Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Hotel Jasmin Elite Residence

Gumbet, Wybrzeże Egejskie, (Turcja)

Dlaczego warto wybrać ten hotel?

Jasmin Elite Residence to doskonały wybór dla osób szukających komfortowego i relaksującego pobytu w Bodrum. Hotel wyróżnia się wyjątkową atmosferą oraz przyjaznym i pomocnym personelem, co sprawia, że goście czują się tu jak w domu. Pokoje są przestronne, dobrze wyposażone i codziennie sprzątane, co zapewnia wysoki standard czystości. Goście chwalą również różnorodność basenów, które oferują zarówno miejsca do relaksu, jak i do aktywnego wypoczynku. Dodatkowo, hotel dysponuje spa, w którym można skorzystać z relaksujących zabiegów. W ofercie gastronomicznej znajdują się smaczne dania, które zadowolą różne gusta. Lokalizacja hotelu jest dogodna, zaledwie kilka minut spacerem od plaży oraz blisko centrum Gumbet, co umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji i restauracji. Jasmin Elite Residence to miejsce, które z pewnością spełni oczekiwania każdego, kto pragnie spędzić udany urlop w pięknym otoczeniu.

  • Hotel w TOP10 w Gumbet
  • ok. 200m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 2h 40min.

Opis hotelu Jasmin Elite Residence

Kategoria
4*
Region
Bodrum
Opis
Hotel z basenami i komfortowo urządzonymi pokojami położony jest w doskonałej lokalizacji, bowiem znajduje się 300 m od miejscowości Gumbet i 2 km od Bodrum.
Lokalizacja
300 m od Gumbet, 2 km od centrum Bodrum, 36 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 12000 m2.
Kategoria hotelu
4*
Kategoria lokalna hotelu
3*
Data otwarcia
2016 r. Odnowiony 2021 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), baseny odkryte (4).

Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
250 m od hotelu.
Pokoje
Zlokalizowane są w 16 budynkach:(liczba pięter: 3, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- luxury dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- studio sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- apartment garden or pool view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- apartment garden or pool viewdla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- apartment sea view dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- apartment pool view dla max. 7 os.: 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)
Bez wyżywienia
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
Płatne
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, W WYZNACZONYCH GODZINACH
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 300 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - JEŚLI GOŚCIE ZAUWAŻĄ U SIEBIE OBJAWY CHOROBY, BĄDŹ U INNYCH OSÓB ALBO ZOSTANĄ ZIDENTYFIKOWANI PRZEZ ZESPÓŁ PRACOWNICZY, KAŻDA FIRMA MUSI STWORZYĆ WEWNĘTRZNĄ I ZEWNĘTRZNĄ ŚCIEŻKĘ KOMUNIKACJI, KTÓRA BĘDZIE ZGODNA Z WŁASNĄ STRUKTURĄ W CELU NATYCHMIASTOWEGO POINFORMOWANIA ZESPOŁU KRYZYSOWEGO COVID-19 I WDROŻENIA NIEZBĘDNYCH DZIAŁAŃ. ABY OSOBY Z PODEJRZANYMI PRZYPADKAMI ZOSTAŁY SKIEROWANE DO SZPITALA, FIRMY MUSZĄ Z WYPRZEDZENIEM ZAPOZNAĆ SIĘ ZE SZCZEGÓŁAMI NA TEMAT INSTYTUCJI OPIEKI ZDROWOTNEJ I TEGO JAK NIMI KIEROWAĆ Z AKTUALNEGO PRZEWODNIKA COVID-19 MINISTERSTWA ZDROWIA. OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW WYMAGANE JEST, ABY ZŁOŻYLI PISEMNE ZOBOWIĄZANIE DO ZGŁASZANIA OBJAWÓW COVID-19 U PODEJRZANYCH GOŚCI, WSPÓŁPRACOWNIKÓW LUB U SIEBIE DO PRZEŁOŻONEGO BĄDŹ DO ZESPOŁU KRYZYSOWEGO COVID-19, KTÓRY ROZPOCZNIE PLAN DZIAŁANIA W ZWIĄZKU Z COVID-19, JEŚLI OBJAWY ZOSTANĄ ZAOBSERWOWANE. PRZYKŁADOWE ZOBOWIĄZANIE ZDROWONE PERSONELU ZNAJDUJE SIĘ W "ZOBOWIĄZANIU PERSONELU EK 12 COVID-19". • OSOBY, KTÓRE MAJĄ BLISKI KONTAKT Z GOŚĆMI I PODEJRZANYMI PRACOWNIKAMI (GOŚCIE, KREWNI, PRACOWNICY, ITP.) SĄ SZYBKO IDENTYFIKOWANE I PODEJMOWANE SĄ PODSTAWOWE ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ DLA TYCH OSÓB ORAZ SĄ IZOLOWANE W SPECJALNYCH POMIESZCZENIACH DO MOMENTU KIEDY DIAGNOZA COVID-19 U OSÓB PODEJRZANYCH ZAKAŻENIEM STAJE SIĘ JASNA. • W PRZYPADKU PODEJRZANEGO PRZYPADKU W FIRMIE, ZESPÓŁ DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO COVID-19 POWINIEN SZYBKO ZEBRAĆ I PRZEANALIZOWAĆ DZIAŁANIA OPERACYJNE, KTÓRE MOGĄ STANOWIĆ ZAGROŻENIE (ZWŁASZCZA ZLECONE NA ZEWNĄTRZ UTRZYMANIE/NAPRAWY, BUDOWA, POKAZY/MUZYKA NA ŻYWO, ITP.) ORAZ WSTRZYMAĆ WSZYSTKIE PROCESY, W KTÓRYCH NIE MOŻNA WYELIMINOWAĆ LUB ZMINIMALIZOWAĆ RYZYKA. • WAŻNE JEST, ABY WZMOCNIĆ SIEĆ KOMUNIKACYJNĄ POMIĘDZY KIEROWNICTWEM A PERSONELEM, ABY SZYBKO ZGŁASZAĆ I DOWIADYWAĆ SIĘ O MOŻLIWYCH OGNISKACH W OBIEKCIE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - JEŚLI GOŚCIE LUB PEROSNEL MAJĄ WYSOKĄ GORĄCZKĘ, POWYŻEJ 37,5 oC I PRZYNAJMNIEJ JEDEN Z OBJAWÓW NAGŁEJ CHOROBY UKŁADU ODDECHOWEGO, NALEŻY NAJPIERW POWIADOMIĆ ZESPÓŁ KRYZYSOWY COVID-19 I PODAĆ NAZWISKA OSÓB PODEJRZANYCH O ZAKAŻENIE. • WYMIENIONE OSOBY MAJĄ OBOWIĄZEK NOSZENIA MASEK I SA PRZEWOŻONE DO WCZEŚNIEJ WYZNACZONEGO POMIESZCZENIA/IZOLATKI Z ZACHOWANIEM DYSTANSU OD INNYCH OSÓB CO NAJMNIEJ 1,5 M. ZASTOSOWANO ŚRODKI IZOLACJI KROPELKOWEJ, ABY UNIEMOŻLIWIĆ IM