe serwowane wwyznaczonych barach wwyznaczonych przez hotel godzinach; wwiększości hoteli wciągu dnia dostępne są przekąski.
PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI
Oferty zprzelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą zDYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane izmieniane przez linie lotnicze, cooznacza, że cena wycieczki odmomentu zrobienia rezerwacji domomentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Oranizator potwierdza ostateczną cenę.

Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.Klientów obowiązują prawa iobowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1szt.bagażu podręcznego owymiarach 40x30x20cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1podręczna walizka nakółkach napokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej ipierwszeństwo wejścia napokład); - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 10kg iwymiarach 55x40x20cm; - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 20kg iwymiarach 149,9x119,4x171,5cm; - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 32kg.

Ryanair - cena oferty zawiera 1szt.

bagażu podręcznego owymiarach, które nie przekraczają 40x20x25cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu omaksymalnej wadze 10kg iwymiarach nieprzekraczających 55x40x23cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go wpunkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; wtaryfie zwykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia napokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona nakażdym locie) lubbagażu rejestrowanego owadze 20kg.

PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23kg.

CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x23).

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie zprzepisami dotyczącymi nadbagażu wsamolocie zgodnie ztaryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie zwarunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży nakażdej linii są aktualizowane wsystemie rezerwacyjnym izależą odwagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Dodatkowy bagaż można dokupić do5dni przed wylotem.

Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne zdanymi wpaszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji ipotwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych dozakupienia iwystawienia biletu.

.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", cooznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc whotelu/samolocie (rodzaj pokoju lubinne składniki zarezerwowane przez Klienta)  idopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać sięzkomunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi isanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.

W przypadku rezerwacji wakacji wPolsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć nastronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania iKontroli Chorób.

W każdym hotelu znajdą sięwytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), zsystemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają sięzewzgledu nasezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo dowprowadzania  zmiany zasad korzystania zoferty hotelowej również zgodnie zwymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia iregulacje mogą sięzmieniać dynamicznie imogą być wprowadzane wtrybie nagłym.

.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

UWAGA!
SEZON LETNI

Oferta zprzelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):

Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięwdniu przyjazdu odgodz. 14:00, kończy ogodz. 11:00-12:00 - godziny mogą sięwahać wzależności oddecyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe ipaliwowe, podatek VAT,  odprawę on line wprzypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.

OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:

Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.

Oferta zprzelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela.

Klienci otrzymują numer alarmowy doanglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego namiejscu oraz telefon alarmowy dobiura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.

SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ

Oferta zprzelotami doBarcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU wprzypadku hoteli wBarcelonie.Zawiera transfer wcenie domiejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.

Oferta liniami lotniczymi Wizzair iRyanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe dodokupienia.

.
Ważne informacje.
Część usług, sportów igier dodatkowo płatna.

Szczegółowe informacje natemat płatnych ibezpłatnych usług wramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują whotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo domodyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni sięwzależności odsezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje iposiłki) wwyznaczonych barach igodzinach.

Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują namiejscu.W sezonie zimowym iw  niskim sezonie (do połowy czerwca, odpołowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów.

Pokoje rodzinne oniepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dladzieci wpostaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie wewczesnych godzinach rannych należy zapytać wrecepcji dzień wcześniej omożliwość pobrania rano "lunch box`u"; wprzypadku późnego wyjazdu zhotelu oferta zakwaterowania włącznie zeświadczeniami (ALL, HB, FB) kończy sięwraz zwymeldowaniem.
.
Udogodnienia
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Golf
  • Kurorty nadmorskie
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Życie nocne
Dane teleadresowe
Hotel Brisamar Canteras Adres: Paseo las Canteras, 49, 35010 Las Palmas de Gran Canaria, Las Palmas, Hiszpania Telefon: +34 928 26 94 00
Dane GPS
N 28º 8' 17.6388"
W 15º 26' 12.4404"

Opinie o hotelu Brisamar Canteras

Aktualna średnia ocena

podsumowując 871 opinii z różnych źródeł
4.2 / 6
Dobry
70% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
285 opinii
5.0
129 opinii
4.0
172 opinii
3.0
99 opinii
2.0
139 opinii
1.0
47 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(12 opinii)

Thumb up Holiday Check
10%
2.2 /6

Hotel

2.7

Pokój

3.7

Serwis

5.8

Położenie

5.9

Gastronomia

5.9

Sport i rozrywka

6.0

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Brisamar Canteras

Lista najczęściej zadawanych pytań

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Gran Canaria Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Brisamar Canteras ?

Czy hotel Brisamar Canteras jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Brisamar Canteras według Urlop.pl ?

Czy hotel Brisamar Canteras posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Brisamar Canteras

Historyczne dane pogodowe dla Las Palmas

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
11
13
15
16
19
21
23
24
22
19
15
14
średnia temp. w nocy
5
5
6
7
9
11
14
16
13
10
6
6
śr. ilość dni słonecznych
14
15
15
18
19
20
21
19
19
17
17
18
śr. ilość dni deszczowych
17
13
16
12
12
10
10
12
11
14
13
13
średnie opady (mm)
160
148
140
159
132
99
90
105
115
145
165
139

Odwiedź najbliższy salon podróży