Opis
Zlokalizowany na małej wysepce, na archipelagu Jardines del Rey obiekt wspaniały na egzotyczne wakacje. Znajdziemy tu wszystko do udanych wakacji. Charakterystyczna dla tego regionu niska kolonialna zabudowa pozwala od razu wczuć się w klimat Karaibów. Na terenie hotelu do dyspozycji basen relaksacyjny, zaplecze sportowe i wiele barów i restauracji z doskonałą lokalną kuchnią. Na pobliskiej piaszczystej plaży fantastyczne warunki do wypoczynku.
Lokalizacja
Wyspa Cayo Santa Maria, 402 km od lotniska w Havanie. Hotel usytuowany na powierzchni: 75000 m2.
Kategoria lokalna hotelu
5*
Data otwarcia
2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
- Wi-Fi w lobby płatne
Plaża
100 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane w 10 budynkach:
- 10 budynków (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
- pokoje deluxe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
- suity dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracje, restauracje a la carte (3), bary (3)
All Inclusive
(24h)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-22:00)
- przekąski (12:30-14:00)
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- 2x międzynarodowa
- kubańska
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - płatne
W cenie
- korty do tenisa ziemnego (2)
- siatkówka plażowa
- siłownia
- animacje
Płatne
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiAnia posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 100M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? TAK Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? TAK
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
16.09.2022 16:05
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Siłownia
Tenis
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Udogodnienia
- Kurorty nadmorskie
- Oferty egzotyczne
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
- Hotel Warvick Cayo Santa Maria Resort
- Warwick
- Labranda Cayo Santa Maria
- Lagunas Del Este
- Roc Lagunas Del Mar (Ex. Labranda Cayo Santa Maria)
Hotele, okolice i regiony