Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Opis hotelu Perla Tenerife

Położenie
Hotel znajduje się w miejscowości Puerto de La Cruz, w niedalekiej odległości takich atrakcji jak Loro Park czy Dolina La Orotava. Międzynarodowe lotnisko Tenerofe Sur oddalone o ok 95 km. 
Plaża
Publiczna plaża Playa Jardin oddalona o ok 2km od hotelu. 
Hotel
Kategoria lokalna 3*.
Ciepłe i przytulne wnętrza hotelu (odnowione w październiku 2014 r) sprawią, że Państwa pobyt będzie przyjemny i pełen satysfakcji.
Do dyspozycji gości
Recepcja, lobby, restauracja bufetowa, bar, bezpłatny minibus do centrum Puerto de la Cruz (brak usługi w niedzielę, w soboty i święta tylko do 12:00), czytelnia, salon fryzjerski i kosmetyczny.
Internet
Kącik internetowy za opłatą. 
Sport, rekreacja i rozrywka
Bezpłatnie: basen (na wyższym tarasie), taras słoneczny z leżakami i parasolami (na siódmym piętrze), animacje, występy na żywo.
Płatnie: sauna
Dla dzieci
Łóżeczko (na życzenie)
Zakwaterowanie
Pokoje dwuosobowe z możliwością 1 dostawki dla dziecka. Wyposażenie: łazienka (wanna/prysznic, suszarka), TV Sat, telefon, wiatrak sufitowy, mini lodówka, sejf (na życzenie za opłatą), czajnik (na życzenie), balkon/taras. 
Wyżywienie
HB: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatnne.
All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Bezpłatne napoje bezalkoholowe i lokalne alkoholowe w wyznaczonych godzinach w wyznaczonych barach. 
Informacje dodatkowe
Https://www.gemaplayahoteles.com/
Check in od 14:00, check out do 12:00.
Cena
OFERTA Z PRZELOTEM:
Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu; opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty jest z rezydentem anglojęzycznym lub bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" przy opisie hotelu;  wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG).
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot.

Costa Brava, Majorka).
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika.Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
DOJAZD WŁASNY:
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot.Costa Brava, Majorka).
*Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę.
Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu:
hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby
hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby
hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby
pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby
Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku.


Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej.Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania.W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
.

Bagaż
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład.

Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku.Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki).
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł
LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji.Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg 
Easyjet: 15kg
LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm).
Doba hotelowa
Uwaga - DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00
Covid-19
Aktualizacja 23.11.2020
Od 23.11.2020 osoby podróżujące z krajów ryzyka do Hiszpanii (w tym na Wyspy Kanaryjskie) będą zobowiązane do posiadania negatywnego wyniku testu na COVID19. 
* testy wymagane są od wszystkich podróżujących w tym od dzieci i niemowląt
* akceptowane będą jedynie testy RT-PCR
* wynik testu może być w formie elektronicznej lub papierowej,
* test musi być wykonany nie później niż 72 h przed przylotem do Hiszpanii,
* wynik testu musi być negatywny, zawierać dane identyfikacyjne podróżnego (np. PESEL), datę i czas wykonania badania, oznaczenie laboratorium.
* wynik testu musi być w j.

