Sieć Fostertravel.pl zmienia nazwę na Urlop.pl. Dowiedz się więcej!

IL Mercato

Sharm El Sheikh (Egipt)
Trwa weryfikacja ceny...

IL Mercato zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel IL Mercato wyróżnia się przyjazną atmosferą i dbałością o komfort gości. Obsługa jest uprzejma i pomocna, co sprawia, że pobyt staje się przyjemny. Pokoje są regularnie sprzątane, a czystość utrzymywana na wysokim poziomie. Goście doceniają również różnorodne animacje, które zapewniają rozrywkę zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorami. Niektóre elementy techniczne hotelu mogą wymagać odświeżenia, jednak nie wpływa to znacząco na ogólne wrażenia z pobytu. IL Mercato oferuje liczne udogodnienia, w tym baseny, które stanowią doskonałe miejsce na relaks. To dobra propozycja dla osób poszukujących wypoczynku w komfortowych warunkach i przyjaznej atmosferze.

  • ok. 700m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 4h 10min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

0
Opis ogólny:
Około 2 km od prywatnej piaszczystej/żwirowej plaży (bezpłatny transfer na plażę) leży ośrodek hotelowy IL Mercato. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków. Miasto Cairo jest oddalone o około 500 km (Dahab około 100 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 50 m od hotelu. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 50 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Naama Bay (ok. 10 km). Lotnisko (SSH) położone jest ok. 35 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer.
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel, z pokojami odnowionymi w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 321 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Hotel posiada całodobową recepcję, lobby z barem, windę, klimatyzację, minimarket, sky bar oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 120 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 4 baseny ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Napoje bezalkoholowe, ciasta i wyroby cukiernicze, lokalne alkohole, przekąski, napój powitalny, bezpłatny dostęp do Internetu oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za ewentualną opłatą), bilard (za opłatą), joga, aerobik, siłownia, siatkówka plażowa i rzutki (bezpłatnie). W odległości ok. 2 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: saunę, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą. Strefa spa za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat), mini klub i baby-sitting (za dodatkową opłatą).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Standard pokój rodzinny:
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Double Deluxe Pokój 
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Double Standard Pokój:
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Double Superior Pokój (Widok na kanal, balkon lub taras):
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy celne
* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1122 opinie z różnych źródeł
4.8 / 6
Dobry
78% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
657 opinii
5.0
87 opinii
4.0
135 opinii
3.0
50 opinii
2.0
159 opinii
1.0
34 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (57%)
  • osób szukających spokoju (57%)
  • rodzin z dziećmi (43%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (29%)
  • nowożeńców (29%)
  • osób młodych i aktywnych (29%)
  • osób szukających rozrywek (29%)
  • osób oszczędnych (14%)
  • osób niewymagających (14%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Wygląd i teren hotelu
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Plaża
  • Stan techniczny
  • Pokój
  • Ogród

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu IL Mercato

Hotel i otoczenie

IL Mercato zachwyca elegancką architekturą i starannie zaprojektowanymi wnętrzami. Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, niedaleko Starego Miasta w Sharm El Sheikh, co umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji i sklepów. Otoczony pięknymi ogrodami, oferuje cztery baseny, w tym dwa na dachu, z których roztaczają się widoki na góry i okolicę. Przestronne i zadbane wnętrza zapewniają komfortowy wypoczynek, a części wspólne są utrzymywane w nienagannej czystości. Goście mogą korzystać z bezpłatnego transportu na plaże, co stanowi dodatkowy atut dla miłośników relaksu nad morzem.

Pokoje

Pokoje w IL Mercato są przestronne i dobrze wyposażone, co zapewnia wygodę podczas pobytu. Regularne sprzątanie i wysoki standard czystości gwarantują komfortowy wypoczynek. Efektywnie działająca klimatyzacja jest szczególnie ceniona w upalne dni. Choć niektóre łazienki mogą wymagać odświeżenia,...

Ocena klientów
Holiday Check
4.6 / 6
Dobry
85% osób poleca
(13 opinii)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje4.6
Położenie i okolica4.3
Gastronomia4.7
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia4.7
Holiday Check

(66 opinii)

Thumb up Holiday Check
92%
5.3 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.2

Serwis

5.3

Położenie

5.3

Gastronomia

5.1

Sport i rozrywka

4.9
Opinie użytkowników

IL Mercato na mapie

Przeczytaj więcej informacji o: Hotel IL Mercato

Odwiedź najbliższy salon podróży