KORZYSTANIE Z CZĘŚCI WSPÓLNYCH POPRZEZ ICH TYMCZASOWĄ IZOLACJĘ. (KROPLA (AEROZOL) JEST FORMĄ ZAKAŻENIA NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANĄ W CHOROBACH UKŁADU ODDECHOWEGO.) • PODEJRZANE PRZYPADKI NALEŻY KIEROWAĆ DO PACÓWEK SŁUŻBY ZDROWIA DZWONIĄC POD NUMER 184 MINIESTERSTWA ZDORWIA. • GOŚCIE I PRACOWNICY, KTÓRZY MIELI BLISKI KONTAKT ZE ZWERYFIKOWANYM PRZYPADKIEM COVID-19 W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI I/LUB KTÓRZY MIELI POTRZEBĘ POBYTU W SZPITALU W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI Z POWODU CIĘŻKICH, OSTRYCH INFEKCJI DRÓG ODDECHOWYCH POWINNI BYĆ MONITOROWANI POD KĄTEM NIEZDIAGNOZOWANYCH GOŚCI I PRACOWNIKÓW Z INNĄ PRZYCZYNĄ/CHOROBĄ. • PLAN CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI COVID-19 POWINIEN ZOSTAĆ WDROŻONY W TRYBIE PILNYM, ABY ZAPOBIEC DALSZEMU ROZPRZESTRZENIANIU SIĘ INFEKCJI W PRZYPADKU PODEJRZANYCH PRZYPADKÓW COVID-19 U GOŚCI BĄDŹ PRACOWNIKÓW • JEŚLI PODEJRZANY MA BYĆ IZOLOWANY W POKOJU GOŚCINNYM, POZOSTALI GOŚCIE PRZEBYWAJĄCY RAZEM I POZOSTAJĄCY W KONTAKCIE POWINNI BYĆ ODIZOLOWANI W ODDZIELNYM POMIESZCZENIU. • NIKT NIE POWINIEN ZOSTAC WPUSZCZONY DO IZOLATKI BĄDŹ OBSZARU,W KTÓRYM PZREBYWA ZAKAŻONA OSOBA, Z WYJĄTKIEM PERSONELU LUB RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH. FIRMY POWINNY RADZIĆ SOBIE Z SYTUACJAMI, TAKIMI JAK CHĘĆ ZOBACZENIA GOŚCI, CHĘĆ WYJŚCIA, ITP. • MATERIAŁY DO UŻYWANIA KUBKÓW, TALERZY, WIDELCÓW, NOŻY, ITP DLA GOŚCI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W IZOLATKACH POWINNY BYĆ WYBIERANE DO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, BEZ KONIECZNOŚCI ICH MYCIA. PODCZAS SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ, W KTÓRYCH PRZEBYWAJĄ CHORZY GOŚCIE, EKIPA SPRZĄTAJĄCA ZDEFINIOWAŁA PROCESY W IZOLATCE/STREFIE W KTÓREJ PRZEBYWAJĄ CHORZY GOŚCIE POPRZEZ ZASTOSOWANIE OKREŚLONYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ. SPRZĄTANIE POKOJU GOŚCINNEGO PACJENTA ODBYWA SIĘ ZGODNIE ZE WSKAZANIAMI W IZOLATCE/OBSZARZE, W DODATKU OPRÓCZ TYCH PROCEDUR MONITOROWANE SA NASTĘPUJĄCE ETAPY RPOCESU; • JEŚLI MATERIAŁÓW NIE MOŻNA ODPOWIEDNIO WYCZYŚCIĆ, NALEŻY JE WYRZUCIĆ I NIE UŻYWAĆ PONOWNIE. • NIEWYKORZYSTANE, NIEWYKOŃCZONE MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU (NP. PAPIER TOALETOWY, PLASTIKOWE KUBKI) NALEŻY WYRZUCIĆ. • ZASŁONY, SIEDZENIA, DYWANY ITP. POWINNY BYĆ ODPOWIEDNIO CZYSZCZONE I DEZYNFEKOWANE. (PRANIE W PRALCE, APLIKACJA PAROWA LUB UV) • CAŁĄ POŚCIEL, MIĘKKĄ TAPICERKĘ NALEŻY POZOSTAWIĆ NA KILKA GODZIN NA SŁOŃCU I JEŚLI TO MOŻLIWE ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ DEZYNFEKCJĘ. (MYCIE, APLIKACJA PAROWA, APLIKACJA CHEMICZNA, DEZYNFEKCJA SPRZĘTEM CZYSZCZĄCYM Z TECHNOLOGIĄ UV). • POMIESZCZENIA PO OPUSZCZENIU PRZEZ CHORYCH GOŚCI POWINNY POZOSTAĆ PUSTE PRZEZ CO NAJMNIEJ 24 GODZINY. JEŚLI TO MOŻLIWE DEZYNFEKCJĘ POWIETRZA NALEŻY PRZEPROWADZIĆ METODAMI SANITYZACJI, A JEŚLI NIE, POMIESZCZENIA POWINNY BYĆ WENTYLOWANE. • WSZYSTKIE MATERIAŁY TEKSTYLNE, TAKIE JAK POŚCIEL, PRZEŚCIERADŁA I RĘCZNIKI W POKOJU GOŚCIA ZDIAGNOZOWANEGO JAKO COVID-19 SĄ UMIESZCZANE W OSOBNYCH WORKACH I DOSTARCZANE DO SPECJALNEJ PRALNI, ZNAJDUJĄCEJ SIĘ POZA PRALNIĄ W HOTELU, PRODUKTY TE NALEŻY PRAĆ ODDZIELAJĄC JE OD INNYCH MATERIAŁÓW PO ODCZEKANIU 72 GODZIN
Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
Aktualizacja opisu
06.04.2023 16:03

Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Serwis plażowy
Pokoje 5 osobowe
Udogodnienia
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Jasmin Elite Residence Bodrum
  • Jasmin Elite Residence And Spa
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Zeytinada, Kemer, Calista Luxury, Club Titan. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Riwiera Turecka - Meridia Beach, Wybrzeże Likijskie - Golden Life Heights, Wybrzeże Egejskie - Serpina oraz Riwiera Turecka - Saint Star, a także Kemer - Saint Star.
Dane teleadresowe
Jasmin Elite Residence, Gumbet, Dayılar Sk. No:1, 48400 Bodrum/Mugla, Turcja, Tel. +902523190072, E-mail. [email protected],
Dane GPS
N 37º 1' 46.8284"
E 27º 24' 39.4116"

Opinie o hotelu Jasmin Elite Residence

Aktualna średnia ocena

podsumowując 543 opinie z różnych źródeł
5.5 / 6
Znakomity
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
442 opinii
5.0
0 opinii
4.0
55 opinii
3.0
21 opinii
2.0
12 opinii
1.0
13 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Hotel i otoczenie

Jasmin Elite Residence to znakomity hotel, który oferuje wyjątkowe widoki na okolicę, w tym malownicze zachody słońca. Położony jest w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od plaży i w niewielkiej odległości od centrum Bodrum, co czyni go idealnym miejscem dla osób pragnących odkrywać uroki regionu. Teren hotelu jest zadbany, a liczne baseny zapewniają relaksującą atmosferę. Części wspólne są utrzymane w czystości i porządku, co podkreśla dbałość o komfort gości. Spokojna atmosfera sprzyja wypoczynkowi z dala od zgiełku miasta.

Pokoje

Pokoje w Jasmin Elite Residence są przestronne i dobrze wyposażone, zapewniając komfort na najwyższym poziomie. Wiele z nich posiada balkony lub patio, co pozwala na relaks na świeżym powietrzu. Nowoczesne wnętrza i wygodne łóżka gwarantują spokojny sen. Goście mogą korzystać z klimatyzacji oraz kuchni, co jest dodatkowym atutem dla rodzin i osób ceniących sobie samodzielność. Łazienki są funkcjonalne, choć niektórzy goście zgłaszali drobne problemy z odpływem wody, które jednak były szybko rozwiązywane przez obsługę.

Gastronomia

W hotelowej restauracji Jasmin Elite Residence goście mogą delektować się różnorodnymi i smacznymi posiłkami. Śniadania w formie bufetu oferują szeroki wybór potraw, które zadowolą każdego. Wieczorne menu à la carte składa się z kilku opcji, w tym pysznych dań z grilla oraz wyśmienitych deserów. Koktajle serwowane w barze są wyjątkowe, a personel dba o to, by każdy gość czuł się wyjątkowo. Restauracja Marlin, znajdująca się na terenie obiektu, zdobywa uznanie za doskonałe jedzenie i przystępne ceny.

Basen

Obiekt oferuje imponujące zaplecze basenowe, w tym kilka odkrytych basenów oraz basen kryty, co zapewnia różnorodność i komfort dla gości. Baseny są dobrze utrzymane, czyste i oferują relaksującą atmosferę, a także możliwość korzystania z leżaków i ręczników. Dla osób poszukujących spokoju dostępne są ciche strefy basenowe, a dla tych, którzy preferują bardziej dynamiczne otoczenie, baseny z muzyką. Dodatkowo, przy basenach znajduje się bar, gdzie serwowane są pyszne koktajle i napoje bezalkoholowe, co podkreśla przyjemność spędzania czasu na świeżym powietrzu. To idealne miejsce na relaks i cieszenie się słońcem w komfortowych warunkach.

Plaża

Jasmin Elite Residence znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od plaży, co czyni go idealnym miejscem dla miłośników morza. Publiczna plaża w pobliżu zapewnia szybki dostęp do nadmorskich atrakcji, a liczne kawiarnie i restauracje w okolicy pozwalają cieszyć się lokalną kuchnią z widokiem na morze. Warto jednak pamiętać, że plaża może być kamienista, dlatego zaleca się noszenie odpowiedniego obuwia. Dla tych, którzy szukają bardziej urokliwych miejsc do kąpieli, pobliskie zatoki, oddalone o krótki przejazd samochodem, mogą być doskonałą alternatywą.

Rozrywka i sport

Goście Jasmin Elite Residence mają do dyspozycji szeroki wachlarz możliwości sportowych i rekreacyjnych. Na terenie obiektu znajduje się nowoczesna siłownia, która cieszy się uznaniem za swoje wyposażenie. Dodatkowo, hotel oferuje kilka basenów, w tym kryty, co umożliwia pływanie niezależnie od pogody. Dla osób pragnących relaksu dostępne są spa, sauna oraz łaźnia turecka, oferujące pełen zakres usług wellness. Dzięki tym udogodnieniom, goście mogą cieszyć się aktywnym wypoczynkiem w komfortowych warunkach.

Położenie i okolica

Jasmin Elite Residence stanowi doskonałą bazę wypadową do odkrywania uroków Bodrum i jego okolic. Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie 10 minut jazdy od centrum miasta, co umożliwia łatwy dostęp do licznych atrakcji turystycznych, takich jak Marina czy historyczne wiatraki. W pobliżu znajduje się również tętniący życiem bazar, gdzie można znaleźć różnorodne restauracje, kawiarnie i sklepy, a także supermarket Bim, co czyni codzienne zakupy niezwykle wygodnymi. Dodatkowo, zaledwie kilka minut spacerem dzieli gości od publicznej plaży, co czyni go idealnym miejscem dla miłośników słońca i morza. Bliskość do Gumbet i Bodrum pozwala gościom cieszyć się zarówno spokojem, jak i łatwym dostępem do miejskich rozrywek.

Holiday Check

(2 opinii)

100%
6.0 /6

Hotel

6.0

Pokój

6.0

Serwis

6.0

Położenie

6.0

Gastronomia

5.0

Sport i rozrywka

5.0

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Jasmin Elite Residence

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Copernicus Airport Wroclaw" a "Milas-Bodrum Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Jasmin Elite Residence ?
Czy hotel Jasmin Elite Residence jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Jasmin Elite Residence według Urlop.pl ?

Lokalizacja hotelu Jasmin Elite Residence

Historyczne dane pogodowe dla Gumbet

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
18
21
26
32
35
35
30
26
21
16
średnia temp. w nocy
8
8
10
13
17
21
24
24
21
17
13
10
śr. ilość dni słonecznych
20
18
23
22
27
29
31
31
28
26
21
17
śr. ilość dni deszczowych
11
11
8
8
4
1
0
0
2
5
9
14
średnie opady (mm)
82.9
76.1
60.6
46.4
16.6
2.7
9.4
2.6
10.6
44
93
146.9

Odwiedź najbliższy salon sprzedaży