hiszpańskim lub j.angielskim
Zalecane jest zainstalowanie aplikacji Covid Radar:
https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/
1. Najważniejsze postanowienia:
* Ograniczenia w poruszaniu się w godzinach 23:00-6:00, poza uzasadnionymi przypadkami:
* Realizacja obowiązków służbowych,
* Wizyta lekarska,
* Zakup lekarstw,
* Opieka nad osobami starszymi lub małoletnimi,
* Inne właściwie uzasadnione przypadki.
Godziny obowiązywania ograniczeń mogą być modyfikowane przez władze miejscowe (rozpoczęcie między godz. 22:00-00:00, zakończenie między godz. 05:00-07:00).
Uwaga: ograniczenia te nie dotyczą obecnie terytorium Wysp Kanaryjskich.
* Możliwość wprowadzenia ograniczeń w poruszaniu się pomiędzy oraz po terytorium poszczególnych wspólnot autonomicznych (poza uzasadnionymi przypadkami).Władze regionalne mogą wprowadzać ograniczenia obejmujące terytorium całych wspólnot lub poszczególnych prowincji czy wybranych dzielnic w miastach.
* Ograniczenia zgromadzeń w przestrzeniach publicznych oraz prywatnych do 6 osób, za wyjątkiem osób mieszkających w tym samym gospodarstwie domowym.Ograniczenia odnośnie do liczby osób uczestniczących w zgromadzeniach mogą zostać zaostrzone przez władze lokalne.

Informacje są aktualizowane na bieżąco i znajdują się na stronach internetowych poszczególnych rządów regionalnych.Informacji na temat procedury działania w przypadku wystąpienia objawów zarażenia koronawirusem udzielają operatorzy specjalnych infolinii.
Wjazd do Hiszpanii
Wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia.
Mierzenie temperatury będzie się odbywało poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe.

Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5 °C oraz wyższa. 
W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19, pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie).Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.
Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.
UWAGA! Od 23 listopada 2020 roku, wszyscy pasażerowie, którzy podróżują do Hiszpanii z państw ujętych na liście regionów ryzyka (w tym z Polski), zobowiązani będą do posiadania negatywnego wyniku testu na obecność SARS-CoV-2. Pełna lista regionów ryzyka (w j.hiszpańskim) znajduje się na: https://www.boe.es/boe/dias/2020/11/12/pdfs/BOE-A-2020-14049.pdf.
Uznawany będzie jedynie wynik testu typu PCR (RT-PCR), zrealizowanego 72 godziny przed terminem przyjazdu.
Zaświadczenie w formie papierowej lub cyfrowej (w języku hiszpańskim i/lub angielskim) musi zawierać: datę i godzinę badania, dane osobowe pacjenta oraz numer dokumentu (wskazany w formularzy sanitarnym), oznaczenie i dane kontaktowe do ośrodka medycznego wykonującego test oraz wskazanie negatywnego wyniku.
W wyjątkowych sytuacjach, w razie braku możliwości wypełnienia formularza sanitarnego w wersji on-line, podróżujący będą mogli wypełnić go w formie papierowej przed wejściem na pokład.

Uwaga, konieczne będzie wtedy dołączenie do formularza oryginału zaświadczenia o wykonaniu testu PCR.
Wyspy Kanaryjskie
Od 14 listopada 2020 roku osoby planujące podróż na Wyspy Kanaryjskie muszą:
* Przedstawić negatywny wynik testu na obecność COVID-19.
Uwaga! Obowiązek ten dotyczy osób planujących pobyt w obiektach turystycznych na Wyspach Kanaryjskich (hotele, apartamenty).Wynik testu będzie wymagany podczas meldunku w obiekcie turystycznym.
Test musi być zrealizowany maks. 72 godziny przed terminem przyjazdu.Wykonany test musi być uznawany przez służby sanitarne kraju, z którego turysta podróżuje.
Zaświadczenie w formie papierowej lub cyfrowej musi zawierać: datę i godzinę badania, dane osobowe pacjenta, oznaczenie ośrodka medycznego wykonującego test oraz wskazanie negatywnego wyniku.Zaleca się, aby certyfikat był w języku hiszpańskim lub angielskim.
Dzieci poniżej 6 roku życia nie muszą przedstawiać wyniku testu.
* Wypełnić formularz sanitarny (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH).

Formularz należy wypełnić maks. 48 godzin przed planowaną podróżą do Hiszpanii.Wygenerowany kod QR należy okazać na lotnisku.
.
Warunki wjazdowe
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje.

Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora..
Teneryfa - rezydent
Opieka anglojęzycznego rezydenta lub polskojęzycznego rezydenta do potwierdzenia dla każdej rezerwacji.

