Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Opis hotelu Montemar

Opis kontrahenta
Hotel plażowy (w 2. linii) Montemar jest oddalony ook. 50m odpiaszczystej plaży.

Na plaży parasole słoneczne ileżaki doopalania dostępne są zaopłatą.Obiekt oddalony jest odturystycznego centrum ozaledwie kilka kroków.Miasto Las Palmas jest oddalone ookoło 55km (Telde około 40km, Vecindario około 12km).Trzeba pokonać około 50m, aby dotrzeć dosupermarketu bądź pozostałych sklepów.

Najbliższe bary irestauracje znajdują sięrównież wodległości wodległości ok.50m.Dyskoteka również znajduje sięwodległości ok.50m.Z hotelu można wygodnie dotrzeć donastępujących atrakcji: Holiday World (ok. 5km), Aqualand (ok. 5km) oraz Palmitos Park (ok. 10km).Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50m) iprzystanek autobusowy (ok. 50m) .

Lotnisko (LPA) położone jest ok.30km odhotelu.

Wyposażenie :

Ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany wstylu tradycyjnym ioddaje dodyspozycji gości 42pokoi.Hotel posiada całodobową recepcję (check-in odgodz. 14:00, check-out dogodz. 11:00), sejf (odpłatny) oraz parking (płatny).Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać zwi-fi.Poza tym hotel posiada salę konferencyjną zdostępem doInternetu.

Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna.Za usługę prania mogą obowiązywać opłaty.

Basen:

Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje siębasen zesłodką wodą zzintegrowanym basenikiem dladzieci.

Sport/czas wolny:

Aktywności sportowe irekreacyjne: bilard (za ewentualną opłatą).W odległości ok.7km odhotelu można skorzystać zoferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne).Pole golfowe oddalone jest odhotelu ookoło 5km.

Informacje dodatkowe:

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.

Część usług zależy odpory roku ilokalnych warunków klimatycznych.Personel hotelu mówi po angielsku ipo niemiecku.Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard.

.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", cooznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc whotelu/samolocie (rodzaj pokoju lubinne składniki zarezerwowane przez Klienta)  idopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI
Oferty zprzelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą zDYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane izmieniane przez linie lotnicze, cooznacza, że cena wycieczki odmomentu zrobienia rezerwacji domomentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Oranizator potwierdza ostateczną cenę.

Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.Klientów obowiązują prawa iobowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1szt.bagażu podręcznego owymiarach 40x30x20cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1podręczna walizka nakółkach napokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej ipierwszeństwo wejścia napokład); - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 10kg iwymiarach 55x40x20cm; - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 20kg iwymiarach 149,9x119,4x171,5cm; - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 32kg.

Ryanair - cena oferty zawiera 1szt.

bagażu podręcznego owymiarach, które nie przekraczają 40x20x25cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu omaksymalnej wadze 10kg iwymiarach nieprzekraczających 55x40x23cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go wpunkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; wtaryfie zwykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia napokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona nakażdym locie) lubbagażu rejestrowanego owadze 20kg.

PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23kg.

CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x23).

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie zprzepisami dotyczącymi nadbagażu wsamolocie zgodnie ztaryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie zwarunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży nakażdej linii są aktualizowane wsystemie rezerwacyjnym izależą odwagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Dodatkowy bagaż można dokupić do5dni przed wylotem.

Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne zdanymi wpaszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji ipotwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych dozakupienia iwystawienia biletu.

.
CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

UWAGA!
SEZON LETNI

Oferta zprzelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):

Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięwdniu przyjazdu odgodz. 14:00, kończy ogodz. 11:00-12:00 - godziny mogą sięwahać wzależności oddecyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe ipaliwowe, podatek VAT,  odprawę on line wprzypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.

OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:

Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.

Oferta zprzelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela.

Klienci otrzymują numer alarmowy doanglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego namiejscu oraz telefon alarmowy dobiura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.

SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ

Oferta zprzelotami doBarcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU wprzypadku hoteli wBarcelonie.Zawiera transfer wcenie domiejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.

Oferta liniami lotniczymi Wizzair iRyanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe dodokupienia.

.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać sięzkomunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi isanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.

W przypadku rezerwacji wakacji wPolsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć nastronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania iKontroli Chorób.

W każdym hotelu znajdą sięwytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), zsystemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają sięzewzgledu nasezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo dowprowadzania  zmiany zasad korzystania zoferty hotelowej również zgodnie zwymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia iregulacje mogą sięzmieniać dynamicznie imogą być wprowadzane wtrybie nagłym.

.

Ważne informacje.
Część usług, sportów igier dodatkowo płatna.

Szczegółowe informacje natemat płatnych ibezpłatnych usług wramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują whotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo domodyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni sięwzależności odsezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje iposiłki) wwyznaczonych barach igodzinach.

Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują namiejscu.W sezonie zimowym iw  niskim sezonie (do połowy czerwca, odpołowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów.

Pokoje rodzinne oniepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dladzieci wpostaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie wewczesnych godzinach rannych należy zapytać wrecepcji dzień wcześniej omożliwość pobrania rano "lunch box`u"; wprzypadku późnego wyjazdu zhotelu oferta zakwaterowania włącznie zeświadczeniami (ALL, HB, FB) kończy sięwraz zwymeldowaniem.
.
Udogodnienia
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Golf
  • Kurorty nadmorskie
  • Sporty wodne
  • Tenis
Hotel znany jest również jako
  • Montemar Apartments
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Ole Tropical, Taro Beach, Cay Beach Meloneras, Guitart Rosa. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Baleary - Playa Grande, Costa Blanca - Port Vista Oro, Costa del Sol - Marbella Club (Marbella) oraz Wyspy Kanaryjskie - 4 Dreams, a także Teneryfa - 4 Dreams.
Dane teleadresowe
Hotel Montemar, Calle San Cristobal de la Laguna, 5, 35100 San Bartolome de Tirajana, Gdan Canaria, Hiszpania Tel. +34 928 77 60 21
Dane GPS
N 27º 45' 36.8818"
W 15º 33' 54.7269"

Opinie o hotelu Montemar

Aktualna średnia ocena

podsumowując 404 opinie z różnych źródeł
4.1 / 6
Dobry
65% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
135 opinii
5.0
13 opinii
4.0
114 opinii
3.0
85 opinii
2.0
34 opinii
1.0
23 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Najczęściej oceniane:
  • Hałas
Ocena klientów
Holiday Check
3.1 / 6
Średni
0% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje3.8
Położenie i okolica4.0
Gastronomia1.0
infrastruktura3.0
Ogólne wrażenia2.8
Holiday Check

(25 opinii)

Thumb up Holiday Check
43%
3.6 /6

Hotel

3.6

Pokój

4.3

Serwis

4.5

Położenie

5.5

Gastronomia

4.2

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Montemar

Lista najczęściej zadawanych pytań

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Gran Canaria Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Montemar ?

Czy hotel Montemar jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Montemar według Urlop.pl ?

Lokalizacja hotelu Montemar

Historyczne dane pogodowe dla Playa del Ingles

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
21
21
23
23
24
26
27
28
27
26
24
22
średnia temp. w nocy
15
15
16
16
18
19
21
22
21
20
18
16
śr. ilość dni słonecznych
23
21
24
24
28
28
29
30
27
22
20
20
śr. ilość dni deszczowych
8
7
7
6
3
2
2
1
3
9
10
11
średnie opady (mm)
26.6
22.7
14.4
5.5
4.1
1.5
0.6
0.3
6.2
17.9
28.6
37.3

Odwiedź najbliższy salon podróży