Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!

Hotel Maracaibo (Puerto Rico)

Puerto Rico, Gran Canaria, Wyspy Kanaryjskie, (Hiszpania)

Maracaibo (Puerto Rico) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Maracaibo (Puerto Rico) to hotel charakteryzujący się wyjątkową atmosferą i przyjaznym podejściem do gości. Klienci doceniają wysoki standard czystości, który zapewnia komfortowy i przyjemny pobyt. Niezapomniane widoki z pokoi oraz bliskość plaży stanowią dodatkowe atuty, które przyciągają turystów. Hotel położony jest w dogodnej lokalizacji, umożliwiającej łatwy dostęp do pobliskich atrakcji, sklepów i restauracji. Mimo pewnych uwag dotyczących stanu technicznego niektórych elementów obiektu, Maracaibo oferuje dogodne warunki do relaksu i wypoczynku. To miejsce, które warto wziąć pod uwagę planując wakacyjny wyjazd.

  • Nr 19 wśród 31 w kategorii najlepszy hotel w Puerto Rico
  • ok. 250m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 50 min.
  • Długość lotu 4h 40min.
  • wifi
  • basen
  • spa

Opis hotelu Maracaibo (Puerto Rico)

Opis kontrahenta
Hotel plażowy (w 2. linii) Maracaibo Aparthotel jest oddalony ook. 400m odplaży.

Do turystycznego centrum jest ok.600km.Miasto Puerto Rico jest oddalone ookoło 600m (Las Palmas około 50km, Airport około 36km).Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok.100m.Najbliższe bary irestauracje położone są wodległości ok.600km.

Dyskoteka również znajduje sięwodległości ok.600km.Z hotelu można wygodnie dotrzeć donastępujących atrakcji: Taurito Aquapark (ok. 5km).Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 400m) iprzystanek autobusowy (ok. 400m) .Lotnisko (LPA) położone jest ok.48km odhotelu.

Wyposażenie :

Ten 6-piętrowy hotel oddaje dodyspozycji gości 102pokoi.

Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in odgodz. 16:00, check-out dogodz. 11:00), lobby, 2windy, sejf (za ewentualną opłatą) oraz minimarket.W hotelu znajduje sięrestauracja.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać zwi-fi.Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę.

Gościom poruszającym sięnawózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną dotransportu wózków ibezbarierowe wejścia.Za usługę sprzątania pokoi oraz usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.

Basen:

Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje siępodgrzewany basen zoddzielnym basenikiem dladzieci.W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne ileżaki doopalania (za ewentualną opłatą).Goście mogą zrelaksować sięprzy drinku wbarze znajdującym sięprzy basenie.

Wyżywienie:

Śniadanie la carte.

Sport/czas wolny:

Aktywności sportowe irekreacyjne: tenis stołowy (za ewentualną opłatą) ibilard (za ewentualną opłatą).

W odległości ok.3km odhotelu znajduje siępole golfowe.Miłośnicy jednośladów korzystać mogą zwypożyczalni rowerów.Oferty wellness: taras słoneczny, jacuzzi imasaże zaewentualną opłatą.

Informacje dodatkowe:

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy odpory roku ilokalnych warunków klimatycznych.

Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.

.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE  (w zależności odwykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania wformie bufetu

HB (Half Board - 2posiłki) - śniadanie iobiadokolacja wformie bufetu.

Napoje doobiadokolacji płatne.

FB (Full Board - 3posiłki) - śniadanie, obiad ikolacja wformie bufetu.Napoje doobiadu ikolacji płatne.

All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja wformie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe ibezalkoholowe serwowane wwyznaczonych barach wwyznaczonych przez hotel godzinach; wwiększości hoteli wciągu dnia dostępne są przekąski.
PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI
Oferty zprzelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą zDYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane izmieniane przez linie lotnicze, cooznacza, że cena wycieczki odmomentu zrobienia rezerwacji domomentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Oranizator potwierdza ostateczną cenę.

Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.Klientów obowiązują prawa iobowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1szt.bagażu podręcznego owymiarach 40x30x20cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1podręczna walizka nakółkach napokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej ipierwszeństwo wejścia napokład); - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 10kg iwymiarach 55x40x20cm; - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 20kg iwymiarach 149,9x119,4x171,5cm; - bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 32kg.

Ryanair - cena oferty zawiera 1szt.

bagażu podręcznego owymiarach, które nie przekraczają 40x20x25cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu omaksymalnej wadze 10kg iwymiarach nieprzekraczających 55x40x23cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go wpunkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; wtaryfie zwykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia napokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona nakażdym locie) lubbagażu rejestrowanego owadze 20kg.

PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23kg.

CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8kg (55x40x23).

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie zprzepisami dotyczącymi nadbagażu wsamolocie zgodnie ztaryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie zwarunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży nakażdej linii są aktualizowane wsystemie rezerwacyjnym izależą odwagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Dodatkowy bagaż można dokupić do5dni przed wylotem.

Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne zdanymi wpaszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji ipotwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych dozakupienia iwystawienia biletu.

.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", cooznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc whotelu/samolocie (rodzaj pokoju lubinne składniki zarezerwowane przez Klienta)  idopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać sięzkomunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi isanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.

W przypadku rezerwacji wakacji wPolsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć nastronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania iKontroli Chorób.

W każdym hotelu znajdą sięwytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), zsystemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają sięzewzgledu nasezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo dowprowadzania  zmiany zasad korzystania zoferty hotelowej również zgodnie zwymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia iregulacje mogą sięzmieniać dynamicznie imogą być wprowadzane wtrybie nagłym.

.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

UWAGA!
SEZON LETNI

Oferta zprzelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):

Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięwdniu przyjazdu odgodz. 14:00, kończy ogodz. 11:00-12:00 - godziny mogą sięwahać wzależności oddecyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe ipaliwowe, podatek VAT,  odprawę on line wprzypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.

OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:

Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.

Oferta zprzelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela.

Klienci otrzymują numer alarmowy doanglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego namiejscu oraz telefon alarmowy dobiura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.

SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ

Oferta zprzelotami doBarcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU wprzypadku hoteli wBarcelonie.Zawiera transfer wcenie domiejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.

Oferta liniami lotniczymi Wizzair iRyanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe dodokupienia.

.
Ważne informacje.
Część usług, sportów igier dodatkowo płatna.

Szczegółowe informacje natemat płatnych ibezpłatnych usług wramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują whotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo domodyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni sięwzależności odsezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje iposiłki) wwyznaczonych barach igodzinach.

Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują namiejscu.W sezonie zimowym iw  niskim sezonie (do połowy czerwca, odpołowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów.

Pokoje rodzinne oniepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dladzieci wpostaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie wewczesnych godzinach rannych należy zapytać wrecepcji dzień wcześniej omożliwość pobrania rano "lunch box`u"; wprzypadku późnego wyjazdu zhotelu oferta zakwaterowania włącznie zeświadczeniami (ALL, HB, FB) kończy sięwraz zwymeldowaniem.
.
Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Golf
  • Kurorty nadmorskie
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Żeglarstwo
Hotel znany jest również jako
  • Maracaibo
  • Maracaibo Aparthotel
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Hotel: Maracaibo (Puerto Rico), Av. de Mogán, 13, 35130 Puerto Rico de Gran Canaria, Las Palmas, Hiszpania Tel. +34 928 56 04 98
Dane GPS
N 27º 47' 13.4556"
W 15º 42' 51.7176"

Opinie o hotelu Maracaibo (Puerto Rico)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1027 opinii z różnych źródeł
4.8 / 6
Dobry
85% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
525 opinii
5.0
0 opinii
4.0
344 opinii
3.0
115 opinii
2.0
20 opinii
1.0
23 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Hotel i otoczenie

Maracaibo (Puerto Rico) wyróżnia się dogodnym położeniem, zaledwie kilka minut spacerem od plaży i centrum handlowego. Z balkonów można podziwiać malownicze widoki na ocean i port. Otoczenie hotelu jest zadbane, a wspólne przestrzenie zapewniają komfortowy wypoczynek. Goście mogą również korzystać z pięknego ogrodu, idealnego na chwilę relaksu. Bliskość lokalnych atrakcji i udogodnień sprawia, że jest to doskonałe miejsce na spokojne wakacje.