Udogodnienia
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Darmowe WiFi
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Gema Perla Tenerife
  • Hotel Perla Tenerife
Hotele, okolice i regiony
Szczególnie polecany dla
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • osób niewymagających (50%)
  • nowożeńców (25%)
Atrakcje
  • Basen odkryty
Dane teleadresowe
Hotel Perla Tenerife ***, Calle Isla De La Gomera, S/n, Urb. Guacimara, Puerto de la Cruz 38400, Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie, Hiszpania ‎ Tel.: 0223060742‎
Dane GPS
N 28º 24' 30.4452"
W 16º 32' 29.5656"

Opinie o hotelu Perla Tenerife

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1166 opinii z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
71% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
231 opinii
5.0
51 opinii
4.0
547 opinii
3.0
167 opinii
2.0
66 opinii
1.0
104 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • osób niewymagających (50%)
  • nowożeńców (25%)
  • osób oszczędnych (25%)
  • osób młodych i aktywnych (25%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Komunikacja (autobus/taxi)
Ocena klientów
Holiday Check
4.0 / 6
Dobry
100% osób poleca
(4 opinie)
Hotel i otoczenie4.2
Pokoje4.3
Położenie i okolica3.5
Gastronomia4.3
infrastruktura3.4
Ogólne wrażenia4.5
Holiday Check

(286 opinii)

