Hotel
Duży, rozległy obiekt z dużą ilością alejek, na których rośnie sporo kwiatów - roślinność bardzo zadbana. Spora ilość pokoi. Pokoje usytuowane w budynkach dwupiętrowych, niezależne wejścia do każdego pokoju. Dojście do pokoju pięknymi alejkami.
Obiekt ogólnie zadbany, regularne sprzątanie alejek.
Piękne widoki. Naprzeciw niektórych domków trawniki z leżakami i parasolami, z widokiem na Morze Egejskie. Na obiekcie znajdują się cztery wydzielone miejsca z baldachimami, łóżkami do opalania oraz pięknym widokiem.
W hotelu jest dostępna opcja ultra all inclusive - Restauracja Główna: śniadania 7:00 - 10:30 ; obiad 12:30 - 14:00 ; kolacja 19:00 - 21:00 ; nocne przekąski w formie zupy i pieczywem z możliwością zrobienia grzanek 23:00 - 24:00.
Pool Bar: alkohole wszelkiego rodzaju, herbata, kawa, soki: cały dzień ; Snack Bar 12:00 - 16:00: przekąski, np pizza, hamburger, spaghetti, sałatki różnego rodzaju.
Lobby bar: alkohol i napoje całą dobę.
Bardzo dużo Polaków, Turków oraz Bułgarów. Nieliczni Niemcy, Włosi, Białorusini i Brytyjczycy.
Duży przedział wiekowy - rodziny z dziećmi, sporo par w przedziale wiekowym 25 lat - 75 lat.
Pokoje
Niezbyt duże pokoje - wystarczające dla maksymalnie 3 osób. Umeblowanie w bardzo złym stanie, przykład - nierówne, nie działające poprawnie drzwi szafy, niewielka ilość półek - wszystko bardzo brudne. Zabrudzona wersalka, z dziwnymi plamami, niewiadomego pochodzenia. Klimatyzacja działająca bardzo sprawnie. TV lcd głównie z kanałami w języku tureckim, kilka w innych językach (bez większego znaczenia). Balkon na parterze spory, piętrach mniejszy. Minibar to woda i dwa soczki w dniu przyjazdu. Sejf płatny 3 euro za dzień. Telefon - nie wiadomo do kogo zadzwonić, brak informacji jak skontaktować się z recepcją (nie wiedział tego nawet człowiek z obsługi). Pokoje nie sprzątane. Wymiana ręczników wyłącznie po zwróceniu uwagi. Brak uzupełniania papieru toaletowego - chyba, że się to załatwi przez recepcję - od tego czasu działało. Sprzątanie to wejście do pokoju i pokręcenie się wokół siebie, przetarcie podłogi mopem z płynem zapachowym - niedokładnie, raczej na sucho, więc to nie mycie. Lustra nie wyczyszczono nie tylko podczas naszego pobytu ale również przed naszym przyjazdem. Łazienka bardzo brudna - brodzik oraz umywalka z profilem bakteryjnym.
Sprzątaczki nie posługują się językiem angielskim.
Gastronomia
Restauracja główna, Snack Bar, Pool Bar, Lobby Bar czynny całą dobę, w ciągu tygodnia Restauracja a'la carte, z wcześniejszym zapisaniem w recepcji.
Bardzo dużo jedzenia, każdy znajdzie coś dla siebie, nie można powiedzieć, żeby ktoś chodził głodny, wręcz przeciwnie. Natomiast jedzenie dość monotonne, np codziennie frytki, ziemniaki w różnej postaci, codziennie parówki. W pierwszym tygodniu mieliśmy trzy razy kebaba - bardzo smaczny, a w drugim tygodniu nie było w ogóle kebaba, byliśmy zawiedzeni.
Ogólnie jedzenie smaczne, duży wybór. Był nawet ryż dietetyczny i gotowane warzywa. Mnóstwo owoców, ciast, deserów.
Można było zjeść na zewnątrz z widokiem na morze, oraz wewnątrz, gdy było wietrznie.
Stoły regularnie sprzątane, stoły czyszczone w granicach normy.
Kuchnia turecka, włoska, niemiecka.
Kelnerzy pomocni, uprzejmi, uśmiechnięci. Atmosfera w restauracji miła- grała relaksująca muzyka podczas posiłku.
Infrastruktura
Rozrywka - codziennie przy basenach: animacje przy basenie - gry wodne, takie jak np. water polo, aqua gym, dart, muzyka nowoczesna, trzy zjeżdżalnie w basenie głównym.
