Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!
Urlop.pl

Dlaczego warto wybrać ten hotel?

Hotel Blue Oyster to doskonałe miejsce dla osób poszukujących relaksu w spokojnej atmosferze. Goście doceniają przyjazną obsługę, która zawsze służy pomocą. W hotelowej restauracji serwowane są smaczne posiłki, a zmieniające się menu zapewnia różnorodność. Dodatkowym atutem są przepiękne widoki na ocean, które można podziwiać podczas posiłków. Czystość obiektu również zasługuje na pochwałę, co świadczy o dbałości o komfort gości. Warto jednak wspomnieć, że w pokojach nie ma klimatyzacji, co może być odczuwalne podczas gorących nocy. Mimo tego, Blue Oyster wyróżnia się przyjazną atmosferą, pyszną kuchnią i malowniczym otoczeniem, stanowiąc świetny wybór na wakacyjny wypoczynek.

  • Nr 34 wśród 43 hoteli 3* na Zanzibarze
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 70 min.
  • Długość lotu 10h 00min.

Opis hotelu Blue Oyster

Naszym zdaniem
Przytulny hotel usytuowany przy plaży, prowadzony przez rodzinę współpracującą z lokalną społecznością.
Malownicze położenie, wykorzystywanie energii słonecznej i recyclingu, własny sad organiczny, tradycyjna architektura, meble wykonane przez rzemieślników, sprzedaż pamiątek wytwarzanych na miejscu, chwalona restauracja z opcją wege. 
.
Położenie
Południowo-wschodnie wybrzeże, miejscowość Jambiani, przy plaży, ok. 60 km od lotniska. 
Wyposażenie
Recepcja, restauracja z widokiem na ocean (kuchnia międzynarodowa i lokalna), snack bar przy plaży, bezpłatne łącza Wi-Fi, sklepik z regionalnymi pamiątkami, biblioteczka, informacja turystyczna, usługi pralnicze.   
.
Pokoje
Hotel posiada 18 pokoi
Garden View - sypialnia, łazienka (prysznic, toaleta, lokalne kosmetyki), sejf, biurko z krzesłem, wentylator, bezpłatny bezprzewodowy internet, balkon, taras lub patio (widok na ogród)
Sea View - sypialnia, łazienka (prysznic, toaleta, lokalne kosmetyki), sejf, biurko z krzesłem, wentylator, bezpłatny bezprzewodowy internet, balkon, taras lub patio (widok na ocean)
.
.
.
Wyżywienie
BB - śniadania (bufet(
HB - śniadania (bufet) i obiadokolacje (set menu, napoje płatne)
Sport i rozrywka
Wycieczki, rejsy, masaże. 
Dla dzieci
Brak infrastruktury dla dzieci. 
Errata
,
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT
.
COVID-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.
Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 
.
.
.
.
.
.
.

.

Przelot
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami
.
.
.
.
.
.
.

.

Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport
.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.
Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient
.
.
.
.
.
.
.

.

Linie lotnicze
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.
Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.
Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta
//
Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. 
(
UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek.Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem.Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)
Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering
Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html
//
Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg
Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu
//
Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg
Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp
//
Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)
Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering
Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/
//
Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg
Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.
Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych
Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu
.
.
.
.
.
.
.

.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt
.
.
.
.
.
.
.

.

Wizy
Od obywateli RP wymagana jest wiza.
Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa.Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD
Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 
Wiza jest ważna na całym terytorium państwa.Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru
Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 5 USD za osobę za noc.Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji
Uwaga od 01.10.2024 wszyscy odwiedzający Zanzibar (z wyłączeniem rezydentów) muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie podróżne Zanzibar Insurance Corporation (ZIC) na czas pobytu (do 92 dni).Ubezpieczenie to można wykupić wyłącznie od firmy ZIC.Inne międzynarodowe polisy ubezpieczenia podróżnego nie będą akceptowane.Więcej informacji można znaleźć na stronie Visit Zanzibar (https://visitzanzibar.go.tz/).
Brak zakupienia powyższej polisy może się wiązać z odmową wjazdu na teren Zanzibaru. 
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt
 
.
.
.
.
.
.
.