81%
4.4 /6

Hotel

4.4

Pokój

4.2

Serwis

4.9

Położenie

4.4

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

3.6
Opinie użytkowników
Ewa
grudzień 2019
3.8 / 6
Zalety
Smaczne posiłki ze sporym wyborem
Wady
Słaba komunikacja
Hotel
Hotel już mający swoje lata i położony poza miejscowością. Dojazd był utrudniony. Na plus była miła i chętnie pomagająca obsługa.
Pokoje
Pokój nadawał się do odnowienia. Wyposażenie nosiło ślady użytkowana. Jednak obsługa sprzątała w miarę dobrze.
Gastronomia
Jedzenie na dobrym poziomie. Smaczne dania oraz relatywnie duży wybór serwowanych potraw. Smakowały nam owoce morza.
Infrastruktura
Hotel ulokowany na uboczu i dobry dla osób lubiących spokojne spędzani pobytu/. Warto wypożyczyć samochód i pozwiedzać
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień
Iwona
lipiec 2018
4.0 / 6
Pokoje
Pokój dobrze wyposażony.
Ogólne wrażenia
Bardzo dobry hotel. Zadbane i schludne pokoje oraz doskonały personel. Basen nie był rewelacyjny i brakowało przy nim leżaków. Plaża z czarnym piaskiem była oddalona od hotelu i nie robiła szczególnego wrażenia. Centrum miasteczka też było daleko położone, a bus niedzielami nie kursował. Wyjeżdżając w to miejsce trzeba pamiętać, jest tam często zachmurzone.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
aga
styczeń 2018
4.0 / 6
Hotel
Hotel zlokalizowany jest na odludziu. Taksówka do centrum kosztuje 3,5 euro. Plaża także daleko. Co godzinę kursuje do miasta hotelowy bus. Jedzenie i alkohole całkiem niezłe i z dobrym wyborem. All inclusive od 11:00 do 23:00. Niestety zdarzało się, że polscy turyści codziennie przychodzili na posiłki w tych samych ubraniach, a niektórzy pozbawieni kultury pojawiali się na kolacjach w klapkach i krótkich spodenkach. Taki strój podczas Wigilii to moim zdaniem skandal i wstyd. Personel jest bardzo uprzejmy i pomocny. W recepcji pracownicy mówią po angielsku, hiszpańsku i niemiecku. W grudniu pogoda była zmienna. Temperatura utrzymywała się w okolicach 20 stopni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Daniel
wrzesień 2016
Zweryfikowane
4.3 / 6
Uzasadnienie
Hotel mieści się 2 km od ścisłego centrum Puerto de la Cruz-kilka razy dziennie jeździ tam wynajęty autobus, dla lubiących spacery i chcących spalić kalorie polecamy spacery do centrum - drogę umila bogata roślinność, więc jest na co popatrzeć. Hotel wart swojej ceny, obsługa na wysokim poziomie - począwszy od osób na recepcji po Panią sprzątającą - codziennie zostawiała pokój uprzątnięty oraz z niespodziankami na łóżku zrobionymi z ręczników, czy ubrań. Restauracja bardzo czysta, z klasą, obsługa na wysokim poziomie - na uwagę zasługuje starsza kobieta z obsługi (podejrzewam, że to kierowniczka sali), która do każdego z gości miała indywidualne i uprzejme podejście. Jedzenie bardzo dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Raz w tygodniu barbecue na dachu hotelu - super widok oraz miła atmosfera, którą wprowadza obsługa hotelu. Na dachu hotelu znajduje się basen, oraz restauracja z zimnymi napojami, wyżej miejsce z leżakami do opalania z widokiem na wulkan Teide i Ocean Atlantycki. Goście w hotelu to zazwyczaj Anglicy oraz Niemcy- większość bardzo sympatyczna i miła. W hotelu organizowane są animacje - wieczory z karaoke, czy dyskoteka. Hotel polecam dla ludzi, którzy chcą odpocząć od zgiełku miasta, ale jednocześnie jest dobrym miejscem wypadowym na zwiedzania wyspy. Będąc w tym miejscu koniecznie trzeba odwiedzić Loro Parque, do którego dowozi bezpłatna ciuchcia oraz Jardín de aclimatación de La Orotava (ogród botaniczny, do którego dojście z hotelu zajmuje max 10min). ZDJĘĆ NIE DODALIŚMY, BO SIĘ NIE UDAŁO...
Hotel
Można dobrze odpocząć i zrelaksować się...
Pokoje
Niczego nie brakuje zawsze czysto i codziennie wymieniane ręczniki...
Gastronomia
Poza hotelem również bywa smacznie, tanio i uroczo...
Infrastruktura
Brak plaży, brak sportu, Byliśmy bez dzieci, więc trudno powiedzieć o Udogodnieniach dla rodzin/dzieci ale myślę, że są. Polecamy Siam Park- wodny park rozrywki, Loro Parque- egzotyczne zoo z licznymi pokazami zwierząt takich jak; orka, delfiny, foki, papugi, a także baseny Ocio costa martianez.
Położenie
Hotel położony w cichym, przepięknym miejscu z dala od zgiełku z basenem na dachu :) Bardzo atrakcyjne ceny zegarków, telefonów, elektronika i tak po kolei... Spacery wskazane :)
Ogólne wrażenia
Warto... :) ale tylko przez Fostertravel u Pana Arkadiusza
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), pokój standardowy, 1 tydzień, Neckermann Polska, podróżuje 1 raz w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Perla Tenerife

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Perla Tenerife ?
Czy hotel Perla Tenerife jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Perla Tenerife według Urlop.pl ?
Komu jest polecany hotel Perla Tenerife ?
Czy hotel Perla Tenerife posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Perla Tenerife?

Lokalizacja hotelu Perla Tenerife

Historyczne dane pogodowe dla Puerto de la Cruz

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
21
21
22
23
24
26
29
29
28
26
24
22
średnia temp. w nocy
16
16
16
17
18
20
21
22
22
21
19
17
śr. ilość dni słonecznych
22
21
23
23
27
28
30
30
26
23
20
19
śr. ilość dni deszczowych
9
8
8
7
4
2
1
1
4
8
10
12
średnie opady (mm)
29.3
26.9
27.4
11.1
4.6
0.9
2.2
3.4
4.5
19.8
39.4
42.5

Odwiedź najbliższy salon sprzedaży