0
Opis ogólny:
Hotel Riad Moulay znajduje sięokoło 177km odEssaouiry (Agadir około 251km, Casablanca około 244km).
Centrum turystyczne znajduje sięokoło 600m dalej.Najbliższe sklepy znajdują sięokoło 4km odhotelu, supermarket można osiągnąć po około 1km.Najbliższe bary irestauracje znajdują się500m odhotelu.Na wieczorne tańce można wybrać siędonocnego klubu wodległości około 4km.
Dalsze obiekty rozrywkowe, takie jak kino iteatr, znajdują sięwodległości około 5km lubokoło 3km.Aby zapewnić mobilność podczas wakacji, wodległości około 600m znajduje siępostój taksówek oraz przystanek autobusowy.Do bardziej oddalonych miejsc można dojechać przez stację kolejową wodległości około 6km.W przypadku nagłych przypadków szpital znajduje sięwodległości około 6km.
Lotnisko (CMN) znajduje sięwodległości około 226km.Inne lotnisko (AGA) znajduje sięwodległości około 248km.
Udogodnienia:
Niedawno odnowiony w2011r. hotel spa ma wsumie 11pokoi.Oferuje swoim gościom recepcję, klimatyzację ikantor wymiany walut.Obsługa pokoju iusługa prania/prasowania są dostępne zaopłatą.
Sport irekreacja:
Sport irozrywka: Tenis (jeśli dotyczy, zaopłatą, ok.5km).
Pole golfowe znajduje sięok.5km odhotelu.Strefa spa ztarasem słonecznym, hammamem imasażami dostępna zaopłatą.Opieka nad dziećmi: babysitting (za opłatą).
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe opłaty mogą obowiązywać zaniektóre udogodnienia, udogodnienia lubzajęcia.Niektóre usługi zależą odlokalnych warunków klimatycznych ipory roku, Akceptowane metody płatności: Euro / MasterCard, Visa, American Express, JCB iDiners Club.
Pokój dwuosobowy standardowy:
Z internetem (bezpłatnie), sejfem (w razie potrzeby zaopłatą) itelewizją satelitarną, atakże indywidualnie regulowaną klimatyzacją (od stycznia dogrudnia).
Pokój dwuosobowy superior:
Z internetem (bezpłatnie), sejfem (w razie potrzeby zaopłatą) itelewizją satelitarną, atakże indywidualnie regulowaną klimatyzacją (od stycznia dogrudnia).
.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności odwykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania wformie bufetu
HB (Half Board - 2posiłki) - śniadanie iobiadokolacja wformie bufetu.
Napoje doobiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3posiłki) - śniadanie, obiad ikolacja wformie bufetu.Napoje doobiadu ikolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja wformie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe ibezalkoholowe serwowane wwyznaczonych barach wwyznaczonych przez hotel godzinach; wwiększości hoteli wciągu dnia dostępne są przekąski.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", cooznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc whotelu/samolocie (rodzaj pokoju lubinne składniki zarezerwowane przez Klienta) idopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Oferta
Oferta jest realizowana wsystemie dynamicznego pakietowania, woparciu oprzeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego odchwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta domomentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, cojest równoznaczne zmożliwością zmiany ceny całego pakietu.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać sięzkomunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi isanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji wPolsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć nastronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania iKontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą sięwytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), zsystemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają sięzewzgledu nasezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo dowprowadzania zmiany zasad korzystania zoferty hotelowej również zgodnie zwymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia iregulacje mogą sięzmieniać dynamicznie imogą być wprowadzane wtrybie nagłym.
.
Cena zawiera
CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięzazwyczaj wdniu przyjazdu odgodz. 14:00-15:00, kończy ogodz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny wprzypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) iczarterowymi (Agadir),
- bagaż główny wprzypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka polskojęzyczna wAgadirze
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagaży wprzypadku przelotów liniami Wizzair iRyanair (10kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie wsamolocie
- opieki polskojęzycznego przedstawiciela wMarakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy doanglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest odkategorii hotelu iwynosi od1,60 /dzień/osoba.
Podatek należy opłacić whotelu.WAŻNE - opieka polskojęzyczego przedstawiciela wAgadirze zapewnia kontakt telefoniczny wsprawach wymagających interwencji, potwierdzeń trasferów oraz możliwość umówienia spotkania informacyjnego izakupu wycieczek fakultatywnych.Dla ofert doMarakeszu nie ma opieki polskojęzycznego przedstawiciela.
.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów igier dodatkowo płatna - organizowana wwysokim sezonie, zależna odilości chętnych.
Szczegółowe informacje natemat płatnych ibezpłatnych usług wramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują whotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo domodyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni sięwzależności odsezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje iposiłki) wwyznaczonych barach igodzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest wwysokim sezonie.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują namiejscu.W sezonie zimowym iw niskim sezonie (do połowy czerwca, odpołowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.
Pokoje rodzinne oniepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dladzieci wpostaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie wewczesnych godzinach rannych należy zapytać wrecepcji dzień wcześniej omożliwość pobrania rano "lunch box`u"; wprzypadku późnego wyjazdu zhotelu oferta zakwaterowania włącznie zeświadczeniami (ALL, HB, FB) kończy sięwraz zwymeldowaniem.Plaża wAgadirze jest publiczna, część hoteli ma wydzieloną część plaży.
.
PRZELOT BAGAŻ SERWIS
1. Oferty zprzelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą zDYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane izmieniane przez linie lotnicze, cooznacza, że cena wycieczki odmomentu zrobienia rezerwacji domomentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest dopotwierdzenia, u Organizatora lubAgenta, aktualnych godzin lotu.
Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.
Klientów obowiązują prawa iobowiązki danej linii lotniczej.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1szt.bagażu podręcznego owymiarach, które nie przekraczają 40x20x25cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu omaksymalnej wadze 10kg iwymiarach nieprzekraczających 55x40x23cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go wpunkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; wtaryfie zwykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia napokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona nakażdym locie) lubbagażu rejestrowanego owadze 10kg lub20kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1szt.bagażu podręcznego owymiarach 40x30x20cm.
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1podręczna walizka nakółkach napokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej ipierwszeństwo wejścia napokład).
- bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 10kg
- bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 20kg
- bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 26kg
- bagażu rejestrowanego omaksymalnej wadze 32kg
UWAGA!
odprawa wprzypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa sięnamniej niż 24h przed wylotem imniej niż 24h przed powrotem powrotem - karty pokładowe wysyłane są naadresy mailowe wskazane wrezerwacji.Lotnisko wAgadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8kg owymiarach 55x40x23cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji.Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu zapośrednictwem Organizatora.Miejsca wsamolocie przydzielane są nalotnisku podczas odprawy.
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie zprzepisami dotyczącymi nadbagażu wsamolocie zgodnie ztaryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
Serwis pokładowy - zgodnie zwarunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży nakażdej linii są aktualizowane wsystemie rezerwacyjnym izależą odwagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na5dni przed datą wylotu.
4.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne zdanymi wpaszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji ipotwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych dozakupienia iwystawienia biletu.
5.W przypadku przelotów rejsowych linie lotnicze proszą ostawienie sięnalotnisku 3h przed godziną wylotu.
.
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotele, okolice i regiony