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT
.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.
Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.
.
.
.
.
.
.

.

Szczepienia
Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia.
Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A.Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną.Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom.Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą
.
Cena nie zawiera
- Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego
Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi:
* dla hoteli 4-5*
- 5 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 2-3*
- 4 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 1* i innych
- 2 usd za osobę za dzień
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Blue Oyster Hotel 3*, Jambiani, Zanzibar, Tanzania Tel. +255 783 045 796 E-mail. [email protected]
Dane GPS
S 6º 18' 59.778"
E 39º 32' 49.38"

Opinie o hotelu Blue Oyster

Aktualna średnia ocena

podsumowując 364 opinie z różnych źródeł
5.2 / 6
Bardzo dobry
89% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
248 opinii
5.0
0 opinii
4.0
75 opinii
3.0
27 opinii
2.0
4 opinii
1.0
10 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Hotel i otoczenie

Blue Oyster to kameralny hotel położony w spokojnej okolicy Jambiani, bezpośrednio przy plaży. Obiekt harmonijnie współgra z otaczającym krajobrazem, oferując piękne widoki na Ocean Indyjski, które można podziwiać zarówno z pokoi, jak i terenów wspólnych. Hotel wyróżnia się dbałością o szczegóły oraz podejściem ekologicznym. W okolicy znajdują się lokalne restauracje i sklepy, umożliwiające poznanie autentycznego życia na Zanzibarze. To idealne miejsce dla osób szukających ciszy i malowniczych widoków, z dala od dużych kompleksów turystycznych.

Pokoje

Pokoje w Blue Oyster są przestronne, gustownie urządzone i oferują piękne widoki na ocean. Wiele z nich wyposażono w funkcjonalne i dobrze utrzymane łazienki. Mimo braku klimatyzacji, naturalna wentylacja oraz morska bryza zapewniają komfortowy pobyt. Pokoje są starannie sprzątane, a pościel zmieniana codziennie, co podkreśla wysoki standard higieny. Przytulna atmosfera sprawia, że goście czują się swobodnie i komfortowo.

Gastronomia

Hotel zapewnia różnorodne posiłki, które łączą smaki kuchni międzynarodowej i lokalnej. Menu w restauracji zmienia się co dwa dni, oferując świeże i urozmaicone dania. Dostępne są również opcje dla wegetarian i wegan. Obfite śniadania w formie bufetu oferują szeroki wybór potraw. Bar na plaży serwuje koktajle, a happy hours to doskonała okazja do relaksu z widokiem na ocean.

Plaża

Blue Oyster znajduje się tuż przy pięknej plaży w Jambiani, oferując bezpośredni dostęp do piaszczystego wybrzeża z malowniczym widokiem na Ocean Indyjski. Goście mogą korzystać z leżaków i hamaków, a podczas przypływu cieszyć się kąpielami w turkusowych wodach. W czasie odpływu morze cofa się, co może chwilowo ograniczyć możliwość pływania. Dla osób aktywnych dostępne są atrakcje, takie jak kitesurfing czy wycieczki łodzią. W pobliżu plaży znajduje się bar, gdzie można delektować się napojami i przekąskami, podziwiając zachody słońca.

Położenie i okolica

Hotel znajduje się w malowniczej wiosce Jambiani na Zanzibarze, oferując możliwość poznania lokalnej kultury z dala od tłocznych miejsc turystycznych. W okolicy dostępne są atrakcje, takie jak snorkeling, wędkarstwo, kitesurfing czy wycieczki łodzią, które dostarczają niezapomnianych wrażeń. Plaża w pobliżu jest dziewicza, z białym piaskiem i czystą wodą, idealna na spacery. Niedaleko znajduje się Paje, do którego można łatwo dotrzeć, a w okolicy dostępne są małe sklepy i restauracje serwujące lokalne specjały.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Blue Oyster

Lista najczęściej zadawanych pytań

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Abeid Amani Karume International Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Blue Oyster ?

Czy hotel Blue Oyster jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Blue Oyster według Urlop.pl ?

Lokalizacja hotelu Blue Oyster

Odwiedź najbliższy salon podróży