Pokoje

Pokoje w Maracaibo są przestronne i dobrze wyposażone, oferując wygodne łóżka oraz nowoczesne udogodnienia. Wiele z nich posiada balkony z pięknymi widokami na morze, co sprzyja relaksowi. Klimatyzacja dostępna w niektórych pokojach zapewnia komfort, choć w standardowych opcjach jest dodatkowo płatna. Łazienki są funkcjonalne, choć niektóre mogą wymagać odświeżenia. Regularne sprzątanie i wymiana ręczników dbają o czystość i wygodę podczas pobytu.

Gastronomia

Hotel oferuje szeroki wybór opcji gastronomicznych, które cieszą się uznaniem gości. Restauracja serwuje posiłki przez cały dzień, a tematyczne wieczory kulinarne przyciągają uwagę swoją różnorodnością. Bar przy basenie to świetne miejsce na chwilę relaksu z przekąskami i orzeźwiającymi napojami. Dla dzieci przygotowano specjalne menu, co sprawia, że hotel jest przyjazny rodzinom. Mimo kilku uwag dotyczących jakości niektórych dań, atmosfera i obsługa zachęcają do powrotu.

Basen

Basen w hotelu jest dobrze utrzymany i czysty, oferując gościom relaksującą atmosferę. Wokół basenu znajduje się wystarczająca liczba leżaków, co pozwala uniknąć problemów z ich rezerwacją. Bar przy basenie serwuje napoje i przekąski, tworząc idealne miejsce na odpoczynek w ciągu dnia. Dla rodzin z dziećmi dostępne są zabawki basenowe, a obecność ratownika zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Choć basen nie jest podgrzewany, jego temperatura sprzyja komfortowemu korzystaniu.

Plaża

Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od plaży. Plaża jest łatwo dostępna, choć dla osób z trudnościami w poruszaniu się schody mogą stanowić pewne wyzwanie. Z hotelu roztaczają się piękne widoki na ocean, a bliskość plaży sprzyja relaksowi. W okolicy można znaleźć liczne restauracje i sklepy, co czyni to miejsce atrakcyjnym na wakacyjny wypoczynek.

Położenie i okolica

Maracaibo (Puerto Rico) stanowi świetną bazę wypadową dla osób lubiących plażowanie i zakupy. Hotel znajduje się w pobliżu pięknej plaży oraz dwóch dużych centrów handlowych, w tym Mogán Mall. W okolicy dostępne są liczne restauracje i bary, oferujące różnorodne możliwości spędzenia wieczoru. Dla miłośników aktywności wodnych dostępne są atrakcje, takie jak jazda na skuterze wodnym czy nurkowanie. Przystanek autobusowy obok hotelu umożliwia łatwy dojazd do innych kurortów.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Maracaibo (Puerto Rico)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Gran Canaria Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Maracaibo (Puerto Rico) ?

Czy hotel Maracaibo (Puerto Rico) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Maracaibo (Puerto Rico) według Urlop.pl ?

Czy hotel Maracaibo (Puerto Rico) posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Maracaibo (Puerto Rico)

Historyczne dane pogodowe dla Puerto Rico

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
11
13
15
16
19
21
23
24
22
19
15
14
średnia temp. w nocy
5
5
6
7
9
11
14
16
13
10
6
6
śr. ilość dni słonecznych
14
15
15
18
19
20
21
19
19
17
17
18
śr. ilość dni deszczowych
17
13
16
12
12
10
10
12
11
14
13
13
średnie opady (mm)
160
148
140
159
132
99
90
105
115
145
165
139

Odwiedź najbliższy salon podróży