Kilku animatorów, którzy dbali o to, aby goście się nie nudzili w ciągu dnia. Chodzili i zapraszali do zabaw i gier, które organizowali.
Szczególne chcielibyśmy podziękować animatorowi Tolga - bardzo miły, zawsze się z nami witał, rozmawiał, pytał czy dobrze się bawimy, był chętny aby nauczyć się kilku słów w języku polskim, prowadził z nami ciekawe rozmowy, z poczuciem humoru.
Animatorzy porozumiewali się w języku angielskim. Była też animatorka, która zajmowała się dziećmi - bawiła się z nimi przy basenie. Odnośnie opieki nad dziećmi trudno nam się wypowiedzieć, gdyż przyjechaliśmy bez dzieci.
Codziennie, wieczorami animacje dla dzieci w formie mini disco, później animacje dla dorosłych: np. karaoke, zgadywanie muzyki filmowej, wybory miss i mistera. Po wieczornych animacjach disco dla dorosłych od 23:00 do 2:00 - muzyka światowa, dyskotekę obsługuje kilku DJ, fantastyczna zabawa. Muzykę dopasowują do bawiących, np. muzyka polska, bułgarska, turecka, światowe hity.
Internet bezpłatny, dostępny w lobby bar.
Plaża i basen - leżaki oraz parasole bezpłatne, zazwyczaj nie było problemu z dostępnością. Basen codziennie czyszczony.
Prysznice oraz wc blisko basenu i morza. Po zejściu z plaży - małe krany do przepłukania stóp z piasku.
Na terenie hotelu działają również rewelacyjni fotografowie, którzy proponują gościom profesjonalne sesje zdjęciowe z pomysłem. Bardzo mili, uprzejmi, rozmawiają z gośćmi, nie narzucają się. Szczególne podziękowania od nas dla fotografa Speedy – za profesjonalizm i fantastyczną sesje zdjęciową oraz uśmiech i poczucie humoru.
Położenie
Obiekt oddalony od Bodrum (lotniska) około 100 km drogi autokarem. Prywatna plaża z leżakami i parasolami, bezpłatna. W okolicy kilka sklepów oraz Bazarek oddalony od hotelu około 10 min drogi pieszo.
Oferta wycieczek bardzo duża - my osobiście nie korzystaliśmy. Opinie gości bardzo skrajne, zależy od celu podróży oraz oczekiwań.
Ogólne wrażenia
Personel ogólnie bardzo uprzejmy, wszystko na bieżąco sprzątane, np w restauracji - resztki jedzenia z podłogi sprzątane regularnie, talerze ze stołu po posiłku, itp.
Obsługa restauracji, baru przy basenach oraz morzu porozumiewa się w języku angielskim w większości. Część personelu komunikuje się także w języku niemieckim, rosyjskim, włoskim.
Szczególnie chcemy podziękować za wspaniałą obsługę, zawsze z uśmiechem: Serdar - wspaniały kelner, zawsze się z nami witał, z uśmiechem, rozmawiał z nami, bardzo uprzejmy. Onur - miły kelner, zawsze dla nas uprzejmy, Abdullah - kelner w lobby bar, robi świetne drinki i sambucę, Veysi - kelner, który, mimo, że miał chorą rękę, pracował z uśmiechem, zawsze dla nas miły, Suat - menager, który pilnował dyscypliny i porządku, bardzo uprzejmy.
Natomiast kelner I. - młody, niesympatyczny, nigdy nie słyszał ilości zamawianych napoi, nalewał piwo z większością piany.
S. - pani od naleśników tureckich, przy basenie, bardzo niemiła, zawsze miała niezadowoloną minę, wyglądała jakby praca tam była dla niej karą, odczuwaliśmy to i czasem baliśmy się podejść po naleśniki, bo czuliśmy się jak intruzi.
Sprzątanie na terenie całego obiektu - zadowalające. Sprzątanie pokoju praktycznie żadne, panie z obsługi sprzątającej pokoje - bez znajomości języka angielskiego, porozumiewanie się z nimi ciężkie.
Pralnia - dostępna za opłatą, ale my akurat nie korzystaliśmy z tej opcji. Lekarz dostępny pod telefonem - w razie problemów zdrowotnych należało iść do recepcji, stamtąd dzwoniono po lekarza. Osobiście nie potrzebowaliśmy opieki lekarskiej.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień