Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Hotel Jasmin Elite Residence

Gumbet, Wybrzeże Egejskie, (Turcja)

Dlaczego warto wybrać ten hotel?

Jasmin Elite Residence to doskonały wybór dla osób poszukujących komfortowego i relaksującego pobytu w Bodrum. Hotel wyróżnia się przyjemną atmosferą oraz profesjonalną obsługą, która dba o wygodę gości. Pokoje są przestronne, dobrze wyposażone i utrzymywane w wysokim standardzie czystości. Na terenie obiektu znajdują się różnorodne baseny, które oferują zarówno przestrzeń do relaksu, jak i aktywnego wypoczynku. Dodatkowo, goście mogą skorzystać z usług spa, gdzie dostępne są relaksujące zabiegi. Oferta gastronomiczna obejmuje smaczne dania, dostosowane do różnych preferencji kulinarnych. Hotel jest dogodnie zlokalizowany – w niewielkiej odległości od plaży oraz blisko centrum Gumbet, co umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji i restauracji. Jasmin Elite Residence to idealne miejsce na udany wypoczynek w malowniczym otoczeniu.

  • Hotel w TOP10 w Gumbet
  • ok. 167m od plaży
  • plaża kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 2h 30min.

Opis hotelu Jasmin Elite Residence

Kategoria
4*
Region
Bodrum
Opis
Hotel z basenami i komfortowo urządzonymi pokojami położony jest w doskonałej lokalizacji, bowiem znajduje się 300 m od miejscowości Gumbet i 2 km od Bodrum.
Lokalizacja
300 m od Gumbet, 2 km od centrum Bodrum, 36 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 12000 m2.
Kategoria hotelu
4*
Kategoria lokalna hotelu
3*
Data otwarcia
2016 r. Odnowiony 2021 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), baseny odkryte (4).

Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
250 m od hotelu.
Pokoje
Zlokalizowane są w 16 budynkach:(liczba pięter: 3, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- luxury dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- studio sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- apartment garden or pool view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- apartment garden or pool viewdla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- apartment sea view dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- apartment pool view dla max. 7 os.: 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)
Bez wyżywienia
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
Płatne
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, W WYZNACZONYCH GODZINACH
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 300 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - JEŚLI GOŚCIE ZAUWAŻĄ U SIEBIE OBJAWY CHOROBY, BĄDŹ U INNYCH OSÓB ALBO ZOSTANĄ ZIDENTYFIKOWANI PRZEZ ZESPÓŁ PRACOWNICZY, KAŻDA FIRMA MUSI STWORZYĆ WEWNĘTRZNĄ I ZEWNĘTRZNĄ ŚCIEŻKĘ KOMUNIKACJI, KTÓRA BĘDZIE ZGODNA Z WŁASNĄ STRUKTURĄ W CELU NATYCHMIASTOWEGO POINFORMOWANIA ZESPOŁU KRYZYSOWEGO COVID-19 I WDROŻENIA NIEZBĘDNYCH DZIAŁAŃ. ABY OSOBY Z PODEJRZANYMI PRZYPADKAMI ZOSTAŁY SKIEROWANE DO SZPITALA, FIRMY MUSZĄ Z WYPRZEDZENIEM ZAPOZNAĆ SIĘ ZE SZCZEGÓŁAMI NA TEMAT INSTYTUCJI OPIEKI ZDROWOTNEJ I TEGO JAK NIMI KIEROWAĆ Z AKTUALNEGO PRZEWODNIKA COVID-19 MINISTERSTWA ZDROWIA. OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW WYMAGANE JEST, ABY ZŁOŻYLI PISEMNE ZOBOWIĄZANIE DO ZGŁASZANIA OBJAWÓW COVID-19 U PODEJRZANYCH GOŚCI, WSPÓŁPRACOWNIKÓW LUB U SIEBIE DO PRZEŁOŻONEGO BĄDŹ DO ZESPOŁU KRYZYSOWEGO COVID-19, KTÓRY ROZPOCZNIE PLAN DZIAŁANIA W ZWIĄZKU Z COVID-19, JEŚLI OBJAWY ZOSTANĄ ZAOBSERWOWANE. PRZYKŁADOWE ZOBOWIĄZANIE ZDROWONE PERSONELU ZNAJDUJE SIĘ W "ZOBOWIĄZANIU PERSONELU EK 12 COVID-19". • OSOBY, KTÓRE MAJĄ BLISKI KONTAKT Z GOŚĆMI I PODEJRZANYMI PRACOWNIKAMI (GOŚCIE, KREWNI, PRACOWNICY, ITP.) SĄ SZYBKO IDENTYFIKOWANE I PODEJMOWANE SĄ PODSTAWOWE ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ DLA TYCH OSÓB ORAZ SĄ IZOLOWANE W SPECJALNYCH POMIESZCZENIACH DO MOMENTU KIEDY DIAGNOZA COVID-19 U OSÓB PODEJRZANYCH ZAKAŻENIEM STAJE SIĘ JASNA. • W PRZYPADKU PODEJRZANEGO PRZYPADKU W FIRMIE, ZESPÓŁ DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO COVID-19 POWINIEN SZYBKO ZEBRAĆ I PRZEANALIZOWAĆ DZIAŁANIA OPERACYJNE, KTÓRE MOGĄ STANOWIĆ ZAGROŻENIE (ZWŁASZCZA ZLECONE NA ZEWNĄTRZ UTRZYMANIE/NAPRAWY, BUDOWA, POKAZY/MUZYKA NA ŻYWO, ITP.) ORAZ WSTRZYMAĆ WSZYSTKIE PROCESY, W KTÓRYCH NIE MOŻNA WYELIMINOWAĆ LUB ZMINIMALIZOWAĆ RYZYKA. • WAŻNE JEST, ABY WZMOCNIĆ SIEĆ KOMUNIKACYJNĄ POMIĘDZY KIEROWNICTWEM A PERSONELEM, ABY SZYBKO ZGŁASZAĆ I DOWIADYWAĆ SIĘ O MOŻLIWYCH OGNISKACH W OBIEKCIE
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - JEŚLI GOŚCIE LUB PEROSNEL MAJĄ WYSOKĄ GORĄCZKĘ, POWYŻEJ 37,5 oC I PRZYNAJMNIEJ JEDEN Z OBJAWÓW NAGŁEJ CHOROBY UKŁADU ODDECHOWEGO, NALEŻY NAJPIERW POWIADOMIĆ ZESPÓŁ KRYZYSOWY COVID-19 I PODAĆ NAZWISKA OSÓB PODEJRZANYCH O ZAKAŻENIE. • WYMIENIONE OSOBY MAJĄ OBOWIĄZEK NOSZENIA MASEK I SA PRZEWOŻONE DO WCZEŚNIEJ WYZNACZONEGO POMIESZCZENIA/IZOLATKI Z ZACHOWANIEM DYSTANSU OD INNYCH OSÓB CO NAJMNIEJ 1,5 M. ZASTOSOWANO ŚRODKI IZOLACJI KROPELKOWEJ, ABY UNIEMOŻLIWIĆ IM KORZYSTANIE Z CZĘŚCI WSPÓLNYCH POPRZEZ ICH TYMCZASOWĄ IZOLACJĘ. (KROPLA (AEROZOL) JEST FORMĄ ZAKAŻENIA NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANĄ W CHOROBACH UKŁADU ODDECHOWEGO.) • PODEJRZANE PRZYPADKI NALEŻY KIEROWAĆ DO PACÓWEK SŁUŻBY ZDROWIA DZWONIĄC POD NUMER 184 MINIESTERSTWA ZDORWIA. • GOŚCIE I PRACOWNICY, KTÓRZY MIELI BLISKI KONTAKT ZE ZWERYFIKOWANYM PRZYPADKIEM COVID-19 W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI I/LUB KTÓRZY MIELI POTRZEBĘ POBYTU W SZPITALU W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI Z POWODU CIĘŻKICH, OSTRYCH INFEKCJI DRÓG ODDECHOWYCH POWINNI BYĆ MONITOROWANI POD KĄTEM NIEZDIAGNOZOWANYCH GOŚCI I PRACOWNIKÓW Z INNĄ PRZYCZYNĄ/CHOROBĄ. • PLAN CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI COVID-19 POWINIEN ZOSTAĆ WDROŻONY W TRYBIE PILNYM, ABY ZAPOBIEC DALSZEMU ROZPRZESTRZENIANIU SIĘ INFEKCJI W PRZYPADKU PODEJRZANYCH PRZYPADKÓW COVID-19 U GOŚCI BĄDŹ PRACOWNIKÓW • JEŚLI PODEJRZANY MA BYĆ IZOLOWANY W POKOJU GOŚCINNYM, POZOSTALI GOŚCIE PRZEBYWAJĄCY RAZEM I POZOSTAJĄCY W KONTAKCIE POWINNI BYĆ ODIZOLOWANI W ODDZIELNYM POMIESZCZENIU. • NIKT NIE POWINIEN ZOSTAC WPUSZCZONY DO IZOLATKI BĄDŹ OBSZARU,W KTÓRYM PZREBYWA ZAKAŻONA OSOBA, Z WYJĄTKIEM PERSONELU LUB RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH. FIRMY POWINNY RADZIĆ SOBIE Z SYTUACJAMI, TAKIMI JAK CHĘĆ ZOBACZENIA GOŚCI, CHĘĆ WYJŚCIA, ITP. • MATERIAŁY DO UŻYWANIA KUBKÓW, TALERZY, WIDELCÓW, NOŻY, ITP DLA GOŚCI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W IZOLATKACH POWINNY BYĆ WYBIERANE DO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, BEZ KONIECZNOŚCI ICH MYCIA. PODCZAS SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ, W KTÓRYCH PRZEBYWAJĄ CHORZY GOŚCIE, EKIPA SPRZĄTAJĄCA ZDEFINIOWAŁA PROCESY W IZOLATCE/STREFIE W KTÓREJ PRZEBYWAJĄ CHORZY GOŚCIE POPRZEZ ZASTOSOWANIE OKREŚLONYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ. SPRZĄTANIE POKOJU GOŚCINNEGO PACJENTA ODBYWA SIĘ ZGODNIE ZE WSKAZANIAMI W IZOLATCE/OBSZARZE, W DODATKU OPRÓCZ TYCH PROCEDUR MONITOROWANE SA NASTĘPUJĄCE ETAPY RPOCESU; • JEŚLI MATERIAŁÓW NIE MOŻNA ODPOWIEDNIO WYCZYŚCIĆ, NALEŻY JE WYRZUCIĆ I NIE UŻYWAĆ PONOWNIE. • NIEWYKORZYSTANE, NIEWYKOŃCZONE MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU (NP. PAPIER TOALETOWY, PLASTIKOWE KUBKI) NALEŻY WYRZUCIĆ. • ZASŁONY, SIEDZENIA, DYWANY ITP. POWINNY BYĆ ODPOWIEDNIO CZYSZCZONE I DEZYNFEKOWANE. (PRANIE W PRALCE, APLIKACJA PAROWA LUB UV) • CAŁĄ POŚCIEL, MIĘKKĄ TAPICERKĘ NALEŻY POZOSTAWIĆ NA KILKA GODZIN NA SŁOŃCU I JEŚLI TO MOŻLIWE ZAPEWNIĆ ODPOWIEDNIĄ DEZYNFEKCJĘ. (MYCIE, APLIKACJA PAROWA, APLIKACJA CHEMICZNA, DEZYNFEKCJA SPRZĘTEM CZYSZCZĄCYM Z TECHNOLOGIĄ UV). • POMIESZCZENIA PO OPUSZCZENIU PRZEZ CHORYCH GOŚCI POWINNY POZOSTAĆ PUSTE PRZEZ CO NAJMNIEJ 24 GODZINY. JEŚLI TO MOŻLIWE DEZYNFEKCJĘ POWIETRZA NALEŻY PRZEPROWADZIĆ METODAMI SANITYZACJI, A JEŚLI NIE, POMIESZCZENIA POWINNY BYĆ WENTYLOWANE. • WSZYSTKIE MATERIAŁY TEKSTYLNE, TAKIE JAK POŚCIEL, PRZEŚCIERADŁA I RĘCZNIKI W POKOJU GOŚCIA ZDIAGNOZOWANEGO JAKO COVID-19 SĄ UMIESZCZANE W OSOBNYCH WORKACH I DOSTARCZANE DO SPECJALNEJ PRALNI, ZNAJDUJĄCEJ SIĘ POZA PRALNIĄ W HOTELU, PRODUKTY TE NALEŻY PRAĆ ODDZIELAJĄC JE OD INNYCH MATERIAŁÓW PO ODCZEKANIU 72 GODZIN
Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
Aktualizacja opisu
06.04.2023 16:03

Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Serwis plażowy
Pokoje 5 osobowe
Udogodnienia
  • Kurorty nadmorskie
Hotel znany jest również jako
  • Jasmin Elite Residence Bodrum
  • Jasmin Elite Residence And Spa
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Jasmin Elite Residence, Gumbet, Dayılar Sk. No:1, 48400 Bodrum/Mugla, Turcja, Tel. +902523190072, E-mail. [email protected],
Dane GPS
N 37º 1' 46.8284"
E 27º 24' 39.4116"

Opinie o hotelu Jasmin Elite Residence

Aktualna średnia ocena

podsumowując 548 opinii z różnych źródeł
5.5 / 6
Znakomity
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
442 opinii
5.0
0 opinii
4.0
59 opinii
3.0
21 opinii
2.0
11 opinii
1.0
15 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Hotel i otoczenie

Jasmin Elite Residence to komfortowy hotel z pięknymi widokami na okolicę, w tym malownicze zachody słońca. Położenie w niewielkiej odległości od plaży i centrum Bodrum sprawia, że jest to doskonałe miejsce dla osób chcących odkrywać uroki regionu. Teren obiektu jest zadbany, a liczne baseny tworzą przyjemną atmosferę do relaksu. Części wspólne są utrzymane w czystości, co świadczy o trosce o komfort gości. Spokojna okolica sprzyja wypoczynkowi z dala od miejskiego zgiełku.

Pokoje

Pokoje w Jasmin Elite Residence są przestronne, nowoczesne i dobrze wyposażone, zapewniając wysoki poziom komfortu. Wiele z nich posiada balkony lub patio, umożliwiające relaks na świeżym powietrzu. Wygodne łóżka i klimatyzacja sprzyjają spokojnemu wypoczynkowi, a dostępność kuchni stanowi dodatkowy atut dla rodzin i osób ceniących samodzielność. Łazienki są funkcjonalne, a ewentualne drobne usterki są szybko rozwiązywane przez obsługę.

Gastronomia

Goście Jasmin Elite Residence mogą korzystać z bogatej oferty kulinarnej dostępnej w hotelowej restauracji. Śniadania w formie bufetu oferują szeroki wybór dań, a wieczorne menu à la carte zapewnia różnorodne opcje, w tym dania z grilla i wyborne desery. Bar serwuje starannie przygotowane koktajle, a obsługa dba o komfort każdego gościa. Restauracja Marlin, znajdująca się na terenie obiektu, zdobywa uznanie za wysoką jakość potraw i przystępne ceny.

Basen

Hotel oferuje rozbudowane zaplecze basenowe, obejmujące kilka odkrytych basenów oraz basen kryty, co zapewnia różnorodne możliwości relaksu. Baseny są dobrze utrzymane i czyste, a goście mogą korzystać z leżaków i ręczników. Dla osób szukających spokoju dostępne są ciche strefy, a dla tych preferujących bardziej dynamiczną atmosferę – baseny z muzyką. Przy basenach znajduje się bar, gdzie serwowane są napoje i koktajle, co pozwala na pełen relaks na świeżym powietrzu.

Plaża

Jasmin Elite Residence znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od publicznej plaży, co pozwala na szybki dostęp do nadmorskich atrakcji. W okolicy można znaleźć liczne kawiarnie i restauracje, oferujące możliwość delektowania się lokalnymi potrawami z widokiem na morze. Warto pamiętać, że plaża może być kamienista, dlatego zaleca się noszenie odpowiedniego obuwia. Osoby poszukujące bardziej malowniczych miejsc do kąpieli mogą odwiedzić pobliskie zatoki, które są łatwo dostępne samochodem.

Rozrywka i sport

Obiekt zapewnia szeroki wybór aktywności dla osób szukających sportu i relaksu. Na terenie hotelu znajduje się nowoczesna siłownia, która cieszy się uznaniem gości, oraz kilka basenów, w tym kryty, umożliwiających pływanie niezależnie od pogody. Dla miłośników relaksu dostępne są spa, sauna i łaźnia turecka, oferujące różnorodne usługi wellness. Dzięki tym udogodnieniom, goście mogą spędzać czas w sposób aktywny lub odprężający, w zależności od swoich preferencji.

Położenie i okolica

Jasmin Elite Residence stanowi świetną bazę wypadową do zwiedzania Bodrum i jego okolic. Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie 10 minut jazdy od centrum miasta, co umożliwia łatwy dostęp do atrakcji turystycznych, takich jak Marina czy historyczne wiatraki. W pobliżu znajduje się również bazar z licznymi restauracjami, kawiarniami i sklepami, a także supermarket, co ułatwia codzienne zakupy. Bliskość publicznej plaży oraz łatwy dostęp do Gumbet i Bodrum pozwalają na korzystanie zarówno z uroków natury, jak i miejskich rozrywek.

Holiday Check

(2 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
6.0 /6

Hotel

6.0

Pokój

6.0

Serwis

6.0

Położenie

6.0

Gastronomia

5.0

Sport i rozrywka

5.0

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Jasmin Elite Residence

Lista najczęściej zadawanych pytań

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Milas-Bodrum Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Jasmin Elite Residence ?

Czy hotel Jasmin Elite Residence jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Jasmin Elite Residence według Urlop.pl ?

Lokalizacja hotelu Jasmin Elite Residence

Historyczne dane pogodowe dla Gumbet

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
18
21
26
32
35
35
30
26
21
16
średnia temp. w nocy
8
8
10
13
17
21
24
24
21
17
13
10
śr. ilość dni słonecznych
20
18
23
22
27
29
31
31
28
26
21
17
śr. ilość dni deszczowych
11
10
8
8
4
1
0
0
2
5
9
14
średnie opady (mm)
82.9
76.1
60.6
46.4
16.6
2.7
9.4
2.6
10.6
44
93
146.9

Odwiedź najbliższy salon podróży