Opis
Hotel cenionej sieci Ramada oferujący komfortowe zakwaterowanie w centrum miasta Patong. Gości z pewnością zachęci do przyjazdu tutaj centrum SPA z tajskimi zabiegami. Oprócz tego taras słoneczny w Pogodne dni. Dobra baza wypadowa do zwiedzania miasta.
Lokalizacja
Patong Beach, 29 km od centrum Phuket, 8 km od Karon Beach, 32 km od lotniska w Phuket. Hotel usytuowany na powierzchni: 5680 m2.
Kategoria lokalna hotelu
4*
Data otwarcia
2015 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Pokoje
Zlokalizowane w 2 budynkach (liczba pięter: 7, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje premier dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- junior suite dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracje, restauracja a la carte, bary (2), cukiernia
Śniadanie
- śniadanie (06:30-10:30)
Śniadanie i obiadokolacja
Śniadanie (06:30-10:30), obiadokolacja (16:00-23:00)
Śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (06:30-10:30), obiad (11:00-23:00), kolacja (16:00-23:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- miniklub dla dzieci w wieku 4-12
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
Płatne
- centrum SPA
- masaż
- sauna
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
03.08.2022 16:03
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Mini Klub
Serwis plażowy
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
- Ramada By Wyndham Phuket Deevana Patong
- Ramada By Wyndham Phuket Deevana (Ex.ramada Phuket Deevana)
- Ramada By Wyndham Phuket Deevana
Hotele, okolice i regiony