Opis kontrahenta
Organizacja konferencji biznesowej, imprezy integracyjnej przy ognisku, pikniku pracowniczego, przyjęcia weselnego czy uroczystej kolacji na sali bankietowej, to podstawa naszej działalności. Dodatkowe atuty - otoczenie Spalskiego Parku Krajobrazowego, szczególny mikroklimat i domowa atmosfera sprawiły, iż zyskaliśmy również uznanie wśród rodzin z dziećmi, a także seniorów.
Klientom oferujemy szeroki wachlarz usług gastronomicznych. Organizujemy: śniadania prasowe, bufet kawowy w trakcie konferencji, uroczyste kolacje na sali bankietowej, ogniska z pieczonym prosiakiem lub dziczyzną w kompleksie zadaszonych altan, przyjęcia rodzinne - chrzciny, komunie, wesela, spotkania rocznicowe. Zawsze wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom kulinarnym naszych gości, starając się sprostać nawet największym wymaganiom.
Do dyspozycji gości jest 5 klimatyzowanych sal konferencyjnych ze stałym dostępem do sieci internetowej i odpowiednią akustyką: Sala Konferencyjna dla 200 osób, a w ustawieniu teatralnym dla 270 osób, Sala Narad dla 80 osób, Sala Portretowa dla 60 osób, Sala Obrad dla 40 osób, Sala Myśliwska dla 25 osób. Wszystkie nasze sale wyposażone są w sprzęt techniczny i audiowizualny: projektor multimedialny, rzutnik pisma, ekran, flipchart, telewizor, odtwarzacz DVD, nagłośnienie bezprzewodowe i przewodowe, bezpłatny dostęp do Internetu - WiFi (na terenie całego obiektu).
Goście przebywający w Ośrodku mogą zrelaksować się w saunie oraz jacuzzi. Pobyt można uprzyjemnić grając w bilard, piłkarzyki, tenis stołowy lub korzystając z wypożyczalni rowerów czy kawiarenki internetowej. Dla najmłodszych proponujemy specjalnie przygotowany pokój zabaw z mini zjeżdżalnią i basenem z piłeczkami. Aromat świeżo zmielonej i zaparzonej kawy zaprasza do korzystania z kawiarni, a w sezonie letnim z ogródka.
Na terenie obiektu znajduje się boisko do piłki siatkowej plażowej oraz zadaszony kompleks ogniskowy składający się z 7 altan, przygotowany specjalnie do imprez w plenerze. Jednorazowo kompleks może pomieścić do 140 osób. Integracji sprzyja szczególny układ altan. Część główna z paleniskiem ogniskowym, przy którym może usiąść 40 osób otoczona jest kameralnymi boksami z widokiem na płonące ognisko - 4 mniejsze altany dla maksymalnie 15 osób każda oraz 2 duże mieszczące maksymalnie 30 osób. Spotkanie ogniskowe można również zorganizować w sezonie zimowym dzięki wyposażeniu altan w specjalne, zdejmowane w zależności od pogody okiennice. Z myślą o najmłodszych klientach urządziliśmy wśród zieleni plac zabaw z huśtawkami, zjeżdżalnią i dużą piaskownicą. Cały teren Ośrodka jest ogrodzony.
POŁOŻENIE
Ośrodek położony jest w malowniczej miejscowości wypoczynkowej w centralnej Polsce, w Spale. Naszym atutem jest bardzo dobre usytuowanie komunikacyjne: 120km od Warszawy, 60km od Łodzi, 80km od Radomia, 120 km od Częstochowy, 9km od Tomaszowa Mazowieckiego. Około 1km od Zacisza" płynie rzeka Pilica wraz ze swym dopływem rzeczką Gać z tamami bobrów. Teren wokół Ośrodka otoczony jest lasami ze ścieżkami zdrowia, a także licznymi trasami rowerowymi.
ZAKWATEROWANIE
Obiekt dysponuje miejscami noclegowymi w pokojach 2,3 osobowych . Wszystkie pokoje wyposażone są w pełny węzeł sanitarny, lodówkę i telewizor.
OŚRODEK CAŁOROCZNY.
Uwaga! Oferta może zawierać zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, serwisu i atrakcji dodatkowo płatna.
Cena zawiera/nie zawiera
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu wg wykupionej opcji (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu.
Cena nie zawiera: opieki rezydenta, kaucji, taks klimatycznych i depozytów, karnetów narciarskich (w sezonie zimowym), ubezpieczeń, dodatkowych usług płatnych na miejscu.
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).