Lokalizacja
100 m od centrum Kemer, 55 km od lotniska w Antalyi. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000 m2.
Data otwarcia
2004 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 8 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- Wi-Fi w hotelu płatne
Plaża
2400 m od hotelu, prywatna, żwirowa. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, płatne: pawilony, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 4)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-22:00)
- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
- pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
Aktualizacja opisu
11.12.2020 11:01
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
All Inclusive
Serwis plażowy
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotele, okolice i regiony