Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!

Opis hotelu Zanzibar Star Resort

Naszym zdaniem
Przyjemny, nieduży hotel w regionalnym stylu, usytuowany przy plaży. Tradycyjna architektura, bujna przyroda, malownicze wybrzeże, kameralna atmosfera, dobra baza wypadowa na nurkowanie. 
Położenie
Północne wybrzeże, ok. 300 m od piaszczystej plaży w Nungwi. Odległość od lotniska wynosi około 100 km.
Wyposażenie
Całodobwa recepcja z sejfem, kantor wymiany walut, pralnia, sklepik z pamiątkami, parking, malowniczo położona restauracja z tarasem na palach (piękny widok na ocean), bar, łącza Wi-Fi.
Pokoje
Deluxe Garden View - pokój z widokiem na ogród.
Deluxe Pool View - pokój z widokiem na basen.
Wyposażenie: sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, mała lodówka, TV sat, taras lub balkon, bezpłatne Wi-Fi. Powierzchnia - 32 m kw.
 

Zakwaterowanie od godziny 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00.

Wyżywienie
BB - śniadania
HB - śniadania i kolacje, napoje do kolacji płatne
Sport i rozrywka
Basen z tarasem słonecznym, na wybrzeżu istnieje możliwość korzystania ze sportów wodnych, nurkowanie, masaże na świeżym powietrzu.
COVID-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Przelot
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Linie lotnicze
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. 
(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem. Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)
Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html
//
Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.
Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu
//
Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp
//
Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)
Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/
//
Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wizy
Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.
Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 
Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.
Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 5 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.

Uwaga od 01.10.2024 wszyscy odwiedzający Zanzibar (z wyłączeniem rezydentów) muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie podróżne Zanzibar Insurance Corporation (ZIC) na czas pobytu (do 92 dni). Ubezpieczenie to można wykupić wyłącznie od firmy ZIC. Inne międzynarodowe polisy ubezpieczenia podróżnego nie będą akceptowane. Więcej informacji można znaleźć na stronie Visit Zanzibar (https://visitzanzibar.go.tz/). Brak zakupienia powyższej polisy może się wiązać z odmową wjazdu na teren Zanzibaru. 
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
 
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
Szczepienia
Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.
Cena nie zawiera
Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi:
* dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.

Udogodnienia
  • Kurorty nadmorskie
Polecamy inne hotele w regionie
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Zanzibar Star Resort ***, Zanzibar, Nungwi, Tanzania Tel. 00255 773 663 503 E-mail. [email protected]
Dane GPS
S 5º 43' 53.2227"
E 39º 17' 38.7006"

Opinie o hotelu Zanzibar Star Resort

Aktualna średnia ocena

podsumowując 227 opinii z różnych źródeł
4.3 / 6
Dobry
73% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
103 opinii
5.0
0 opinii
4.0
62 opinii
3.0
18 opinii
2.0
23 opinii
1.0
21 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Hotel i otoczenie

Zanzibar Star Resort to urokliwy obiekt, położony w pobliżu plaży Nungwi, otoczony zadbanym ogrodem, który zapewnia spokojną atmosferę. Mimo że plaża może być zatłoczona, hotel oferuje ciszę i relaksujące otoczenie. Części wspólne są utrzymane w czystości, co świadczy o dbałości o komfort gości. To idealne miejsce dla osób szukających wypoczynku w pięknym i spokojnym otoczeniu.

Pokoje

Pokoje w Zanzibar Star Resort są przestronne i wygodne, co sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Goście doceniają czystość, bezpieczeństwo oraz przytulny charakter zakwaterowania. Choć niektóre opinie wspominają o starszym wyposażeniu, większość recenzji podkreśla, że pokoje są dobrze utrzymane. Łazienki są regularnie sprzątane i utrzymywane w czystości. Pomimo okazjonalnych problemów z klimatyzacją, pokoje oferują przyjemne warunki do relaksu.

Gastronomia

Goście Zanzibar Star Resort mogą delektować się różnorodnymi i smacznymi posiłkami, które odpowiadają różnym preferencjom kulinarnym. Śniadania, wliczone w cenę pobytu, są chwalone za świeżość i staranne przygotowanie. Dodatkowo, dostępna jest opcja room service na kolację, co zapewnia wygodę podczas pobytu. Chociaż niektóre opinie wskazują na drobne niedociągnięcia, oferta gastronomiczna jest ogólnie dobrze oceniana, a personel dokłada starań, aby spełnić oczekiwania gości.

Plaża

Zanzibar Star Resort znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od malowniczej plaży Nungwi. To świetne miejsce dla osób, które chcą korzystać z uroków morza i odpoczywać na plaży. Choć plaża Nungwi bywa zatłoczona, hotel zapewnia spokojne otoczenie, sprzyjające relaksowi. Z plaży można również łatwo zorganizować różnorodne wycieczki, co jest atrakcyjną opcją dla aktywnych gości. Bliskość plaży sprawia, że jest to doskonały wybór dla miłośników słońca i morskich kąpieli.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Zanzibar Star Resort

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Zanzibar Star Resort ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Abeid Amani Karume International Airport" ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Zanzibar Star Resort ?

Czy hotel Zanzibar Star Resort jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Zanzibar Star Resort według Urlop.pl ?

Lokalizacja hotelu Zanzibar Star Resort

Historyczne dane pogodowe dla Nungwi

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
25
25
24
22
23
23
22
23
24
24
24
26
średnia temp. w nocy
19
17
18
19
19
18
18
17
16
17
17
19
śr. ilość dni słonecznych
19
21
16
11
15
22
24
22
22
20
14
14
śr. ilość dni deszczowych
12
7
15
19
16
8
7
9
8
11
16
17
średnie opady (mm)
75
33
126
228
261
60
30
30
24
63
201
150

Odwiedź najbliższy salon podróży