Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży)
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji.
Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7.Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze)
.
Położenie - Alif Campo Pequeno Hotel Lizbona:
Hotel położony jest w odległości około 3 km od centrum miasta, w którym znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje.
Najbliższy transport publiczny dostępny jest zaledwie 300 m od hotelu (stacja metra Campo Pequeno).Lotnisko oddalone jest o około 7 km
.
Adres - Alif Campo Pequeno Hotel:
Campo Pequeno 51, 1000-081 Lizbona - Portugalia
Tel: +351 217 826 210 , Web: www.alifhotels.com/Hotel-Campo-Pequeno-Lisbon.aspx?lang=en
Przydatne linki:
http://www.golisbon.com/transport/transport.html
http://carris.transporteslisboa.pt/en/buslines/
.
Wyposażenie:
Hotel oferuje 214 pokoi.
Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra.Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu.W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi.Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk.
Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch.Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna.Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu.Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy i pralnia.
W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center
.
.
.
.
.
.
.
.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę.
Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi.Istnieje możliwość dostawki.Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku.W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka.
Ponadto dostępne są zestaw do prasowania i prasa do spodni.Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie).Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę.
W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i telefon.Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych.Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących
.
.
.
.
.
.
.
.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem.
Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności
.
Wyżywienie:
Spośród posiłków wybrać można śniadanie. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe
Podatek miejski:
Miejski podatek turystyczny w Lizbonie wynosi 1 EUR na osobę na noc (maksymalnie 7 nocy).
Dzieci do 12 roku życia są zwolnione z tego podatku.Kwota jest do zapłacenia na miejscu w hotelu.Zmiana jest możliwa.Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności
.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania.
Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel.Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty.W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne.
Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi.Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii
.
.
.
.
.
.
.
.
Hotel Check-in / Check-out:
- Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem
- od ok. godziny 14:00
- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu
- do ok. godziny 11:00
- 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania.
Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu
.
.
.
.
.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej
.
.
.
.
.
.
.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny.
Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.*Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony.1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
*Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt.20 kg w obie strony.Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony.1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.*Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu
.
.
.
.
.
.
.
.
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotele, okolice i regiony