ATUTY
Doskonała baza wypadowa
Nowoczesny komfort
Przyjazna atmosfera
Bezpieczeństwo i wygoda
NASZYM ZDANIEM
Położony w samym sercu Faro, stolicy słonecznego Algarve, Faro Boutique Hotel łączy nowoczesny komfort z przytulną, gościnną atmosferą.
Hotel powstał w 2016 roku w wyniku gruntownej renowacji historycznego budynku Residencial Samé, zachowując jego urok, a jednocześnie wzbogacając go o współczesny styl
.
POŁOŻENIE
Faro Boutique Hotel znajduje się w samym sercu miasta Faro, stolicy regionu Algarve, w południowej Portugalii.
Jego centralna lokalizacja sprawia, że jest to doskonała baza do zwiedzania głównych atrakcji miasta
.
PLAŻA
Najbliższą plażą od Faro Boutique Hotel jest Praia de Faro, oddalona o około 7 km.
Ta popularna plaża, położona na wyspie Ilha de Faro, oferuje szeroki pas złocistego piasku, łagodne zejście do wody i piękne widoki na Atlantyk oraz pobliskie wyspy.Jest idealnym miejscem na relaks, kąpiele słoneczne i morskie.Plaża jest dobrze wyposażona w restauracje i bary, a dojazd z centrum Faro zajmuje tylko 15-20 minut
.
.
POKOJE
Pokoje w Faro Boutique Hotel są wyposażone w telewizję kablową, klimatyzację oraz bezpłatne Wi-Fi.
Niektóre z nich posiadają także część wypoczynkową, idealną do relaksu po dniu pełnym zwiedzania naszego miasta Faro.W wybranych pokojach można cieszyć się widokiem na miasto lub malowniczą lagunę Ria Formosa
Każdy pokój dysponuje prywatną łazienką z prysznicem.Dla dodatkowego komfortu przygotowaliśmy kapcie oraz zestaw bezpłatnych kosmetyków
Classic
Łóżko podwójne | Maksymalnie 2 osoby
Każdy pokój jest wyposażony w:
Prysznic i suszarkę do włosów
Klimatyzację
Bezpłatny sejf
Telewizor
Telefon
Bezpłatne wi-fi
Mini-bar
Dodatkowe udogodnienia:
Szybki dostęp do Internetu
Elektroniczne/magnetyczne klucze
Żelazko i deska do prasowania (na życzenie)
Kapcie
Powierzchnia pokoju: ok. 10 m
.
.
.
.
.
.
.
.
UDOGODNIENIA
Bezpłatne Wi-Fi
Klimatyzacja
Telewizja kablowa
Mini-bar
Sejf
Prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów
Bezpieczne, elektroniczne klucze do pokoi
Całodobowa recepcja
Przechowalnia bagażu
Winda (w zależności od piętra)
Usługi pralni i czyszczenia na życzenie
.
.
.
.
WYŻYWIENIE
- SC
- Self Catering
- Bez wyżywienia,
BB
- Śniadania w formie bufetu
CENA ZAWIERA
-
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair)
- w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko
- hotel
- lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
.
.
.
.
.
CENA NIE ZAWIERA
-
- Podatku lokalnego
- płatne na miejscu w hotelu,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia)
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu
WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH
Podróż do Portugalii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Portugalii
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci
UWAGA!
Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa
.
.
.
.
.
.
.
DOKUMENTY DO REZERWACJI
- Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair
- wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem
.
.
.
.
.
.
GODZINY PRZELOTÓW
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową
.
REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA"
Oferty wakacji w Portugalii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora.
Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji.Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji.W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne
.
.
.
.
.
.
.
.
WAŻNE INFORMACJE
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp.
z o.o.Sp.Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu
.
.
.
.
.
.
.
.
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotele, okolice i regiony